Huub honkbalt dus als ie een bal met een knuppel kan raken moet dat met een racket helemaal lukkenquote:Op zondag 1 april 2007 23:39 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Eerst huub een goede tennisclinic geven en dan huub brian laten verslaan.
Wat ik irritant vind, is dat hij er zelf geen énkel besef van heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef jacqjacq het volgende:
oh wat erg weer, brian begint weer over tupac, en weer een monoloog over zijn moeder, wat engels gebrabbel ertussendoor, brian is weer bezig, geen zin wordt normaal afgemaakt, wat hij vertelt heeft ie al 100 keer gezegd, hij is zo gevoelig, alles raakt hem heel diep, het raakt hem in zijn waardering, de mensen moeten niet vragen, terwijl hij zo zit te popelen om te helpen.
en amanda zegt overal ja op.
hij werkte op zijn 12e als afwasser, op zijn 17e naar amerika.
god wat is brian goed zeg. wat heeft hij afgezien in zijn leven.....
Ook in deze COS snap ik je helemaal, snap je?quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik irritant vind, is dat hij er zelf geen énkel besef van heeft.
Zijn realiteitszin, zelfkennis, relativeringsvermogen zijn zó ontoreikenf of niet aanwezig.
En zijn geloof in zijn eigen domme praatjes is ziekelijk.
Hij zoekt bij zijn eigen minpunten simpelweg een verklaring waardoor het weer OK is en gaat nóóit eens de confrontatie met zichzelf aan. Nooit!
Vanochtend was een goed voorbeeld: Brian heeft een kort lontje, vindt Natasia. Nee, zegt Brian, hij heeft geen kort lontje, hij staat gepassioneerd in het léven!
Met andere woorden: mensen die niet iemand uitschelden en in elkaar willen slaan omdat hij rookt, die niét meisjes voor kankerhoer uitscheldt en er wijn overheen kiepert, die niét zichzelf al hoge kreetjes slakend in het gezicht slaan, etzetera etzetera, die mensen staan niét gepassioneerd in het leven.![]()
Ik had er 2 staan en even later was die andere kwijt zonder dat ie in de gesloten topics stond...quote:Op zondag 1 april 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Irritante bug. Er stond maar 1 COS, dus was logisch dat dat de juiste was...
Ja, maar dat was Huub's schuld, dus dat telt niet...quote:Op zondag 1 april 2007 23:46 schreef Spoko het volgende:
hij heeft toch gewoon dat wiif getongd?
En naar IKEA die deze kunst voor iedereen toegankelijk maaktquote:Op zondag 1 april 2007 23:46 schreef Mokum020 het volgende:
Het schilderij deed hem niks.........
nee..nee....disrespect naar Aruba![]()
Dan ga je toch ergens anders meelezen! Topics genoeg!quote:Op zondag 1 april 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Even tussendoor: Ik als meelezer vandaag begin jouw seniele offtopic geleuter behoorlijk beu te worden.
Ga naar de slowchat, het lovershoekje of hoe dat heten mag, of open wmb een eigen topic maar please even wat minder hier.
Vond ik nog meevallen hoor...quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef solara4 het volgende:
jammer dat ze niet gezien in heeft wat hij in de gym heeft gedaan, nuroot
eg nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef FSR het volgende:
Bwian is echt helemaal para dat SHE hem zo wil pakken....
Ze zullen een kans niet laten liggen, mar ze zijn er geen 24/7 mee bezig (zoals hij denkt)
En Breenless is er altijd mee bezig, day in day out,. Daarom is hij traag maar gestaag aan het brekenquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef FSR het volgende:
Bwian is echt helemaal para dat SHE hem zo wil pakken....
Ze zullen een kans niet laten liggen, mar ze zijn er geen 24/7 mee bezig (zoals hij denkt)
Alweer over de broer van Brian. Wat zijn we toch lekker bezig!quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...
Het schilderij was uitverkocht.....quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En naar IKEA die deze kunst voor iedereen toegankelijk maakt![]()
Jij, ik, misschien, weet je, he? Ja, ja, chill, weet je, hahahahaquote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
Snap je...etcetera, etcetera...weet je...of wat dan ook...snap je.....dit en dat...weet je...snap je?
![]()
![]()
![]()
Z'n broer Kenneth is langs geweest en diens vocabulaire komt vrijwel niet verder...quote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
Snap je...etcetera, etcetera...weet je...of wat dan ook...snap je.....dit en dat...weet je...snap je?
![]()
![]()
![]()
Waar is zijn rode cape?quote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Jullie begrijpen er allemaal niets van, Brian is zoooooo lief, zoooooooo sociaal, niet achterdochtig, heeft zichzelf (of z'n lullo) altijd in de hand etc. etc. Dussssssss conclusie; Brian is SUPERMAN!!!!!!!!!!![]()
![]()
En ik ben de Sint......quote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Jullie begrijpen er allemaal niets van, Brian is zoooooo lief, zoooooooo sociaal, niet achterdochtig, heeft zichzelf (of z'n lullo) altijd in de hand etc. etc. Dussssssss conclusie; Brian is SUPERMAN!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bewerkstelligenquote:Op zondag 1 april 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hun... Hun... Hun... snap je, etstera, weet je de dames..., snap je. Huub, snap je... Nena, snap je.
Het bovenstaande is een gedetaileerde samenvatting van alles wat Braajen de afgelopen zes maanden gezegd heeft.
De zak kun je krijgen....quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een donkerblauwe Volvo XC70 graag, full options![]()
Doe mij maar een Tooeewaaaareeg...quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
thxquote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
@ Kleinzusje, je OP klopt niet die cap was door een ander gemaakt die ik in mijn OP 1016 speciaal noemde.
[COS # 1016] Het recht braaien van stukjes verloren stukjes
Breenless bijhouden is onmogelijkquote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
sorry maar ik BWAIN niet meer aanhoren, iemand anders die het wil bijhouden.
Brian zegt veel ware woordenquote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef APK het volgende:
Brian heeft wel gelijk dat het niet eerlijk was dat Huub geen officiele waarschuwing kregen voor het gooien met die drank.![]()
wel 2.......quote:
Para brodder ?quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
A: "Waarom sloeg je jezelf dan...?
B: "Omdat ik loco werd........."
joh!![]()
Voor jou wel hoor...!quote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
sorry maar ik BWAIN niet meer aanhoren, iemand anders die het wil bijhouden.
Wat ben ik blij dat ik geen kids meer in de Sinterklaas-leeftijd heb... die woorden zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:
Doet me denken aan de reactie van die gast bij Peter R. de Vries (voor hen die het hebben gezien)quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou zit hij zijn FLIP/PARA momenten zo te draaien dat het allemaal logisch is en volledig gecontroleerd.
![]()
Vooruit voor hem maken ze een uitzonderingquote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Mag Brian vanavond nog een pilletje of heeft hij al te veel gedronken voor medicatie??
Heb ik gezien.quote:Op maandag 2 april 2007 00:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reactie van die gast bij Peter R. de Vries (voor hen die het hebben gezien)
Ja ik had jullie allang door, ik speelde het spelletje mee
Was ze alquote:Op maandag 2 april 2007 00:06 schreef pullup het volgende:
Amanda denkt ook dat Lieke haar zelfrespect kwijt is als ze weer met Huub gaat liggen
* Belt de apotheek voor een Drion.... afleveren bij DGK graagquote:Op maandag 2 april 2007 00:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vooruit voor hem maken ze een uitzondering![]()
Dat heeft hij wél! Zij het in combinatie met wat andere minor topics.quote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef APK het volgende:
Brian heeft wel gelijk dat het niet eerlijk was dat Huub geen officiele waarschuwing kregen voor het gooien met die drank.![]()
Lieke is net een spiegel voor Amanda hèquote:Op maandag 2 april 2007 00:06 schreef pullup het volgende:
Amanda denkt ook dat Lieke haar zelfrespect kwijt is als ze weer met Huub gaat liggen
Waar heeft ze dat geschreven ? Linkje ?quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef donpsp het volgende:
Lieke is overigens klaar met Huub heeft ze geschreven
Waarneer?quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef donpsp het volgende:
Een rechtstreekse quote van Lieke over het gebeuren;quote:Op maandag 2 april 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar heeft ze dat geschreven ? Linkje ?
quote:Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Waar van daan ? Fok ? Vol ?quote:Op maandag 2 april 2007 00:09 schreef donpsp het volgende:
[..]
Een rechtstreekse quote van Lieke over het gebeuren;
[..]
Ga jij ff als de donder hierheenquote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft hij wél! Zij het in combinatie met wat andere minor topics.![]()
Ik let ook nog op tussen het off-topic geneuzel!![]()
BLADIBLA (Nena quote)quote:Op maandag 2 april 2007 00:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Brian: blablablablalba
Van uit een internet cafequote:
Absolutely Fabulous (ofzo)quote:Op maandag 2 april 2007 00:10 schreef Sug4r het volgende:
Op TV bij SHE lacht er iemand net als Brian...kijken ze een horror?
Brian daarentegen, gééft echt om Amanda. Nee, hij hóudt van 'r.quote:Op maandag 2 april 2007 00:10 schreef bac_hus het volgende:
Brian: huub pakt jonge meisjes als nena makkelijk in met zijn babbel
Waar? Waar? Waar?quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef donpsp het volgende:
Maar Brian beweert dat de waarschuwing niet officieel was, vandaar dat hij para werd in de gym na dat 'sla me dan' gebeuren....quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef demins het volgende:
Dat heeft hij wél! Zij het in combinatie met wat andere minor topics.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef pullup het volgende:
Denk niet dat je voor mij kan denken onder de douche ...aldus Amanda![]()
Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar?
Ik wil dit veel te graag geloven!
Heb ik zittenkijken, maar op haar hyves staat niksquote:
nogmaals,quote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik zittenkijken, maar op haar hyves staat niks
quote:Lieke a.k.a Luka (264)
gisteren, 15:01
Heey, bedankt voor je berichtje. Doet me goed dat er mensen achter me staan! Normaal reageer ik op niemand, maar omdat je het zo lief vroeg... Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! Geniet van je weekend en van het lekkere zonnetje! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Liefs Lieke
Sorry, maar lager dan dit ????? Bestaat dat ????quote:Op maandag 2 april 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan hem ook wel pakken als dat moet" ......
Dit is wel weer de meest ongelooflijke uitspraak van de avondquote:Op maandag 2 april 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan heb ook wel pakken als dat moet" ......
Hanteert de redactie ook al gradaties dan, bij het geven van waarschuwingen?quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Brian beweert dat de waarschuwing niet officieel was, vandaar dat hij para werd in de gym na dat 'sla me dan' gebeuren....
Nou....een ex van mij..........quote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, maar lager dan dit ????? Bestaat dat ????![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had net de streams op mute en las het.............................. ben ik diepe shokquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is wel weer de meest ongelooflijke uitspraak van de avond![]()
Ik moest echt even wachten tot iemand het hier neer zou zetten want ik geloofde niet wat ik hoorde
Dat is mogelijk! Er zat wat tijd tussen (enkele dagen...?) voordat die officiele waarschuwing schriftelijk afkwam.quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Brian beweert dat de waarschuwing niet officieel was, vandaar dat hij para werd in de gym na dat 'sla me dan' gebeuren....
Hij zei het echt en daarna nog iets over dat hij er dan toch niet voor zijn kind uit zou gaan want zo was Huub de Big shotquote:Op maandag 2 april 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had net de streams op mute en las het.............................. ben ik diepe shok
Ik seg ik hou der fan!quote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Zie link hierboven voor de bron
Ik dacht ook dat ik het niet goed hoorde, maar het zegt wel hoe laag Brian isquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is wel weer de meest ongelooflijke uitspraak van de avond![]()
Ik moest echt even wachten tot iemand het hier neer zou zetten want ik geloofde niet wat ik hoorde
Niks kan me nog reddenquote:Op maandag 2 april 2007 00:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zei het echt en daarna nog iets over dat hij er dan toch niet voor zijn kind uit zou gaan want zo was Huub de Big shot![]()
Ik ga steeds meer walgen van Brian, ik wist niet dat ik nog erger van hem kon walgen, maar het blijkt steeds maar weer. Ik haat hem ondertussen echt. Wat een misselijke vent.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 2 april 2007 00:18 schreef demins het volgende:
Dat is mogelijk! Er zat wat tijd tussen (enkele dagen...?) voordat die officiele waarschuwing schriftelijk afkwam.
Ik zit er ook weer naar te luisteren en ik word steeds kwader en kwaderquote:Op maandag 2 april 2007 00:23 schreef Mokum020 het volgende:
Toch erg knap dat ik nog steeds naar dat geleuter kan luisteren..........
Ik niet meer Wil nog kunnen slapen straksquote:Op maandag 2 april 2007 00:23 schreef Mokum020 het volgende:
Toch erg knap dat ik nog steeds naar dat geleuter kan luisteren..........
quote:Op maandag 2 april 2007 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar Brian dacht dat het exit Huub was en blijkbaar hebben ze achter gezegd dat die waarschuwing -voor het gooien met drank- niet officieel was.
Ik ga ook alleen maar af op Brian's woorden....
Me too, maar misschien dan toch een massale kaartenactie aan Brainless: JE MOEDER !!quote:Op maandag 2 april 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer walgen van Brian, ik wist niet dat ik nog erger van hem kon walgen, maar het blijkt steeds maar weer. Ik haat hem ondertussen echt. Wat een misselijke vent.![]()
![]()
![]()
Een soort mens erger je nietquote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef bac_hus het volgende:
kan iemand mij in vredesnaam vertellen was siegologische spellen zijn?
Ikl ging nog uit van een SY..........Sie past beter bij hem ja!quote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef APK het volgende:
Brian heeft het weer over siegologische spelletjes.![]()
Dat verliest brian dan behoorlijk, hij ergert zich 24/7quote:
he liekes hyves-vriendinnetje is ook een hyvesvriendinnetje van BB-Etiennequote:Op maandag 2 april 2007 00:14 schreef donpsp het volgende:
[..]
nogmaals,
http://sharonnetje19.hyves.nl/#
Is hij zijn huwelijksaanzoek aan Cora al aan t typen??quote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef Mika25 het volgende:
Jaap zat nog steeds achter de computer?
Wat is het toch een aanwinst voor het programma...
Die opvulling van het programma hebben ze een beetje te letterlijk genomenquote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef Mika25 het volgende:
Jaap zat nog steeds achter de computer?
Wat is het toch een aanwinst voor het programma...
Nou! Wat mooi!quote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef Prosac het volgende:
Brian weet het allemaal mooi te brengen hoor![]()
Ja, ik hoor het Brian net zeggen.quote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is hij zijn huwelijksaanzoek aan Cora al aan t typen??
Effe serieus... Wat??? Plofkop?quote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef plutarchus het volgende:
[..]
he liekes hyves-vriendinnetje is ook een hyvesvriendinnetje van BB-Etienne![]()
Dat zijn altijd bijzondere momenten!quote:Op maandag 2 april 2007 00:27 schreef APK het volgende:
Brian heeft het weer over siegologische spelletjes.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 00:39 schreef Dogga het volgende:
hahahahah mijn held werd weer ff genoemd door huub
daag jeroen
Is niet erg johquote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja toen in die kamer was ik te bezopen joh....en toen was ik weg
quote:Op maandag 2 april 2007 00:41 schreef plutarchus het volgende:
[..]
Name: Etienne Meulhof
Hometown: Zwolle
![]()
Huub weet het nog heel goed blijkbaar ...... Je hebt indruk gemaaktquote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja toen in die kamer was ik te bezopen joh....en toen was ik weg
konijnen kennen ook geen voorspelquote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ze konijnen nu al zonder voorspel ????
Ik heb amanda iig nergens mee besmet gisterquote:Op maandag 2 april 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee maar, Brian pakt een condoom. Waarom dat nou ?
[afbeelding]
Nee, ze heeft jou wel genaaid !!!quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb amanda iig nergens mee besmet gister
De KUT en de LUL zijn voor elkaar voorbestemd, maar wanneer het ongedierte betreft moet dat bestreden worden.quote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ze konijnen nu al zonder voorspel ????
Ik vond je gisteren haast net zo irritant als Brian. Vandaag val je wel weer mee.quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja.....Snollie gleed al van haar stoel...quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
OH het voorspel was het slappe gelul in de gameroom.
quote:Op maandag 2 april 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond je gisteren haast net zo irritant als Brian. Vandaag val je wel weer mee.![]()
Niet dat je weet!quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien, alleen het laatste half uur en vond je echt een mega eikel.quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]in het begin was ik wel oke voorzover ik heb gelezen, laatste half uur alleen nogal vervelend, wat ik ook toegeef
A fuck, je had het begin moeten zien! Niet terug gelezen in de COS's ?quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien, alleen het laatste half uur en vond je echt een mega eikel.![]()
ja lijkt me ook wel prettig, maaar volgens mij krijgt hij het condoom er niet om.quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Prosac het volgende:
kunnen ze bij de redactie niet ff iets zeggen van dat gefluister de hele tijd tussen Amanda en Brian
Volgens mij ging het weer over snode plannetjes..quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel prettig, maaar volgens mij krijgt hij het condoom er niet om.
Jawel toen was je nog wel beschaafd enzo. Maar ik oordeel meestal op wat ik zelf zie en dat was echt erggggggggggg.quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
A fuck, je had het begin moeten zien! Niet terug gelezen in de COS's ?
Lastig schijnbaar. En wat lullen ze er veel bij trouwens.quote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef demins het volgende:
Een potje konijnen, hoe lastig kan het zijn...![]()
Brian is nog niet zo ervarenquote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef demins het volgende:
Een potje konijnen, hoe lastig kan het zijn...![]()
Ik kon je in het begin nauwelijks bijhouden, maar heb toch veel caps weten te plaatsen van je.quote:Op maandag 2 april 2007 00:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
A fuck, je had het begin moeten zien! Niet terug gelezen in de COS's ?
Wat moet er een walm hangen onder dat dekbed!quote:Op maandag 2 april 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Jawel toen was je nog wel beschaafd enzo. Maar ik oordeel meestal op wat ik zelf zie en dat was echt erggggggggggg.
Bedankt!quote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kon je in het begin nauwelijks bijhouden, maar heb toch veel caps weten te plaatsen van je.
Daarom staat het dekbed ook zo bol, warme ruftende lucht stijgt op.quote:Op maandag 2 april 2007 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Wat moet er een walm hangen onder dat dekbed!![]()
pm
Zorg dat je ze op tijd download op je pc voordat ze weer weg zijn uit photobucketquote:Op maandag 2 april 2007 00:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedankt!zijn erg leuke foto's!
Eentje zal de instructies wel voorlezen, denk ik!quote:Op maandag 2 april 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Lastig schijnbaar. En wat lullen ze er veel bij trouwens.
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 2 april 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zorg dat je ze op tijd download op je pc voordat ze weer weg zijn uit photobucket
Omdat Lieke niet meer komt? Dat hoop ik echt.quote:Op maandag 2 april 2007 00:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk dat Huub morgenochtend erg zal balen.
Ik dacht even dat die uitsmijter van gisteren nog rondliep maar het is Jaapquote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
Jaap inspecteert het terrein?
Niks van aantrekken hoor Jeroen, ik vond je geweldig van het begin tot het eind!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]in het begin was ik wel oke voorzover ik heb gelezen, laatste half uur alleen nogal vervelend, wat ik ook toegeef
Ik hoop het idd ook ja, t zal m leren! Ik geloof niet dat er vrouwen bestaan die dit gedrag accepteren. Hij wist het vantevoren dat ze dit niet leuk zou vinden. Amanda pakken om het spel a la maar die grietjes van gisteravond hebben niets met het spel te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat Lieke niet meer komt? Dat hoop ik echt.
Jij zou wél in volledige stilte 180 Japio-kilogrammen over je heen kunnen laten komen?quote:Op maandag 2 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Wat een lawaaiig gras hebben ze daar overigens.
En het dan bij Brain in zijn bed legt.quote:Op maandag 2 april 2007 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als dat paard nu Japio zijn hoofd erafbijt .....![]()
Ja idd, zoiets had ik ook nog gezien, maar wist niet zeker of dat vanwege mij was? als dat zo is kan mijn dag echt niet meer stuk.... kan die al niet voorral nadat ik de COSsen heb gelezenquote:Op maandag 2 april 2007 01:03 schreef kissy het volgende:
[..]
Niks van aantrekken hoor Jeroen, ik vond je geweldig van het begin tot het eind!!!!!!
volgens mij zat brian in de kapsalon te janken omdat je hem weer over de zeik had.![]()
![]()
gras kraakt niet, tenzij het bevroren isquote:Op maandag 2 april 2007 01:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jij zou wél in volledige stilte 180 Japio-kilogrammen over je heen kunnen laten komen?
Doet me aan een film denken maar dan andersquote:Op maandag 2 april 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het dan bij Brain in zijn bed legt.
Afgegeven aan de postduif die daar zijn kantoor heeft?quote:Op maandag 2 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Pietje, waar is dat pakje of papier gebleven wat Japio bij zich had? Hij dumpte toch iets in de bosjes?
Niet gezien dat hij iets weggooide. Omgekeerd, hij vond ergens een tijdschrift en heeft dat meegenomen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Pietje, waar is dat pakje of papier gebleven wat Japio bij zich had? Hij dumpte toch iets in de bosjes?
aaah ik dacht ie met die brief voor cora liep te slepen oidquote:Op maandag 2 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet gezien dat hij iets weggooide. Omgekeerd, hij vond ergens een tijdschrift en heeft dat meegenomen.
Japio ís dan ook The Godfather, maar dan anders....quote:Op maandag 2 april 2007 01:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Doet me aan een film denken maar dan anders![]()
Hij had de hele tijd een paar brieven bij zich en heeft die meegenomen naar de slaapkamerquote:Op maandag 2 april 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
aaah ik dacht ie met die brief voor cora liep te slepen oid
Hij heeft maar 1 lens in...quote:Op maandag 2 april 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Eric's linkeroog slaapt al?
Klopt, hij had last van z'n lenzen en had die al vroeg uitgedaan. Daarom beetje lezen met geknepen ogen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Eric's linkeroog slaapt al?
Zou hij lozen ? Twijfelachtig op z'n minstquote:Op maandag 2 april 2007 01:24 schreef APK het volgende:
Brian neemt wederom de tijd om te lozen.
Dat Amanda nog kan lopen.
Ik geloof er niets van want Lieke gaat gewoon weer het aantrekken en afstoten spel beginnen. Alle aandacht is welkom bij deze dame, ze voelt nu de macht...quote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Zie link hierboven voor de bron
Komt Amanda eigenlijk wel eens klaar, of vindt ze er geen reet aan en doet ze het om hem te bewerkstelligenquote:Op maandag 2 april 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou hij lozen ? Twijfelachtig op z'n minst
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Komt Amanda eigenlijk wel eens klaar, of vindt ze er geen reet aan en doet ze het om hem te bewerkstelligen
Als je nu kijkt is ze wel druk bezig met bewerkstelligen, maar het klint niet erg opgewonden.......quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Komt Amanda eigenlijk wel eens klaar, of vindt ze er geen reet aan en doet ze het om hem te bewerkstelligen
Ja maar nu heeft hij de goedkeuring van Mama Netty!quote:Op maandag 2 april 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van alle pogingen die Brainless heeft gedaan, lijkt het dit keer toch het meeste op sex .....
Welke macht?quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef Yollie het volgende:
Ik geloof er niets van want Lieke gaat gewoon weer het aantrekken en afstoten spel beginnen. Alle aandacht is welkom bij deze dame, ze voelt nu de macht...
Ja het is iets uitbundiger dan normaal. (maar stelt nog steeds niet zoveel voor...)quote:Op maandag 2 april 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van alle pogingen die Brainless heeft gedaan, lijkt het dit keer toch het meeste op sex .....
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.quote:Op maandag 2 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Welke macht?
Met dit script ziet Huub dat hij elk trutje dat dom genoeg is om naar zo'n feest te gaan kan aflebberen en ze betalen er nog 100¤ voor ook.
Een spelletje 'aftrekken en aanstoten' met Huub ? Nee hoor, daar trapt Huub echt niet in !quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.
Ja dat krijg je met twee vragen in een zin.quote:Op maandag 2 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig antwoord ........
Jij denkt dus dat Huub iets voelt voor dat lelijke paard?quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Yollie het volgende:
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.
Wedden?quote:Op maandag 2 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een spelletje 'aftrekken en aanstoten' met Huub ? Nee hoor, daar trapt Huub echt niet in !
quote:Op maandag 2 april 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het dekbed bereikt een hoogtepunt, of het daaronder ook een hoogtepunt is betwijfel ik ten zeerste.
[afbeelding]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.quote:
Leek er even op maar Amanda gaat toch weer op het paardquote:Op maandag 2 april 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.
Nee toch de verkapte handkarquote:Op maandag 2 april 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.
Sorry, dat ben ik...quote:Op maandag 2 april 2007 01:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Wie snurkt er nu zo hard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |