quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoek eerst eens goed betaald werk en laat de drank vaker staan jongen![]()
Die zijn dus gewoon van een corsa?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Mex_ het volgende:
En mooie grijze knipperlichtjes ipv lelijke oranje
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die zijn dus gewoon van een corsa?
quote:Kon dat gasklephuis niet onder garantie worden vervangen?
En levert het verder nog merkbare voordelen?
Ik snap ook wel dat er met zo'n ding niet zacht wordt geredenquote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Jimmeh het volgende:
Als je heel zuinig probeert te rijden zou je theoretisch met zo'n 1.8 plus heel laag gewicht een heel goed brandstofverbruik moeten kunnen halen. Maarja ik zou het nooit kunnen laten om het gas toch een stuk verder in te trappen
Dit is een normale 111 met 118 pk, de 111S met VVC cilinderkop heeft 143pk. Het verbruik heb ik nog geen idee van, ik heb pas 10 liter opgereden. Het knopje om de dashboardverlichting mee in te stellen is tegelijkertijd ook het knopje om de dagteller mee op 0 te zettenquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En hoe rijdt het nou? 5.4 naar de 100 lijkt me niet niks..
Natuurlijk compleet irrelevant: maar wat verbruikt zo'n bakkie met een beetje doortrappen? Het is in principe 'maar' een 1.8 16v, dus dat zal nog wel mee moeten vallen of niet?
Edit: een 111s is dit toch? 143 pk, of 111 =! 111s?
Lijkt me wel verstandig met zo'n scheurijzerquote:Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Mex_ het volgende:
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Stralen + coaten zal +/- 200¤ gaan kosten. Weet alleen nog niet welke kleur, kan er iemand de wielen matzwart photoshoppen
edit:
[afbeelding]
Beetje dit idee
Geweldig zo'n bakjequote:Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Mex_ het volgende:
Auto is gister getaxeerd voor de verzekering, kan vanaf morgen all-risk verzekerd rondrijden
Ik zou voor die onderste Honda NA setup gaan... blijft het tenminste ook nog rijdbaar... en anders die supercharged versie...quote:
Uit het standaard blokje kun je ook flink wat vermogen halen, met nokkenassen, bewerken van de kop, andere klepjes, in/uitlaat kom je op 170pk en 190Nm, scheelt maar 9000¤ als je het vergelijkt met een K20 conversie.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef speedstar het volgende:
[..]
Ik zou voor die onderste Honda NA setup gaan... blijft het tenminste ook nog rijdbaar... en anders die supercharged versie...![]()
haha ja is een flink verschil... en 170 pk met zo een gewicht is super... en NA setup owned.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Uit het standaard blokje kun je ook flink wat vermogen halen, met nokkenassen, bewerken van de kop, andere klepjes, in/uitlaat kom je op 170pk en 190Nm, scheelt maar 9000¤ als je het vergelijkt met een K20 conversie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |