Zodat u lekker op uw bed kan blijven naronken van de avond daarvoor?quote:Op zondag 1 april 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
Die van mij heeft trouwens zelf een sleutel... en weet waar de koelkast is
quote:Op zondag 1 april 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodat u lekker op uw bed kan blijven naronken van de avond daarvoor?![]()
Nee lieve Leandra, 7 uur sloeg op de hoeveelheid uur die ik in de trein ga doorbrengenquote:Op zondag 1 april 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
Ook toen iedereen er nog was mocht je dat wel vieren hoor
Maarre om 7 uur al in de trein?? Je blijft dus wakker neem ik aan??
Bad Harzburg opstappen: 10:46quote:Op zondag 1 april 2007 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik ook al overwogen, maar gezien ik afgelopen zomer met zoonlief per TGV naar Parijs ben geweest leek 7 uur treinen me nogal lang
Kut ik moet nog inpakken!quote:Op zondag 1 april 2007 04:16 schreef Leandra het volgende:
Kolere... nou ja, heb je iig tijd genoeg om bij te slapen
quote:Op zondag 1 april 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
Nou, weet je wat....... ik rook nog 1 sigaret en dan ga ik mijn bed in, en gezien de rest van DGK ook stiller dan stil is, heb je dan alle tijd om in te pakken.
Fuck... jij bent niet kutnewbie n00b genoeg om dan te denken dat heel FOK dood is
Misschien dat als mijn lieve vriendinnetje lekker ligt te slapen ik nog even de pc weet te vinden?quote:Op zondag 1 april 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
Dan wordt dit dus een van onze laatste postwisselingen voor de komende week...![]()
Mooi, die post gaat ze hilarisch vinden...quote:Op zondag 1 april 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
Ah gossie....... dat vind ik lullig voor dr.
Nee Ilana, ik ben niet gezelliger
Verkapt?quote:Op zondag 1 april 2007 04:26 schreef Leandra het volgende:
Je hebt gewoon verkapte moedergevoelens voor me![]()
![]()
Ik jou ook!quote:Op zondag 1 april 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
Idd... en dan ga ik nu ff in de moedermodus: Naar bed jij, je moet morgen je tas nog inpakken![]()
En de komende week ga ik je verschrikkelijk missen enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
Gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 1 april 2007 04:31 schreef Leandra het volgende:
Truste
En heel veel plezier met het allerleukste meisje![]()
...en Leandra is ook foetsie? De hele SC ligt meteen stil!quote:
Leandra is bezig zo'n beetje het hele subforum tot SC te degraderen, ze hangt oa rond als Hooli-Moeder de Gans.quote:Op zondag 1 april 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
...en Leandra is ook foetsie? De hele SC ligt meteen stil!![]()
Dat was alleen maar omdat die luidruchtige Talpa-reject dat topic ook weer liep te vervuilen met haar achterlijke opmerkingen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leandra is bezig zo'n beetje het hele subforum tot SC te degraderen, ze hangt oa rond als Hooli-Moeder de Gans.
Lieve Pietje! Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar mag alsjeblieft Lieke weer terug in je ava? Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Melissa?quote:Op zondag 1 april 2007 19:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leandra is bezig zo'n beetje het hele subforum tot SC te degraderen, ze hangt oa rond als Hooli-Moeder de Gans.
Ben ik eens een dagje een gezond kleurtje op aan het doen, en dan hangt er ineens een luidruchtige Talpa-reject op FOK rond?quote:Op zondag 1 april 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat die luidruchtige Talpa-reject dat topic ook weer liep te vervuilen met haar achterlijke opmerkingen.
[..]
Het hangt hier al rond sinds het van het Talpa-forum geflikkerd is, ik noem verder geen namen maar kijk even waar mijn laatste reacties in het Hooligan-forum op slaan en je komt er wel uit denk ik.quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben ik eens een dagje een gezond kleurtje op aan het doen, en dan hangt er ineens een luidruchtige Talpa-reject op FOK rond?
Wie mag dat dan wel wezen? Ik heb wel effe zin om een beetje vervelend te doen eigenlijk.![]()
Deze keer nietquote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef kissy het volgende:
Volgens mij was ik dat?
Tis me duidelijk. Wel gek dat dat hele ding mij nog nooit was opgevallen.quote:
Geldt niet alleen voor topics, maar blijkbaar ook voor postjes? Je vindt me nog steeds niet de moeite waard om te reageren?quote:Op zondag 1 april 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tis me duidelijk. Wel gek dat dat hele ding mij nog nooit was opgevallen.
Op dit soort momenten besef ik dat ik eigenlijk best wel selectief de diverse topics tot mij neem (want dat klinkt beter dan 'niet goed lezen' of nog erger, 'niet goed de diversiteit aan informatie en meningen kunnen hendelen').
Ik overweeg om daar vanavond nog de Here voor te prijzen.
Hou op schei uit! Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen. Die bemoste groene gang van jou boezemt me van alles in...quote:Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor topics, maar blijkbaar ook voor postjes? Je vindt me nog steeds niet de moeite waard om te reageren?![]()
Heel begrijpelijk, dus neem de tijd! Ik zie je reacties met grote nieuwsgierigheid tegemoet.quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou op schei uit! Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen. Die bemoste groene gang van jou boezemt me van alles in...![]()
Anders ik wel!quote:Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, dus neem de tijd! Ik zie je reacties met grote nieuwsgierigheid tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |