Wat een projectie.. heerlijk..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Boehoe snik ik ben Marokkaan en ik word zo gediscrimineerd en NL is zooooo kut ik woon in de ghetto van Alphen aan de Rijndaar heb ik het zoooo slecht dat ik met geld betaald door de NLe belastingbetaler een videoclip kan maken waarin ik NL totaal afkanker en terrorisme verheerlijk
Boehoehoe ik ben Marokkaan NL is zooo slecht voor mij dat ik wel terrorist MOET worden
[afbeelding]
Die kan ik wel aan.quote:
Heel aardig, maar ik ga zelf voor http://www.youtube.com/watch?v=kssLPPgcdgoquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rOM-5Pj7a30
Lijkt een beetje op Autodidact.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef JohnDope het volgende:
niet voor de 1 euro neger?
http://www.youtube.com/watch?v=_Un1jD-FuxY
WTF?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef JohnDope het volgende:
niet voor de 1 euro neger?
http://www.youtube.com/watch?v=_Un1jD-FuxY
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef Floripas het volgende:
Vergeet je handschoentjes niet!
Nee, dat is pijpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had meer van dit verwacht...
Dit geldt ook voor Blanken en Politici.quote:Je moet eigenlijk gangster zijn om te rappen, je moet crimineel zijn om te rappen,
Je kan niet zo maar gaan rappen weet je. Rappen is onze cultuur, onze zwarte cultuur, is voor negers, voor gangsters, voor criminelen
Ik wil geen 1 of andere suffe marokkaanse mannetje met een scheve petje zien staan, rappuh rappuh, hij vertegenwoordigt mij niet.
Racist.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef JohnDope het volgende:
Owja Blanke Rappers zijn Neppers.
Hoezo? Rappen bestond al in de jaren vijftig en zestig, en toen deden blanken het ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het eerder racistisch dat blanken überhaupt rappen. Die gasten hebben totaal geen respect voor de Zwarte Cultuur.
Zo groot?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Floripas het volgende:
Nee, dat is pijpen.
Ze bestaan nog steeds, de mensen die niet tegen een goed gebekte vrouw kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef JohnDope het volgende:
je moet niet zo denigrerend doen, mevrouw de Blanke met jouw pseudo wijze blanke-gepraat mbt Rap, ga maar lekker met een echte Hosselaar praten, als je mij niet gelooft. Die zeggen precies hetzelfde wat ik zeg.
Tabee
Ik moet nu denken aan die onbenul die ik eens op de radio hoorde verkondigen dat Shakespeare de eerste rapper was en door hem altijd ''MC William'' werd genoemd. Het spijt me, ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Rappen bestond al in de jaren vijftig en zestig
Wat doet je denken dat ik blank ben?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef JohnDope het volgende:
je moet niet zo denigrerend doen, mevrouw de Blanke met jouw pseudo wijze blanke-gepraat mbt Rap, ga maar lekker met een echte/oprechte Hosselaar praten, als je mij niet gelooft. Die zeggen precies hetzelfde wat ik zeg.
Tabee
Oh ja hoor. Helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze bestaan nog steeds, de mensen die niet tegen een goed gebekte vrouw kunnen.
Achter het aanrecht jij, en dan heb je al rechten genoeg! zoiets?
John is een beetje onpeilbaar, maar zeker niet eentje van de vrouw-hoort-achter-het-aanrechtquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze bestaan nog steeds, de mensen die niet tegen een goed gebekte vrouw kunnen.
Achter het aanrecht jij, en dan heb je al rechten genoeg! zoiets?
Negroide medievisten die op de hoogte zijn van de ergerniswekkende geleerdheid van Alexandrijnse dichters zijn doorgaans op de armen van een geschonden Zeusbeeld te tellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat ik blank ben?
Oh ja? Ik ken er minstens drie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Negroide medievisten die op de hoogte zijn van de ergerniswekkende geleerdheid van Alexandrijnse dichters zijn doorgaans op de armen van een geschonden Zeusbeeld te tellen.
Uiteraard. Jij kent immers alles en iedereen.quote:
Rood! Roos! PvdA! Labour! PS!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
Voor als ik per ongeluk op het verkeerde knopje heb gedrukt:
Niet, dat ben jij toch. Jij weet toch precies hoe hele bevolkingsgroepen denken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij kent immers alles en iedereen.
quote:
Nee, doophoofd, ik kom op congressen. Duh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij kent immers alles en iedereen.
Oh vandaar. Jeetje zeg. Stom van me hoe kon ik dat nu vergeten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, doophoofd, ik kom op congressen. Duh.
Nee ik som slechts op wat dat volk zelf in het openbaar zegt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, dat ben jij toch. Jij weet toch precies hoe hele bevolkingsgroepen denken?
Sinds wanneer kan een complete bevolking in het openbaar spreken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik som slechts op wat dat volk zelf in het openbaar zegt.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een complete bevolking in het openbaar spreken?
Da's niet de eerste keer he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh vandaar. Jeetje zeg. Stom van me hoe kon ik dat nu vergeten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |