In tegenstelling tot bij het Nederlands, hecht ik bij het frysk wel waarde aan goede spelling. Een mooie taal moet je niet verneuken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godver, ik weet niet wat likernôch betekent![]()
Wel opvallend trouwens dat als je Frysk typt, je geen typfouten maakt.
Straks weet Herman zich nog te redden in een Fries gehuchtquote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
likernôch betekent ongeveer desalniettemin btw
ik gok pillen slikken, jumpstylen op bonkmuziek, en afgewezen woren door duitse vrouwen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En wat heeft Fugie allemaal gedaan bij onze oosterburen?
Als nederlander met een auto met nederlands kenteken naar het grootste technofeest gaan en dan drugs meenemen, als je echt snel geld kwijt wilt moet je dat doenquote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok pillen slikken, jumpstylen op bonkmuziek, en afgewezen woren door duitse vrouwen.
Het zal je inderdaad nog verbazen ja.quote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Straks weet Herman zich nog te redden in een Fries gehucht
En wat heeft Fugie allemaal gedaan bij onze oosterburen?
Is ze lekker ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
die woont niet in Joure, ken je niet. maar als je naar het otterpark gaat bij Leeuwarden krijg je een goede indruk van haar
Ja.quote:heb je de BX bij Emiel stan dan?
Pluskutquote:Want ik hoorde dat die een BX uit pluskut aan depraat gaat helpen?
Ik zal een beetje een alt + weetikwatvoorcombi maken als ik gewoon Friesland kan typenquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef 2cv het volgende:
En het is goddomme al jarenlang Fryslân in plaats van Frieslend ! Leer dat nou eens domme hollanders !
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:05 schreef ook_gek het volgende:
leuk als je net je auto gewassen hebt en dat er dan een vogel effe die hele bak vol gaat schijten. En niet 1x nee tuuurlijk niet heel die fucking auto zit onder
Whahaha.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die kut vogels mogen ze afschieten ja. Ik zat gisteren op m'n balkon in het zonnetje even te eten, schijt er een vogel in m'n salade
Had je toch bijna een woord met meer dan 6 letters gepost. Probeer nog maar een keer meisje, ooit gaat het je lukken!quote:
Een 6 mag je heul niet typen als een 6, een 6 moet je als zes typen. Ooit gaat het je lukken, mannetje. Nog even oefenen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Had je toch bijna een woord met meer dan 6 letters gepost. Probeer nog maar een keer meisje, ooit gaat het je lukken!
Te zien aan z'n maag inhoud leeft deze foto niet lang meer. Jammer alleen dat hij precies mijn auto moest pakken. Hij was net schoonquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die kut vogels mogen ze afschieten ja. Ik zat gisteren op m'n balkon in het zonnetje even te eten, schijt er een vogel in m'n salade
Ik krijg trouwens kriebels bij dat Elise topic....Toch maar 'ns gaan kijken om m'n Boxster in te ruilen
He, een communist.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:21 schreef Traband het volgende:
Whahahahahahaha <--- meer dan 6 letters. (gericht aan de cabrionichten)
Niet liegen Nolius.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Nolius het volgende:
En ik hoorde roddels over IJsmeis d'r liefdesleven. Dus die kom ik even checken.
Want waarom zou je nog soaps kijken als je IJsmeis kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |