Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.quote:Op maandag 2 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Welke macht?
Met dit script ziet Huub dat hij elk trutje dat dom genoeg is om naar zo'n feest te gaan kan aflebberen en ze betalen er nog 100¤ voor ook.
Een spelletje 'aftrekken en aanstoten' met Huub ? Nee hoor, daar trapt Huub echt niet in !quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.
Ja dat krijg je met twee vragen in een zin.quote:Op maandag 2 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig antwoord ........
Jij denkt dus dat Huub iets voelt voor dat lelijke paard?quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Yollie het volgende:
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.
Wedden?quote:Op maandag 2 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een spelletje 'aftrekken en aanstoten' met Huub ? Nee hoor, daar trapt Huub echt niet in !
quote:Op maandag 2 april 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het dekbed bereikt een hoogtepunt, of het daaronder ook een hoogtepunt is betwijfel ik ten zeerste.
[afbeelding]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.quote:
Leek er even op maar Amanda gaat toch weer op het paardquote:Op maandag 2 april 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.
Nee toch de verkapte handkarquote:Op maandag 2 april 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.
Sorry, dat ben ik...quote:Op maandag 2 april 2007 01:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Wie snurkt er nu zo hard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |