Oude mannetjes pijpen achter het stationquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Wheheh pwnd wie unne n00b. Nou dat wordt een Finse suikervader zoeken
Wat voor werk doe je dan? Op dit tijdstipquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima. Nog 2 uur "werken" voor ik kan bieren.
Met jou dan?
Bibliothecaresse spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Op dit tijdstip![]()
Betaald internetten/studerenquote:
Als ik achter mn vader zn PC zit heb ik m ook op ie resolutei staan, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar vind de resolutie erg laag eigenlijk....
Al weet ik natuurlijk niet wat je videokaart aankan...
Rechtermuisknop op je bureaublad, geavanceerd, en kijken naar waar je schuifje kan (qua resolutie) als je tenminste nu op een CRT zit te internetten....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik achter mn vader zn PC zit heb ik m ook op ie resolutei staan, dus dat is het probleem niet
En ik weet ook niet wat mn videokaart aan kan
CRT?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je bureaublad, geavanceerd, en kijken naar waar je schuifje kan (qua resolutie) als je tenminste nu op een CRT zit te internetten....
Maar vind je dat geen kutresolutie? Ik vind het eigenlijk zonde dat je daarom dan zo'n groot scherm koopt. Die resolutie kun je ook op 15" kopen. Zie je namelijk hetzelfde.
Zo'n bakbeest dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CRT?Wat is dat?
Ik zit nu op zo'n bakbeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |