Waar? Waar? Waar?quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef donpsp het volgende:
Lieke is overigens klaar met Huub heeft ze geschreven
Maar Brian beweert dat de waarschuwing niet officieel was, vandaar dat hij para werd in de gym na dat 'sla me dan' gebeuren....quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef demins het volgende:
Dat heeft hij wél! Zij het in combinatie met wat andere minor topics.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef pullup het volgende:
Denk niet dat je voor mij kan denken onder de douche ...aldus Amanda![]()
Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar?
Ik wil dit veel te graag geloven!
Heb ik zittenkijken, maar op haar hyves staat niksquote:
nogmaals,quote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik zittenkijken, maar op haar hyves staat niks
quote:Lieke a.k.a Luka (264)
gisteren, 15:01
Heey, bedankt voor je berichtje. Doet me goed dat er mensen achter me staan! Normaal reageer ik op niemand, maar omdat je het zo lief vroeg... Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! Geniet van je weekend en van het lekkere zonnetje! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Liefs Lieke
Sorry, maar lager dan dit ????? Bestaat dat ????quote:Op maandag 2 april 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan hem ook wel pakken als dat moet" ......
Dit is wel weer de meest ongelooflijke uitspraak van de avondquote:Op maandag 2 april 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan heb ook wel pakken als dat moet" ......
Hanteert de redactie ook al gradaties dan, bij het geven van waarschuwingen?quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Brian beweert dat de waarschuwing niet officieel was, vandaar dat hij para werd in de gym na dat 'sla me dan' gebeuren....
Nou....een ex van mij..........quote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, maar lager dan dit ????? Bestaat dat ????![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had net de streams op mute en las het.............................. ben ik diepe shokquote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is wel weer de meest ongelooflijke uitspraak van de avond![]()
Ik moest echt even wachten tot iemand het hier neer zou zetten want ik geloofde niet wat ik hoorde
Dat is mogelijk! Er zat wat tijd tussen (enkele dagen...?) voordat die officiele waarschuwing schriftelijk afkwam.quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Brian beweert dat de waarschuwing niet officieel was, vandaar dat hij para werd in de gym na dat 'sla me dan' gebeuren....
Hij zei het echt en daarna nog iets over dat hij er dan toch niet voor zijn kind uit zou gaan want zo was Huub de Big shotquote:Op maandag 2 april 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had net de streams op mute en las het.............................. ben ik diepe shok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |