abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47527473
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Firenzo het volgende:
toffe bak!

gezien je mods aan de miata, zal t met de lotus ook wel goed komen !

edit: wat kost dat ongeveer setje van 4 velgen stralen en coaten?
Stralen + coaten zal +/- 200¤ gaan kosten. Weet alleen nog niet welke kleur, kan er iemand de wielen matzwart photoshoppen

edit:



Beetje dit idee

[ Bericht 10% gewijzigd door Mex_ op 21-03-2007 21:53:29 ]
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:40:57 #102
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47530257
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef beschuit het volgende:
220 coupe is een mooie aparte bak, lag toch een honda blok in niet?
offtopic:
Alleen in de 1.6 lag een Honda motor dacht ik, de 220 TC had de Rover T-motor die ook in de 820ti en 620ti lag. Volgens mij is er ook van de 400 een 420ti geweest, maar dat weet ik zo niet zeker.

en weer on-topic,
wat ben je er eigenlijk mee van plan Mex? Naast daily driver ook naar de ring en CPZ?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_47537014
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef Paladijn het volgende:

[..]
en weer on-topic,
wat ben je er eigenlijk mee van plan Mex? Naast daily driver ook naar de ring en CPZ?
CPZ en de Ring inderdaad

[ Bericht 11% gewijzigd door Mex_ op 22-03-2007 13:46:15 ]
pi_47545901
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef boegschroef het volgende:
Je bent goed bezig... Echt een mooie auto.

Ik ben ook van plan een nieuwe circuit auto te maken. Helaas zal het nog wel 2 jaartjes duren voordat die helemaal klaar is.

iig veel succes ermee.
ex-paramedewerker!
pi_47547545
ah hij heeft door wie ik ben

het ziet ernaar uit dat we er allebei goed op vooruit gegaan zijn
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_47547996
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef boegschroef het volgende:
ah hij heeft door wie ik ben

het ziet ernaar uit dat we er allebei goed op vooruit gegaan zijn
Dat was niet zo heel moeilijk
pi_47671875
Heb gister helaas de Mazda niet meer rijdend uit de garage kunnen halen Turbo is er inmiddels af, vanmiddag oude spruitstukje er weer op zodat hij rijdend de garage uit kan. De Elise ga ik morgen dus pas halen ipv vandaag, hoef ik me niet te haasten met de Miata.
pi_47671901
En wel even wat foto's maken he!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47671908
Van die Elise dan bedoel ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47678571
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef hollander172 het volgende:
Maak er maar weer een mooi verhaaltje van, ik ga niet iemand anders zijn topic vergallen.

Ontopic: heb zelf nog geen spijt van mijn keuze alhoewel een Elise wel ontzettend jummie blijft. Misschien ooit als mijn gezondheid eventuele circuitaspiraties niet meer in de weg zit.
Zoek eerst eens goed betaald werk en laat de drank vaker staan jongen
  maandag 26 maart 2007 @ 17:41:26 #111
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_47679259
Leuke auto, erg mooie kleur ook!
Kun je serieus hard mee over de ring!
Qua vermogen zou ik voorlopig niet te ingrijpende dingen doen, veel elise-rijders willen uiteindelijk toch een engine-swap (heb er al diverse gesproken am ring die dit hebben gedaan). Kennis van me heeft er onlangs een 260pk (na chip) audi 1.8 turbo ingelegd, moet volgens mij ook best leuk gaan
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_47793362
Net wat fototjes gemaakt van de nieuwe voiture











De rest staat hier

[ Bericht 12% gewijzigd door Mex_ op 29-03-2007 15:33:37 ]
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:32:05 #113
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47794150
tof! Elise is een toffe auto lekker klein licht en rap. Hoop dat ik later als ik groot ben ( ) een mk2 te kopen
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47794838
Hey je hebt dezelfde knopjes als ik in mn 205je


Verder echt een enorm strakke bak, de kleurcombinatie is echt perfect!
pi_47795508
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef -Muse- het volgende:
Hey je hebt dezelfde knopjes als ik in mn 205je
[afbeelding]

Verder echt een enorm strakke bak, de kleurcombinatie is echt perfect!
Ze hebben wel meer dingen geleend van andere merken, de zijknipperlichtkapjes komen van een Corsa, het ruitenwissersysteem komt van een AX en er zullen vast nog wel meer dingen geleend zijn
pi_47800248
Hehe, hoe basic kan een interieur tegenwoordig nog zijn!

Mooi ding man, ben benieuwd naar de voortgang van je project!
pi_47809157
Super vette bak gefeliciteerd met je aankoop.
Ga je er nog een hard top op zetten of laat je em zo open?
pi_47819225
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef zBus het volgende:
Super vette bak gefeliciteerd met je aankoop.
Ga je er nog een hard top op zetten of laat je em zo open?
Er zit een softtop bij, de noodzaak van een hardtop zie ik nog niet, het is geen dagelijks vervoer.
pi_47819324
Je moet je icoontje nog aanpassen Mex_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:36:08 #120
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_47819354
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_47821276



Leuke upgrades
pi_47825834
hahaha
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:57:55 #124
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47835816
quote:
wat een stakker
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47837905
Vandaag nieuw gasklephuis gemonteerd, deze is wat groter dan de oude en van alu. De oude is van plastic, de klep zelf ook en die wil weleens blijven hangen.



Tevens een Hurricane CF luchtfilter/intake geplaatst. Op het fototje zie je ook meteen het gasklephuis gemonteerd





En mooie grijze knipperlichtjes ipv lelijke oranje

pi_47842576
Netjes allemaal hoor, keep up the good work!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:28:42 #127
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_47842707
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zoek eerst eens goed betaald werk en laat de drank vaker staan jongen


@ Mex_ : De ring is weer open en als je niet zo'n slechte timing hebt als ik dan kan je er ook daadwerkelijk rijden. (2 keer geweest, eerste keer sneeuw en de tweede keer verkeerd begrepen wanneer ie weer open was. )
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_47844730
Waar haalt die z'n lucht nu vandaan?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47844768
Wat dacht je van dat gat aan de zijkant
pi_47844898
had die slang niet zien zitten, k dacht dat die het alsnog uit de motorruimte haalde, daarom was ik al zo verbaast
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47937083
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Mex_ het volgende:

En mooie grijze knipperlichtjes ipv lelijke oranje

[afbeelding]
Die zijn dus gewoon van een corsa?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2007 19:56:52 ]
pi_47938089
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Die zijn dus gewoon van een corsa?
pi_47941772
En hoe rijdt het nou? 5.4 naar de 100 lijkt me niet niks..

Natuurlijk compleet irrelevant: maar wat verbruikt zo'n bakkie met een beetje doortrappen? Het is in principe 'maar' een 1.8 16v, dus dat zal nog wel mee moeten vallen of niet?

Edit: een 111s is dit toch? 143 pk, of 111 =! 111s?
pi_47942860
Als je heel zuinig probeert te rijden zou je theoretisch met zo'n 1.8 plus heel laag gewicht een heel goed brandstofverbruik moeten kunnen halen. Maarja ik zou het nooit kunnen laten om het gas toch een stuk verder in te trappen
  maandag 2 april 2007 @ 22:12:24 #135
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_47943778
Hier dan nog maar eens:
quote:
Kon dat gasklephuis niet onder garantie worden vervangen?

En levert het verder nog merkbare voordelen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_47944574
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Jimmeh het volgende:
Als je heel zuinig probeert te rijden zou je theoretisch met zo'n 1.8 plus heel laag gewicht een heel goed brandstofverbruik moeten kunnen halen. Maarja ik zou het nooit kunnen laten om het gas toch een stuk verder in te trappen
Ik snap ook wel dat er met zo'n ding niet zacht wordt gereden Vroeg me af of het verbruik recht-evenredig met de snelheid steeg of dat er misschien toch nog een bepaalde deelverhouding tussen zit.
pi_47951868
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef MikeyMan het volgende:
Hier dan nog maar eens:
[..]
Hij reageert nu wat lekkerder op het gas, dit is geen garantie-issue.
pi_47951903
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En hoe rijdt het nou? 5.4 naar de 100 lijkt me niet niks..

Natuurlijk compleet irrelevant: maar wat verbruikt zo'n bakkie met een beetje doortrappen? Het is in principe 'maar' een 1.8 16v, dus dat zal nog wel mee moeten vallen of niet?

Edit: een 111s is dit toch? 143 pk, of 111 =! 111s?
Dit is een normale 111 met 118 pk, de 111S met VVC cilinderkop heeft 143pk. Het verbruik heb ik nog geen idee van, ik heb pas 10 liter opgereden. Het knopje om de dashboardverlichting mee in te stellen is tegelijkertijd ook het knopje om de dagteller mee op 0 te zetten Dus na het tanken is deze tussentijds, per ongeluk, weer op 0 gezet.

pi_47994546
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
  woensdag 4 april 2007 @ 15:39:19 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_48006775
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Mex_ het volgende:
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
Lijkt me wel verstandig met zo'n scheurijzer .

Wanneer komt er een turbo + FMIC?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 4 april 2007 @ 18:11:02 #141
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_48012730
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Stralen + coaten zal +/- 200¤ gaan kosten. Weet alleen nog niet welke kleur, kan er iemand de wielen matzwart photoshoppen

edit:

[afbeelding]

Beetje dit idee


En een dikke vette TVP
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_48013241
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]

En een dikke vette TVP
Normaal hou ik niet van donkere velgen, maar ik vind hieronder toch wel geslaagd..
  woensdag 4 april 2007 @ 19:22:17 #143
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_48015455
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Mex_ het volgende:
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
Geweldig zo'n bakje

Verbruik is ook wel mooi trouwens, kun je tenminste verbruiksgewijs ook nog elke dag met je Lotus naar het werk 8)
Life's like music, get the rhythm..
pi_48020991
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

pi_48023135
Damm ziet er erg sweet uit man.. dat matzwart staat hem goed !!
pi_48031330
Gister nieuwe distributieriem, spanrol en dynamo laten plaatsen, ik kan er weer ff tegenaan (was nog de orginele riem)
pi_48032456
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuke upgrades
Ik zou voor die onderste Honda NA setup gaan... blijft het tenminste ook nog rijdbaar... en anders die supercharged versie...
pi_48032789
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef speedstar het volgende:

[..]

Ik zou voor die onderste Honda NA setup gaan... blijft het tenminste ook nog rijdbaar... en anders die supercharged versie...
Uit het standaard blokje kun je ook flink wat vermogen halen, met nokkenassen, bewerken van de kop, andere klepjes, in/uitlaat kom je op 170pk en 190Nm, scheelt maar 9000¤ als je het vergelijkt met een K20 conversie.
pi_48033558
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Uit het standaard blokje kun je ook flink wat vermogen halen, met nokkenassen, bewerken van de kop, andere klepjes, in/uitlaat kom je op 170pk en 190Nm, scheelt maar 9000¤ als je het vergelijkt met een K20 conversie.
haha ja is een flink verschil... en 170 pk met zo een gewicht is super... en NA setup owned.
pi_48035227
170 pk

Nee geintje... ziet er leuk uit hoewel ik niet hou van donkeren velgen. Verder is het natuurlijk wel een top wagen om te hebben.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')