Ze waren net even vrij..................... ff vakantiequote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef Prospera het volgende:
Ik had toch op zijn minst verwacht dat 1 van de broertjes Kubats met de handboeien zou worden afgevoerd![]()
Jij wel voor mij, jeetje ik heb echt nix gemist vandaag he, geen geruzie en zo. De enige die ik gemist heb is Demins.quote:
Het voldouwtopicquote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak voldouwen schat ( of schrijf je dat met een a?)
Ik bedoelde Brian, maar ben soms wat kort van stofquote:
Ja! In het midden, zeg maar geflankeerd door links de d en rechts de t !!!quote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak voldouwen schat ( of schrijf je dat met een a?)
Ow okquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat die gewoon 150 cp's per uur pp kosten? En deze 3 waren gratis en voor niks!
Ahh miste ik net die mannen in zwarte pakken met oortjes in vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze waren net even vrij..................... ff vakantie![]()
Je krijgt dus waar je voor betaaldquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat die gewoon 150 cp's per uur pp kosten? En deze 3 waren gratis en voor niks!
Ik was onopvallend aanwezig hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij wel voor mij, jeetje ik heb echt nix gemist vandaag he, geen geruzie en zo. De enige die ik gemist heb is Demins.![]()
Zakelijk is toch met een s ?quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Zommige menzen zijn niet meer zakelijk bezig met het zpel etzetera...
Huub is af en toe gewoon een verschrikkelijk irritant mannetje en ik kan me best voorstellen dat als je even je dag niet hebt, dat je daar dan niet om hoeft te lachen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef havefun het volgende:
Ik snap niet dat je echt boos om Huub kan worden.
Ik zou er eerder hard om lachen
Ik heb er iedere dag moeite mee...quote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is af en toe gewoon een verschrikkelijk irritant mannetje en ik kan me best voorstellen dat als je even je dag niet hebt, dat je daar dan niet om hoeft te lachen.
En ook niet éven.quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef Mika25 het volgende:
Kubatztjes zijn weg en Brainless heeft het meteen weer over Huub...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |