ik mis de "zin hebben" extension packquote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb jij je xbox controller al gepakt en het spel " doe de afwas! " gedaan?
Ach, om nu voor die enkele keer dat ik eens een spelletje speel een XBOX360 te kopen vind ik beetje belachelijk...quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 20:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, om nu voor die enkele keer dat ik eens een spelletje speel een XBOX360 te kopen vind ik beetje belachelijk...
Daarbij: op consoles zijn geen goeie racesimulaties beschikbaar (GTR, GTR2, rFactor, GT Legends enz.)
en de schoonmaakslaafquote:
Ja, GTR2 ben ik nu pas mee begonnen, was op mijn oude computer wel hard bezig met GTR. Maar die computer trok GTR2 niet goed, GTR welquote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Al die sims op GT legends heb ik gedaan
GTR2 nog steeds
![]()
Eindelijk een soulmate![]()
Helemaal met je eensquote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, GTR2 ben ik nu pas mee begonnen, was op mijn oude computer wel hard bezig met GTR. Maar die computer trok GTR2 niet goed, GTR welHet valt me nog wel ff tegen om goeie rondes te rijden in GTR2, heb gelukkig wel een Logitech Driving Force Pro tot mijn beschikking
Maar het gevoel van die auto's is echt perfect, dat ben ik in geen enkele racesimulatie tegengekomen. Ook de Force Feedback voelt in geen enkele sim zo realistisch...
![]()
Ik was net gewend aan GTR1quote:Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Helemaal met je eensben je ook nog van het GPL tijdperk?
Zelf heb ik Logitech G25 en doe mee aan NLGTR2(nederlandse kampioenschappen) zegma
![]()
Maar GTR2 is eigenlijk wel wat makkelijker te rijden als GTR1 hoor![]()
morgen zit ie weer onder't zand *ervaring*quote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef ook_gek het volgende:
Zo auto gewassen en gepoetse hij is weer helemaal netjes schoon.
boxen er in geknalt. Ik ben er klaar mee
Was ik vrij snel mee klaar moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Paladijn het volgende:
RacesimsZe pogen realistisch te lijken, maar ze staan er zover vanaf. Ik vind Life for Speed overigens wel een redelijke pc-sim, het verbaasd me wat dat jullie die niet noemen
is dat zoquote:Op maandag 2 april 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
morgen zit ie weer onder't zand *ervaring*
en morgen wordt't kutweer
Ja, Live for Speed heb ik nog ergens liggen, moet ik nog eens proberen... Maar ik vond de fictieve auto's niet echt uitnodigend om het spel te spelenquote:Op maandag 2 april 2007 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was ik vrij snel mee klaar moet ik zeggen.
GPL is de moeder der sims![]()
GTR2 voelt best wel ok![]()
Eensch, alleen die MRT was wel leuk voor paar weken (een kleine formuleauto)quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, Live for Speed heb ik nog ergens liggen, moet ik nog eens proberen... Maar ik vond de fictieve auto's niet echt uitnodigend om het spel te spelen![]()
volgens Us Piet:quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is dat zo
ik ben nu gewend aan het open rijden![]()
Als je alleen in ubersnelle superauto's wilt rijden is LFS niet echt boeiend iddquote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, alleen die MRT was wel leuk voor paar weken (een kleine formuleauto)
GPL heb ik jaar of 5 serieus gedaanInternationale leagues rijden enzo
![]()
Wel teringmoeilijk inderdaad om hard te gaan
GTR2 gaat dat wat makkelijker![]()
Die nieuwe F1 sims klopt inderdaad geen fuck van.quote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je alleen in ubersnelle superauto's wilt rijden is LFS niet echt boeiend idd
Ik heb meer plezier met 'normale' auto's waarmee je elegant de bochten perfect kunt nemen ipv. op de milliseconde nauwkeurig een ruk aan je stuur en een ram op je gas/rempedaal te gevenMaar goed, meningen verschillen enzo
Waar zijn de famkes?quote:Op maandag 2 april 2007 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
Neuken.
Neukbare objecten uit Fryslân.quote:
precies ged, ik ga morgen na mn werk ff fotoritje doen, regio dokkum/surhuisterveenquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
volgens Us Piet:
"Morgen hebben we meer bewolking, afgewisseld door zon. Het blijft droog. De middagtemperaturen liggen een stuk lager met ongeveer 12 graden. De wind is matig tot krachtig aan zee en komt uit het noordoosten."
In ieder geval geen regen, dat hoorde ik gisteravond :x
Nuvere Brabo'squote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig ook golfspulletjes bij de Lidl, koop je een nieuwe club
Net als van:quote:
Btwquote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef Houzer het volgende:
Ik zou dr nog niet in dr oor pissen, als haar hersenen in de fik stonden
as fryske famkes sletten binne, kinne se likernôch steeds maagd wêzequote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_38137.aspx
Breezers van 11
quote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig ook golfspulletjes bij de Lidl, koop je een nieuwe club
Godver, ik weet niet wat likernôch betekentquote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
as fryske famkes sletten binne, kinne se likernôch steeds maagd wêze
In tegenstelling tot bij het Nederlands, hecht ik bij het frysk wel waarde aan goede spelling. Een mooie taal moet je niet verneuken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godver, ik weet niet wat likernôch betekent![]()
Wel opvallend trouwens dat als je Frysk typt, je geen typfouten maakt.
Straks weet Herman zich nog te redden in een Fries gehuchtquote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
likernôch betekent ongeveer desalniettemin btw
ik gok pillen slikken, jumpstylen op bonkmuziek, en afgewezen woren door duitse vrouwen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En wat heeft Fugie allemaal gedaan bij onze oosterburen?
Als nederlander met een auto met nederlands kenteken naar het grootste technofeest gaan en dan drugs meenemen, als je echt snel geld kwijt wilt moet je dat doenquote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok pillen slikken, jumpstylen op bonkmuziek, en afgewezen woren door duitse vrouwen.
Het zal je inderdaad nog verbazen ja.quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Straks weet Herman zich nog te redden in een Fries gehucht
En wat heeft Fugie allemaal gedaan bij onze oosterburen?
Is ze lekker ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
die woont niet in Joure, ken je niet. maar als je naar het otterpark gaat bij Leeuwarden krijg je een goede indruk van haar
Ja.quote:heb je de BX bij Emiel stan dan?
Pluskutquote:Want ik hoorde dat die een BX uit pluskut aan depraat gaat helpen?
Ik zal een beetje een alt + weetikwatvoorcombi maken als ik gewoon Friesland kan typenquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef 2cv het volgende:
En het is goddomme al jarenlang Fryslân in plaats van Frieslend ! Leer dat nou eens domme hollanders !
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:05 schreef ook_gek het volgende:
leuk als je net je auto gewassen hebt en dat er dan een vogel effe die hele bak vol gaat schijten. En niet 1x nee tuuurlijk niet heel die fucking auto zit onder
Whahaha.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die kut vogels mogen ze afschieten ja. Ik zat gisteren op m'n balkon in het zonnetje even te eten, schijt er een vogel in m'n salade
Had je toch bijna een woord met meer dan 6 letters gepost. Probeer nog maar een keer meisje, ooit gaat het je lukken!quote:
Een 6 mag je heul niet typen als een 6, een 6 moet je als zes typen. Ooit gaat het je lukken, mannetje. Nog even oefenen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Had je toch bijna een woord met meer dan 6 letters gepost. Probeer nog maar een keer meisje, ooit gaat het je lukken!
Te zien aan z'n maag inhoud leeft deze foto niet lang meer. Jammer alleen dat hij precies mijn auto moest pakken. Hij was net schoonquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die kut vogels mogen ze afschieten ja. Ik zat gisteren op m'n balkon in het zonnetje even te eten, schijt er een vogel in m'n salade
Ik krijg trouwens kriebels bij dat Elise topic....Toch maar 'ns gaan kijken om m'n Boxster in te ruilen
He, een communist.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:21 schreef Traband het volgende:
Whahahahahahaha <--- meer dan 6 letters. (gericht aan de cabrionichten)
Niet liegen Nolius.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Nolius het volgende:
En ik hoorde roddels over IJsmeis d'r liefdesleven. Dus die kom ik even checken.
Want waarom zou je nog soaps kijken als je IJsmeis kent
Ik geef het 2 dagen. Dan ben je vast wel weer *ergens* leeggelopen over allesquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
Geen commentaar.
Volgens mij heb je iemand anders gewoon voor mij aangezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik geef het 2 dagen. Dan ben je vast wel weer *ergens* leeggelopen over alles
Die kans is nihilquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iemand anders gewoon voor mij aangezien.
Kom ze dan zelf eens ontkrachtenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je vertelt wel vaker leugens en onwaarheden over me op FOK!radio.
Ja, jij ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
En gefeliciteerd eh, Nolius.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, gecondoleerd crew. Het begint sowieso al goed.
Link?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah niks. Ik ben blijkbaar in een relbui.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarnet was het op IRC, dus daar heb ik geen link van. Tevens ben ik al weg uit dat kanaal.
Doen ze daar zo moeilijk over dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het me aan m'n reet zal roesten of ik gamescrew ben of niet.
Nah, het ging ook nog over iets anders.quote:
Ah, okquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, het ging ook nog over iets anders.
Ik kan gewoon niet opschieten met Fliepke, zo blijkt.
Oude mannetjes pijpen achter het stationquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Wheheh pwnd wie unne n00b. Nou dat wordt een Finse suikervader zoeken
Wat voor werk doe je dan? Op dit tijdstipquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima. Nog 2 uur "werken" voor ik kan bieren.
Met jou dan?
Bibliothecaresse spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Op dit tijdstip![]()
Betaald internetten/studerenquote:
Als ik achter mn vader zn PC zit heb ik m ook op ie resolutei staan, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar vind de resolutie erg laag eigenlijk....
Al weet ik natuurlijk niet wat je videokaart aankan...
Rechtermuisknop op je bureaublad, geavanceerd, en kijken naar waar je schuifje kan (qua resolutie) als je tenminste nu op een CRT zit te internetten....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik achter mn vader zn PC zit heb ik m ook op ie resolutei staan, dus dat is het probleem niet
En ik weet ook niet wat mn videokaart aan kan
CRT?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je bureaublad, geavanceerd, en kijken naar waar je schuifje kan (qua resolutie) als je tenminste nu op een CRT zit te internetten....
Maar vind je dat geen kutresolutie? Ik vind het eigenlijk zonde dat je daarom dan zo'n groot scherm koopt. Die resolutie kun je ook op 15" kopen. Zie je namelijk hetzelfde.
Zo'n bakbeest dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CRT?Wat is dat?
Ik zit nu op zo'n bakbeest
Moet je zelf weten. Als ik dan zo'n grotere zou nemen zou ik ook voor een hoge resolutie gaan... Anders heb je er echt geen klap aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
wlel normaal beeld en breedbeeld afmetingen, maar geen 1440x900
15,4 "is me echt te klein.
Wat Herman zegt, je kan beter wat langer doorsparen en gezien de vele uren die je erachter doorbrengt beter een duurder/kwalitatief beter scherm halen. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje een obstakel is omdat je binnenkort weer op jezelf wilt, maar dat is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Als ik dan zo'n grotere zou nemen zou ik ook voor een hoge resolutie gaan... Anders heb je er echt geen klap aan.
Ik heb nu geen vaste lasten, behalve die paar cent van mn auto, dus op zich heb ik wat over. En ik wil nu gewoon GOED. Niet weer een derdehands kringloopding of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat Herman zegt, je kan beter wat langer doorsparen en gezien de vele uren die je erachter doorbrengt beter een duurder/kwalitatief beter scherm halen. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje een obstakel is omdat je binnenkort weer op jezelf wilt, maar dat is een kwestie van prioriteiten stellen
Hij blijft tenminste zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
He is not amused![]()
. Hij is echt zoooooo strontchagrijnig.
mooie katquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
. Serieus. Ik lach me dood als ik mijn katten zie, tegenwoordig.
ff doorsparen voor een goede monitor dusquote:
nou ja , ik hoef nit te sparen, hoogstens mn budegt wat oprekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ff doorsparen voor een goede monitor dus
en je had toch twee poezen meegenomen? Of blijven die achter tot je weer een eigen huisje hebt?
Beter als die van Bo, als die op t bureau lag, en je had t lef om de muis te bewegen, had je een haal over je handquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij blijft tenminste zittenDie van mij gaat rondlopen of poogt aan de camera te ruiken als ik't waag om foto's te proberen te maken
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
He is not amused![]()
. Hij is echt zoooooo strontchagrijnig.
quote:
Hoeveel bandwith/prijs?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:21 schreef BoJo het volgende:
voor de mensen met siteground hosting, al gelezen dat je nu 250Gb hosting hebt voor hetzelfde geld?![]()
http://www.siteground.com/quote:
Zijn die gasten echt zo goed zoals het lijkt?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://www.siteground.com/
5 dollar per maand![]()
Als je gaat inschrijven meld het ff, doe het dan via mijn referral![]()
Ik kan zeggen dat ik tevreden ben met ze, denk dat ik 2x in een jaar tijd gehad heb dat ze even paar minuten plat lagen. Het is wel asosciaal veel web space, ik kom net aan 1 gbquote:Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn die gasten echt zo goed zoals het lijkt?
Adult content toegestaan? (ik weet,quote:Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat ik tevreden ben met ze, denk dat ik 2x in een jaar tijd gehad heb dat ze even paar minuten plat lagen. Het is wel asosciaal veel web space, ik kom net aan 1 gb![]()
volgens mij nietquote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Adult content toegestaan? (ik weet,)
Kan er niet over vinden, of ik kijk er overheen.
interessantquote:Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://www.siteground.com/
5 dollar per maand![]()
Als je gaat inschrijven meld het ff, doe het dan via mijn referral![]()
Referral link Als je via die link aanmeld dan krijg ik 3 maanden gratis ofzo. Je hoeft niet natuurlijk, je kan ook gewoon via de normale site aanmelden. En ik betaal ook met mijn Visa.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
interessant@home webspace begint me al te irriteren
hoe werkt dat met die referral??
Betaling kan gewoon via CC neem ik aan???
quote:Referral Program (Free Hosting)
Partnership
The Referral Program at SiteGround is called Free Hosting Program because it allows you to earn months of free hosting for referring and stop paying renewal fees. For every new customer you refer to SiteGround, you get 3 months of free shared hosting added to your account.
Was ik ook al bang voor, heb ze voor alle zekerheid maar even een mailtje gestuurd.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij niet![]()
Preutse US hoster he![]()
Ik zou anders ook niet weten hoe je die 250gb legaal moet vullen...
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was ik ook al bang voor, heb ze voor alle zekerheid maar even een mailtje gestuurd.![]()
quote:May I upload media files on my website?
Policies
When signing up for a SiteGround account, you agree to abide by the governing legislation, which in our case is the United States of America's one. The copyrights laws in USA do not allow us to store materials that infringe anyone's copyright on our servers.
Media files are of special concern. You are only allowed to upload video and audio files if you are the owner of the copyrights for those. Please note that the copyrights of the content of a musical or a video disk are not transferred to any kind of conversion.
In case copyrighted material is found on your account, you will be contacted by a support representative with the request to remove all offending files within 24 hours. Failing to do so will result in your account being suspended.
Ja, maar da's een copyright verhaaltje. En de copyrights heb ik.quote:
Gebruik gewoon de saleschat, direct antwoord op al je vragen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was ik ook al bang voor, heb ze voor alle zekerheid maar even een mailtje gestuurd.![]()
Ik wist niet waar het van was, ik zag ze in Frankrijk hangen samen met een Hugo bal en die heb ik gekochtquote:
Ga eens wat meer games spelenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het van was, ik zag ze in Frankrijk hangen samen met een Hugo bal en die heb ik gekocht
Kwam er later pas achter dat er ook computerspelletjes van zijn
Ja, maar ik doe er nu ff niks mee, ik kijk ook echt maximaal een kwartiertje tv per dagquote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga eens wat meer games spelen. Heb je je Xbox alweer terug
?
Wat doe je dan heel de dagquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er nu ff niks mee, ik kijk ook echt maximaal een kwartiertje tv per dag
Welke hoster heb je?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gebruik gewoon de saleschat, direct antwoord op al je vragen!
De livechat van onze huidige adulthoster staat ook altijd online maar die reageren niet altijdSiteground wel...
Werkzaamheden rondom onze shop. Veel uitzoekwerk van belasting, creditcardfraude verzekering, regels, wetten. En verder links verkrijgen, shop bouwen en nog zat andere zutquote:
Ik zit me ook suf te mailenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Werkzaamheden rondom onze shop. Veel uitzoekwerk van belasting, creditcardfraude verzekering, regels, wetten. En verder links verkrijgen, shop bouwen en nog zat andere zut
Beide.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vooral voor SEO of ook gewoon links ter informatie en verrijking van de site?
6 maanden laterquote:Op woensdag 4 april 2007 14:42 schreef hermandeperman het volgende:
Bo, je hebt teveel betaald voor je Goossens shizzleAlles in de aanbieding nu
Je hebt echt altijd geluk èh
waarom moet je het me vertellenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat TV-dressoir scheelt de helft
Voor welke sport?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst sinds jaren weer eens sportschoenen gekocht
kom je tussen 6:00 en 7:00 in m'n holletje?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geil, vrijdagochtend ben ik bij je inde buurt
en witte sportsokken?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst sinds jaren weer eens sportschoenen gekocht
Ik geloof dat we om 07h00 vliegen, dus het zou net moeten kunnenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom je tussen 6:00 en 7:00 in m'n holletje?![]()
Nee aapquote:
Dat ligt er aan wat je graag hebt natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik las hotelletje. Maar dit is nóg erger.
waor goat de reis noar toe?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof dat we om 07h00 vliegen, dus het zou net moeten kunnen
Geld.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je graag hebt natuurlijk
Niet alles wat je voor jezelf doet is leuker, ik vind veel dingen leuker als jij ze doetquote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is voor jezelf. Dat is leuker.
Voor jezelf Huug. Niet bij jezelf.Viespeukquote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet alles wat je voor jezelf doet is leuker, ik vind veel dingen leuker als jij ze doet
Even de zaak op je werk uitleggen. Die zullen heus ook niet willen dat je dakloos wordt. Even in je lunchpauze met een extra uurtje, moet dat toch wel lukken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En de woningbouw wara ik me nu in zou schrijven wil een uitreksel van het bevolkingsregsiter van me hebben binnen twee wekenHoe kom ik daar aan als het gemaantehusi alleen op kantooruren open is en ik geen vrij kan krijgen?
Katten zijn hoeren.quote:
Dan ken jij die rooie bosheksstagiare nog nietquote:Op woensdag 4 april 2007 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Even de zaak op je werk uitleggen. Die zullen heus ook niet willen dat je dakloos wordt. Even in je lunchpauze met een extra uurtje, moet dat toch wel lukken.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal binnenkort eens naar de header gaan kijken. Heb ik tenminste eens een goed excuus om porno te downloaden![]()
Neuh. Maar het was zo leuk om even te zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Alsof ze daar moeilijk over doetOf wel?
Hier gaan ook de hele dag alle soorten nepkutten over het schermquote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neuh. Maar het was zo leuk om even te zeggen
Gewoon schijt aan hebben dan. Zeggen dat je het nu gaat doen en met twee uur terug bent. Desnoods werk je je gemiste tijd over. Je gaat je toch niet laten piepelen door een stagaire.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ken jij die rooie bosheksstagiare nog niet
En ik wil idd niet weten wat er met die katten gebeurt
Zoals dat kantoor van Harry Hachet Lonsdale in Lock Stock & Two smoking barrelsquote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier gaan ook de hele dag alle soorten nepkutten over het scherm
Het begint al te wennen
Tjakaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben dan. Zeggen dat je het nu gaat doen en met twee uur terug bent. Desnoods werk je je gemiste tijd over. Je gaat je toch niet laten piepelen door een stagaire.Komop.
Beetje ruggengraat stugge fries. ;{w
Gemeente leeuwarden is donderdagavond ook open meen ik... en anders is't een paar uur later beginnen of er 'even' tussenuit.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En de woningbouw wara ik me nu in zou schrijven wil een uitreksel van het bevolkingsregsiter van me hebben binnen twee wekenHoe kom ik daar aan als het gemaantehusi alleen op kantooruren open is en ik geen vrij kan krijgen?
Afspraak makenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gemeente leeuwarden is donderdagavond ook open meen ik... en anders is't een paar uur later beginnen of er 'even' tussenuit.
Houd er rekening mee dat die josties je standaard een half tot een uur laten wachten terwijl er twee van de twintig loketten open zijn en er voldoende mensen achter voorbij lopen voor een babbeltje. ja, ervaring, frustratie.
Ik woon niet in Leeuwarden, maar in Leeuwarderadeel... En die is alleen open in de ochtendenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gemeente leeuwarden is donderdagavond ook open meen ik... en anders is't een paar uur later beginnen of er 'even' tussenuit.
Houd er rekening mee dat die josties je standaard een half tot een uur laten wachten terwijl er twee van de twintig loketten open zijn en er voldoende mensen achter voorbij lopen voor een babbeltje. ja, ervaring, frustratie.
Tijd om te annexeren dusquote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon niet in Leeuwarden, maar in Leeuwarderadeel... En die is alleen open in de ochtendenWas ook zo leuk toen ik net mn rijbewijs haalde in het hoogsizoen bij Van der Meulen
Práchtig ,dat leer lijkt wel gevlochten.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Deze stoelen wil je toch nooit meer uit![]()
De 8C, foto's zijn al redelijk oud overigens (maar ze lopen wat achter in het koude noordoostenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Práchtig ,dat leer lijkt wel gevlochten.
Welke Alfa is dit?
Het IS gevlochtenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Práchtig ,dat leer lijkt wel gevlochten.
Welke Alfa is dit?
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
hmm dan wil ik ook wel modden bij fok!
quote:
Een sloop C8 zoeken over een tijdjequote:
Voor de prijs van de eerste sloop C8 kan je waarschijnlijk een Brera GTA nieuw kopenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een sloop C8 zoeken over een tijdje![]()
Ben bang dat je voor de prijs van dat interieur een zeer puike 3.0 conversie kan doen![]()
Ja niet heel de C8 kopen natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de prijs van de eerste sloop C8 kan je waarschijnlijk een Brera GTA nieuw kopen
"wie?"quote:
IKquote:
Heb je een andere auto gekocht?quote:
Wat voor een?quote:
Je hebt M5 als kloonquote:
Heb je daar het hele weekend over nagedacht knul?quote:
nee de halve week ernaquote:Op woensdag 4 april 2007 20:17 schreef vlad het volgende:
[..]
Heb je daar het hele weekend over nagedacht knul?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |