Voor jou wel hoor...!quote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
sorry maar ik BWAIN niet meer aanhoren, iemand anders die het wil bijhouden.
Wat ben ik blij dat ik geen kids meer in de Sinterklaas-leeftijd heb... die woorden zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:
Doet me denken aan de reactie van die gast bij Peter R. de Vries (voor hen die het hebben gezien)quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou zit hij zijn FLIP/PARA momenten zo te draaien dat het allemaal logisch is en volledig gecontroleerd.
![]()
Vooruit voor hem maken ze een uitzonderingquote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Mag Brian vanavond nog een pilletje of heeft hij al te veel gedronken voor medicatie??
Heb ik gezien.quote:Op maandag 2 april 2007 00:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reactie van die gast bij Peter R. de Vries (voor hen die het hebben gezien)
Ja ik had jullie allang door, ik speelde het spelletje mee
Was ze alquote:Op maandag 2 april 2007 00:06 schreef pullup het volgende:
Amanda denkt ook dat Lieke haar zelfrespect kwijt is als ze weer met Huub gaat liggen
* Belt de apotheek voor een Drion.... afleveren bij DGK graagquote:Op maandag 2 april 2007 00:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vooruit voor hem maken ze een uitzondering![]()
Dat heeft hij wél! Zij het in combinatie met wat andere minor topics.quote:Op maandag 2 april 2007 00:00 schreef APK het volgende:
Brian heeft wel gelijk dat het niet eerlijk was dat Huub geen officiele waarschuwing kregen voor het gooien met die drank.![]()
Lieke is net een spiegel voor Amanda hèquote:Op maandag 2 april 2007 00:06 schreef pullup het volgende:
Amanda denkt ook dat Lieke haar zelfrespect kwijt is als ze weer met Huub gaat liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |