een béétje meer amsterdams accent zou bij Brian wel prettig zijn (en het is heel wat als ík zoiets zeg. ) Want hij doet het tegenovergestelde. Dat zalvende zachte stemmetje, echt misselijk makend en stoeptegel in zijn gezicht willen gooien oproepend. Etzzeetra etzzeetra.quote:
Hij hoopt dat hij het zelf ook een keer snapt als hij het (zichzelf) maar vaak genoeg hoort vertellen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom legt Brian het spel steeds weer uit aan Amanda..vergeefse moeite......![]()
VolDauw is alleen 's ochtends als de zon opkomtquote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Je doet Sussie en Demins te kort!
Het VolDauw Topic!
Ik vind het wel leuk om te zien hoe amanda het tracht te begrijpenquote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom legt Brian het spel steeds weer uit aan Amanda..vergeefse moeite......![]()
Dus òòk vergeefse moeite...quote:Op zondag 1 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij het zelf ook een keer snapt als hij het (zichzelf) maar vaak genoeg hoort vertellen.
Waarom je nog verbazen over Brain's geheel eigen versie van de werkelijkheid? Da's pas vergeefse moeite.quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is juist het ultieme teken van gebrek aan respect voor je gesprekspartner...quote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
...achter elke zin dat 'snab je' komt me behoorlijk de strot uit inmiddels.
Nu er geen tennisbaan is gaat ie ook niet weg....quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef bac_hus het volgende:
als er een tennisbaan was had brian nooit weggegaan, leuk spel solo tennis.
Was waarschijnlijk ook zijn laatste dagquote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef yellowfirst het volgende:
12 jaar en werken..nou èn?
quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef Yollie het volgende:
Brian zijn huilbui kwam uit dankbaarheid, hij wil zo graag iets terug doen en helpen (achter). Hij vergeet even dat hij na zijn huilbui zo zijn nest in dook, terwijl achter tot half 5 heeft opgeruimd.
quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk ook zijn laatste dag
Mwuah hij begint wel aardig te breken.quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu er geen tennisbaan is gaat ie ook niet weg....
Net als dat 'weet je'quote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
...achter elke zin dat 'snab je' komt me behoorlijk de strot uit inmiddels.
Sylvia spreekt uit ervaring.... Huub nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Net een fontijn op 3 en 4 toen de She het had over het miljionairs stijl hadden. Syl vond dit geen milionairs leven en huub wel... En toen was het stil.
nee, vertel eens?quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je, ik heb zin om een COS te openen, snap je ?
knipquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik rook niet als ik trek heb....aldus Amanda..![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Verdomd ja... Die link had ik nog niet gelegd, vond alleen huub erg naief.quote:
Kritiek op het "miljonairs concept" is niet toegestaanquote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Net een fontijn op 3 en 4 toen de She het had over het miljionairs stijl hadden. Syl vond dit geen milionairs leven en huub wel... En toen was het stil.
Even tussendoor: Ik als meelezer vandaag begin jouw seniele offtopic geleuter behoorlijk beu te worden.quote:
Boerderij zoekt boer..... zou er iig wel gewerkt worden, en hard ookquote:Op zondag 1 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kritiek op het "miljonairs concept" is niet toegestaan
Ze hadden net zo goed 10 mensen in de gouden boerderij kunnen stoppen en degene die het het langs vol houd wint de boerderij.. Zou heel wat minder geld gekost hebben, en het resultaat zou hetzelfde geweest zijn...
ze is een week geleden ook al gestoptquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef neferhone het volgende:
amanda wil stoppen met roken; de vraag is allen voor wie?
Beter dan omgekeerdquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik rook niet als ik trek heb....aldus Amanda..![]()
En daarom ga je de boel maar vervuilen met offtopic dingen ?????quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
tennisacademie was ook geen succes voor brian, want hij heeft nooit een ranking kunnen halen.
dus brian was blijkbaar niet goed genoeg voor professioneel tennis.
maar brian geeft daar waarschijnlijk zijn eigen draai wel weer aan
Eerst huub een goede tennisclinic geven en dan huub brian laten verslaan.quote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
daarom zou het ook leuk zijn om tennisbaan aan te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |