abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47842576
Netjes allemaal hoor, keep up the good work!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:28:42 #127
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_47842707
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zoek eerst eens goed betaald werk en laat de drank vaker staan jongen


@ Mex_ : De ring is weer open en als je niet zo'n slechte timing hebt als ik dan kan je er ook daadwerkelijk rijden. (2 keer geweest, eerste keer sneeuw en de tweede keer verkeerd begrepen wanneer ie weer open was. )
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_47844730
Waar haalt die z'n lucht nu vandaan?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47844768
Wat dacht je van dat gat aan de zijkant
pi_47844898
had die slang niet zien zitten, k dacht dat die het alsnog uit de motorruimte haalde, daarom was ik al zo verbaast
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47937083
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Mex_ het volgende:

En mooie grijze knipperlichtjes ipv lelijke oranje

[afbeelding]
Die zijn dus gewoon van een corsa?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2007 19:56:52 ]
pi_47938089
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Die zijn dus gewoon van een corsa?
pi_47941772
En hoe rijdt het nou? 5.4 naar de 100 lijkt me niet niks..

Natuurlijk compleet irrelevant: maar wat verbruikt zo'n bakkie met een beetje doortrappen? Het is in principe 'maar' een 1.8 16v, dus dat zal nog wel mee moeten vallen of niet?

Edit: een 111s is dit toch? 143 pk, of 111 =! 111s?
pi_47942860
Als je heel zuinig probeert te rijden zou je theoretisch met zo'n 1.8 plus heel laag gewicht een heel goed brandstofverbruik moeten kunnen halen. Maarja ik zou het nooit kunnen laten om het gas toch een stuk verder in te trappen
  maandag 2 april 2007 @ 22:12:24 #135
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_47943778
Hier dan nog maar eens:
quote:
Kon dat gasklephuis niet onder garantie worden vervangen?

En levert het verder nog merkbare voordelen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_47944574
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Jimmeh het volgende:
Als je heel zuinig probeert te rijden zou je theoretisch met zo'n 1.8 plus heel laag gewicht een heel goed brandstofverbruik moeten kunnen halen. Maarja ik zou het nooit kunnen laten om het gas toch een stuk verder in te trappen
Ik snap ook wel dat er met zo'n ding niet zacht wordt gereden Vroeg me af of het verbruik recht-evenredig met de snelheid steeg of dat er misschien toch nog een bepaalde deelverhouding tussen zit.
pi_47951868
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef MikeyMan het volgende:
Hier dan nog maar eens:
[..]
Hij reageert nu wat lekkerder op het gas, dit is geen garantie-issue.
pi_47951903
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En hoe rijdt het nou? 5.4 naar de 100 lijkt me niet niks..

Natuurlijk compleet irrelevant: maar wat verbruikt zo'n bakkie met een beetje doortrappen? Het is in principe 'maar' een 1.8 16v, dus dat zal nog wel mee moeten vallen of niet?

Edit: een 111s is dit toch? 143 pk, of 111 =! 111s?
Dit is een normale 111 met 118 pk, de 111S met VVC cilinderkop heeft 143pk. Het verbruik heb ik nog geen idee van, ik heb pas 10 liter opgereden. Het knopje om de dashboardverlichting mee in te stellen is tegelijkertijd ook het knopje om de dagteller mee op 0 te zetten Dus na het tanken is deze tussentijds, per ongeluk, weer op 0 gezet.

pi_47994546
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
  woensdag 4 april 2007 @ 15:39:19 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_48006775
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Mex_ het volgende:
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
Lijkt me wel verstandig met zo'n scheurijzer .

Wanneer komt er een turbo + FMIC?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 4 april 2007 @ 18:11:02 #141
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_48012730
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Stralen + coaten zal +/- 200¤ gaan kosten. Weet alleen nog niet welke kleur, kan er iemand de wielen matzwart photoshoppen

edit:

[afbeelding]

Beetje dit idee


En een dikke vette TVP
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_48013241
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]

En een dikke vette TVP
Normaal hou ik niet van donkere velgen, maar ik vind hieronder toch wel geslaagd..
  woensdag 4 april 2007 @ 19:22:17 #143
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_48015455
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Mex_ het volgende:
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
Geweldig zo'n bakje

Verbruik is ook wel mooi trouwens, kun je tenminste verbruiksgewijs ook nog elke dag met je Lotus naar het werk 8)
Life's like music, get the rhythm..
pi_48020991
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

pi_48023135
Damm ziet er erg sweet uit man.. dat matzwart staat hem goed !!
pi_48031330
Gister nieuwe distributieriem, spanrol en dynamo laten plaatsen, ik kan er weer ff tegenaan (was nog de orginele riem)
pi_48032456
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuke upgrades
Ik zou voor die onderste Honda NA setup gaan... blijft het tenminste ook nog rijdbaar... en anders die supercharged versie...
pi_48032789
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef speedstar het volgende:

[..]

Ik zou voor die onderste Honda NA setup gaan... blijft het tenminste ook nog rijdbaar... en anders die supercharged versie...
Uit het standaard blokje kun je ook flink wat vermogen halen, met nokkenassen, bewerken van de kop, andere klepjes, in/uitlaat kom je op 170pk en 190Nm, scheelt maar 9000¤ als je het vergelijkt met een K20 conversie.
pi_48033558
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Uit het standaard blokje kun je ook flink wat vermogen halen, met nokkenassen, bewerken van de kop, andere klepjes, in/uitlaat kom je op 170pk en 190Nm, scheelt maar 9000¤ als je het vergelijkt met een K20 conversie.
haha ja is een flink verschil... en 170 pk met zo een gewicht is super... en NA setup owned.
pi_48035227
170 pk

Nee geintje... ziet er leuk uit hoewel ik niet hou van donkeren velgen. Verder is het natuurlijk wel een top wagen om te hebben.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')