Moet je zelf weten. Als ik dan zo'n grotere zou nemen zou ik ook voor een hoge resolutie gaan... Anders heb je er echt geen klap aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
wlel normaal beeld en breedbeeld afmetingen, maar geen 1440x900
15,4 "is me echt te klein.
Wat Herman zegt, je kan beter wat langer doorsparen en gezien de vele uren die je erachter doorbrengt beter een duurder/kwalitatief beter scherm halen. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje een obstakel is omdat je binnenkort weer op jezelf wilt, maar dat is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Als ik dan zo'n grotere zou nemen zou ik ook voor een hoge resolutie gaan... Anders heb je er echt geen klap aan.
Ik heb nu geen vaste lasten, behalve die paar cent van mn auto, dus op zich heb ik wat over. En ik wil nu gewoon GOED. Niet weer een derdehands kringloopding of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat Herman zegt, je kan beter wat langer doorsparen en gezien de vele uren die je erachter doorbrengt beter een duurder/kwalitatief beter scherm halen. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje een obstakel is omdat je binnenkort weer op jezelf wilt, maar dat is een kwestie van prioriteiten stellen
Hij blijft tenminste zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
He is not amused![]()
. Hij is echt zoooooo strontchagrijnig.
mooie katquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
. Serieus. Ik lach me dood als ik mijn katten zie, tegenwoordig.
ff doorsparen voor een goede monitor dusquote:
nou ja , ik hoef nit te sparen, hoogstens mn budegt wat oprekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ff doorsparen voor een goede monitor dus
en je had toch twee poezen meegenomen? Of blijven die achter tot je weer een eigen huisje hebt?
Beter als die van Bo, als die op t bureau lag, en je had t lef om de muis te bewegen, had je een haal over je handquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij blijft tenminste zittenDie van mij gaat rondlopen of poogt aan de camera te ruiken als ik't waag om foto's te proberen te maken
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
He is not amused![]()
. Hij is echt zoooooo strontchagrijnig.
quote:
Hoeveel bandwith/prijs?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:21 schreef BoJo het volgende:
voor de mensen met siteground hosting, al gelezen dat je nu 250Gb hosting hebt voor hetzelfde geld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |