Verbaast me niets. BANJ kan geen plezier maken, dat hebben ze al meerdere malen bewezen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef Mikaro het volgende:
Eigenlijk wel vreemd, ik bedoel ze hebben elkaar zolang niet gezien, en deze 10 uur lijkt een beetje teveel geworden. (zie vooral Natasia en Wilgo, die hebben elkaar gewoon niks meer te melden)
zeker, want Syl is een echt feest beest?????quote:Op zondag 1 april 2007 22:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. BANJ kan geen plezier maken, dat hebben ze al meerdere malen bewezen.
Als er volgende week (?) 3 vriendinnen van Sylvia langskomen, zal het waarschijnlijk de hele dag feest worden. Denk niet dat die over het spel gaan praten...
Hij moest toch blijven fietsen om de lamp aan te houden ........quote:Op zondag 1 april 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Heeft Jaap al een keer gewonnen met poker?
Daar neem ik een dag vrij voorquote:Op zondag 1 april 2007 22:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. BANJ kan geen plezier maken, dat hebben ze al meerdere malen bewezen.
Als er volgende week (?) 3 vriendinnen van Sylvia langskomen, zal het waarschijnlijk de hele dag feest worden. Denk niet dat die over het spel gaan praten...
23.00 uur,Thank God.quote:
Ik begrijp er nog steeds helemaal niets van wat ze van Jaap verwachten.quote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Als NatasJa al een waarschuwing gehad heeft ivm de toneelhaak, zou Jaap dan ook een waarschuwing gehad hebben? NatasJa is 100 keer actiever dan Jaap...
Ze hebben 'achter' niemand gevonden die Japio met zo'n haak van het toneel kan sleuren. Hij zal eerst moeten afvallen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Als NatasJa al een waarschuwing gehad heeft ivm de toneelhaak, zou Jaap dan ook een waarschuwing gehad hebben? NatasJa is 100 keer actiever dan Jaap...
Dat hij bekend wordt als 'de man die 50 kilo afviel in een Reality-show'?quote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
Ik begrijp er nog steeds helemaal niets van wat ze van Jaap verwachten.
Denk gewoon dat ze hoge verwachtingen van hem hadden, ze noemden hem niet voor niets "spraakmakend". Maar buiten eten, studeren, 2 uurtjes fietsen en z`n dagelijkse peptalk met Brainless voert hij eigenlijk niets uit...quote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
Nou, toch vind ik het uniek figuur hoor. Niet alleen letterlijk maar ook figuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
denk dat er bij haar, vanwege haar privileges en uitgavenpatroon, een zwaardere druk wordt gelegd dan bij de meeste andere bewoners. het lijkt me vervelend als je verplicht moet gaan rellen,schreeuwen en ruziemaken als je er geen zin meer in hebtquote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Eenschquote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat er bij haar, vanwege haar privileges en uitgavenpatroon, een zwaardere druk wordt gelegd dan bij de meeste andere bewoners. het lijkt me vervelend als je verplicht moet gaan rellen,schreeuwen en ruziemaken als je er geen zin meer in hebt
Dat zou ik dus ook wel willen weten.quote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Mama Netty had ooit een vriend die zelfs een Porsche voor haar kocht, ze kreeg ook zoveel aandacht.
Ook regelmatig een rode roos. Omgekomen bij een auto-ongeluk....morsdood.
De vraag van Snollie...........waaraan is hij uiteindelijk overleden?![]()
![]()
![]()
![]()
zou ik ook niet kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat er bij haar, vanwege haar privileges en uitgavenpatroon, een zwaardere druk wordt gelegd dan bij de meeste andere bewoners. het lijkt me vervelend als je verplicht moet gaan rellen,schreeuwen en ruziemaken als je er geen zin meer in hebt
die bitch Kubatz is nóg lelijker en nog een stuk vetter.....quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is de moeder van Beyonce..lijkt ze niet sprekend op die bitch Kubatz?
Zelfs als maar 10% van de geruchten uit NatasJa's buurt waar zijn, over het stenen gooien naar de buren etc.. Dan is het dus duidelijk dat de nieuwe NatasJa een act is, en het schreeuwlelijk de echte...quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat de rustige Natasia meer de echte Natasia is maar dat Natasia vanaf het begin gepushed is om lekker tekeer te gaan..door de komst van Huub kon zijn wat rustiger worden. Eigenlijk best zielig, de redactie is mede verantwoordelijk voor het kapotmaken van haar leven..want dat heeft ze na DGK echt niet meer.
nou en of !!quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, 50 jaar geleden misschien.quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is Evelyn Kubatz..zal wel geen familie zijn maar ziet er ook niet gezond uit qua mentale gesteldheid.
Is dat niet de moeder van Lieke ?quote:Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is Evelyn Kubatz..zal wel geen familie zijn maar ziet er ook niet gezond uit qua mentale gesteldheid.
Het verschil is dat Beyonce's mama wél in staat is gebleken om een kind zonder hersenbeschadiging te baren.quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie OP Prospera !!!
die stemquote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Die broer van Brian uhhhhhhhhhhhh bestaat toch niet echt he.
Zit ook vol verbazing te kijken en vooral te luisteren. Sjonnie uit Flodder is er niks bijquote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Die broer van Brian klinkt als Pino die gefist word in zijn reet.
Dat vraagt ze natuurlijk omdat dat verhaal ook verteld wordt over haar eigen vader terwijl dat misschien iets heel anders is geweest, liquidatie ofzoquote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Mama Netty had ooit een vriend die zelfs een Porsche voor haar kocht, ze kreeg ook zoveel aandacht.
Ook regelmatig een rode roos. Omgekomen bij een auto-ongeluk....morsdood.
De vraag van Snollie...........waaraan is hij uiteindelijk overleden?![]()
Echt al de hele dagquote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Wilgo vindt de haren van Natas niet mooi. Hij doet wel kapot lullig hoor.
Iedereen krijgt dat na 6 maanden, dus volgende week zal Sylvia wel aan de beurt zijn...quote:Op zondag 1 april 2007 22:38 schreef havefun het volgende:
Waarom krijgen altijd alleen Brian en Natasia Familie bezoek?
En ik kan het weten want ik heb nog steeds een blauwe arm!quote:
1x, Natasia dwong hem daar zo ongeveer toe. Zijn reactie was dan ook :"Gedverdemme"quote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Natasia en Wilgo wel gezoend vandaag of geknuffeld?
Was laatst in sesamstraat en toen schrok ik ook evenquote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee Wilgo wil niet zo in beeldquote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia kreeg een vraag van Deborah of zij naar huis wilde wantquote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Doe ik ook altijd bij een belangrijk romantisch afscheidquote:Op zondag 1 april 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Wel even belangrijk om over het tuinhek te praten...... de laatste 20 minuten.
Netty zag geen verschil tussen het pasgeboren babytje en de nageboorte, en heeft dus allebei maar grootgebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het verschil tussen een goede, slechte en normale bui.
Laaaaangs het tuinhek van mijn vaderrrrrrrquote:Op zondag 1 april 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Wel even belangrijk om over het tuinhek te praten...... de laatste 20 minuten.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Laaaaangs het tuinhek van mijn vaderrrrrrr
Wilgo is erg behoudend op de streams, Natas probeerde met hem te tongen vanmiddag en hij reageerde met gadamme en zelfs toen Cheyenne weg moest om 19.00 uur wilde ze hem een zoen geven en deinsde hij terug.quote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap: In het echte leven overtref ik Huub met mijn grappen en humor,
maar dat mag ik van "Achter" niet laten zien, ik mag Huub niet overtreffen.
Yep, die gaat straks vast janken omdat er geen chemie tussen haar en Wilgo meer isquote:
Wilgo heeft de Huub Hefner fake van Scan dus ook gezienquote:Op zondag 1 april 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Meneer Heffner zegt Wilgo tegen Huub.
ze moet naar huis, die mensen gaan stuk, wilgo en zijzelfquote:Op zondag 1 april 2007 22:42 schreef LoveProfusion het volgende:
ik heb ergens wel medelijden met Natasja..ze is kapot
Oei als mijn vriend dat zou doen..dat zou me echt pijn doen. Dat weet ie ook dus soms drink ik 5 liter knoflooksaus om te zien of hij wel echt van me houdt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wilgo is erg behoudend op de streams, Natas probeerde met hem te tongen vanmiddag en hij reageerde met gadamme en zelfs toen Cheyenne weg moest om 19.00 uur wilde ze hem een zoen geven en deinsde hij terug.
Als ze dat doet projecteert ze het op haar kindjes.quote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, die gaat straks vast janken omdat er geen chemie tussen haar en Wilgo meer is![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Laaaaangs het tuinhek van mijn vaderrrrrrr
idd. Waaroom niet Syl eens een keertje.quote:Op zondag 1 april 2007 22:38 schreef havefun het volgende:
Waarom krijgen altijd alleen Brian en Natasia Familie bezoek?
Je hebt een goede dag Peter, opnieuw ben ik het met je eensquote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze dat doet projecteert ze het op haar kindjes.
Dan mist ze haar kindjes.
Hij zou eigenlijk tegelijk met de kids vertrekken omdat hij moest werken.quote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wilgo vertrekt een kwartier voor tijd.
Ja hoor, Japio kan dit vast nog lomper. Niet meelopen naar buiten ofzo. "Hoi, zie je wel weer he...."quote:
Hij moet formeel om 23:00 op z'n werk zijn. Maar heeft gebeld en afgesproken dat hij er uiterlijk 24:00 is. Vanavond staat hij ergens in Zantvoort in de bewaking.quote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wilgo vertrekt een kwartier voor tijd.
nog 10 minutes geduldquote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Lipsch het volgende:
caramba, is die rattefamilie nou nog niet opgekrast?
ER wordt zo gif gestrooid en Rob de Nijs komt langsquote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Lipsch het volgende:
caramba, is die rattefamilie nou nog niet opgekrast?
Lijkt sprekend!quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Het begint lekker op te schieten zo met Errrric als Arrrrjenjan Ederveenquote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Die broer van Brian klinkt gewoon echt als Kees Prins.
Inhoudelijk is hij ook vrij lachwekkend.quote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor voor het eerst die nasale broer...........![]()
Nope, volgens mij vindt ze er steeds minder aan met hem, nooit iets aardig, niet willen knuffelen, altijd iets te zeiken over haar uiterlijk. Ze is er bijna klaar mee. Die gaat niet janken.quote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, die gaat straks vast janken omdat er geen chemie tussen haar en Wilgo meer is![]()
Mooi verhaal, hij was haar gewoon zat.quote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij moet formeel om 23:00 op z'n werk zijn. Maar heeft gebeld en afgesproken dat hij er uiterlijk 24:00 is. Vanavond staat hij ergens in Zantvoort in de bewaking.
mooi zo, verdelgen die familie - wat een tijdverspilling weer vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ER wordt zo gif gestrooid en Rob de Nijs komt langs
Dat maakt me nieuwsgierig naar de andere opties...quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Klinkt wel leuk in combinatie met Amandaquote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor voor het eerst die nasale broer...........![]()
Nog 7 keer erger dan zijn stemgeluid...........quote:Op zondag 1 april 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Inhoudelijk is hij ook vrij lachwekkend.![]()
...en niet zo'n beetje ook!! ....quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi verhaal, hij was haar gewoon zat.
Maar voor de toehoorder zeer zwaar.............quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk in combinatie met Amanda
Is zijn rijbewijs kwijt wegens te hard rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kenny is toch niet de BOB mag ik hopen?
Zo laat nog?quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het idee dat ik over de markt loop
Ik geloof je meteen. Vandaag waren er mannelijke hoeren in Amsterdam, heb hem gemistquote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft wel een duidelijke mening, die broer van Brian en is iig niet lui: "je moet altijd werk hebben"![]()
5 liter nog wel kuch kuchquote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oei als mijn vriend dat zou doen..dat zou me echt pijn doen. Dat weet ie ook dus soms drink ik 5 liter knoflooksaus om te zien of hij wel echt van me houdt.
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat lult die broer uit z'n nek. Die is flink zat volgens mij.
Wel komisch als je niet kijkt en denkt aan dat ze allebei hun neus dichtknijpen terwijl ze pratenquote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar voor de toehoorder zeer zwaar.............
Woon je in een achterbuurt?quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie tip voor Jaapquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar voor de toehoorder zeer zwaar.............
Ik dacht eerst dat ie een geintje maakte maar nee .....quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wel komisch als je niet kijkt en denkt aan dat ze allebei hun neus dichtknijpen terwijl ze praten![]()
Jij loopt ook álle manifestaties af, cultuurslaaf!quote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Vandaag waren er mannelijke hoeren in Amsterdam, heb hem gemist
De ultieme testquote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oei als mijn vriend dat zou doen..dat zou me echt pijn doen. Dat weet ie ook dus soms drink ik 5 liter knoflooksaus om te zien of hij wel echt van me houdt.
Je bent er weerquote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Idd, maar wel op een wat omslachtige manier....quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brians broer analyseert samen met Amanda het selectief zijn van het menselijk geheugen.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Jij loopt ook álle manifestaties af, cultuurslaaf!![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brians broer analyseert samen met Amanda het selectief zijn van het menselijk geheugen.
Maar dat zal heel snel dalen met dergelijke mensen.......quote:Op zondag 1 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het net nog even geprobeerd, de Kubatz-clan-stream, maar dat duurde nog geen minuut.
Ik wil toch nog wel een béétje geloof in mensheid en evolutie overhouden.
tja, hop hop hop! opkrassen! allemaal op de bank, stemming!quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok Kubatzjes, jassen aan !!!
En het was ook al vrij snel weer afgelopen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Idd, maar wel op een wat omslachtige manier....![]()
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft wel een duidelijke mening, die broer van Brian en is iig niet lui: "je moet altijd werk hebben"![]()
Ach, ik eet ook vaak uit vuilnisbakken ( maar dat weet echt nog niemand)quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.....blijkt maar weer![]()
Staasquote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar ook ik begin een beetje medelijden met Staas te krijgen![]()
pas maar op voor je het weet heb je een psychische ziektequote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar ook ik begin een beetje medelijden met Staas te krijgen![]()
Daar is een topic voor.quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
We zullen het niet door vertellenquote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, ik eet ook vaak uit vuilnisbakken ( maar dat weet echt nog niemand)
En hoe.......................quote:
staat de xbox er nog welquote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Spulletjes verzamelen en oprotten para's.
Waarom, ze kan er zo uit hoor. Graag zelfsquote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Sil is duidelijk je enige liefde he?quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...
Misschien wil Natasja wel een voedselpakketje voor je maken, doet ze voor Wilgo en de kinderen ook.quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zag wel 3 kussens, 5 vazen en 67 steentjes in hun tasje verdwijnen ( maar daar heb ik oog voor)quote:
Ik zal morgen wat extra's in de vuilnisbak doen, darling!quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik hier stilletjes hopen dat ze Amanda ook meenemen?quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Spulletjes verzamelen en oprotten para's.
Brian maakt gewoon graag drama, daarom denkt hij ook dat hij kan acteren.quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Broer hugged Huub gewoon, wat maakte Brian dan voor een drama van te voren...... Kenneth kan niet komen ivm met Huub...
En ook siechiejatersquote:
Nah, heb alleen een hekel aan Jaap, NatasJa en Brainless (elk met een verschillende reden overigens)...quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat extra's in de vuilisbak doen, darling!![]()
eindelijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef fredfik het volgende:
brain komt klaar
Bijna net zo erg als "mama tasja"quote:
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Broer hugged Huub gewoon, wat maakte Brian dan voor een drama van te voren...... Kenneth kan niet komen ivm met Huub...
Zekers !!!! Echt hele mooie woorden heeft hij gesproken. Iets met laatste keer en afmaken enzoquote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..
Wat is dat toch met dat eeuwige gezeik over respect?! Je gaat normaal met je medemens om lijkt me en respect heb je voor iemand die iets bijzonders gedaan heeft om respect te verdienen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Er zijn camera's aanwezig, dan gedraagd dit soort mensen zich anders. In de Zebra Lounge waren geen camera's dus daar was die Kubatz sukkel gewoon zichzelf...quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
??? Stokslagen ?quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef DaanDobber het volgende:
Hebben ze die 360 altijd al gehad?
Die is er voor Jairo neergezetquote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef DaanDobber het volgende:
Hebben ze die 360 altijd al gehad?
Klopt, ik vind persoonlijk dat je voor iedereen respect moet hebben ten alle tijd, maar als je ziet dat je naaste zo word belaagd in een format als dit is het soms wel eens moeilijk schat ik zo in..quote:Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat eeuwige gezeik over respect?! Je gaat normaal met je medemens om lijkt me en respect heb je voor iemand die iets bijzonders gedaan heeft om respect te verdienen.
Dit vraagt om een reactie, boefjequote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Zo nu even alle stress er uit neuken
He weeet jij dat hij dat doet? of hij dit uberhaupt doet?quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...
Weer even "net als vroeger" waarschijnlijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Dus dat vindt Brian "gezellig": samen met zijn moeder uren achtereen de ene na de andere leugen verkondigen.![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zo Brain, dat was mooi, om je naasten nog één keer te zien.
Dus maak voort, zet je aan je afscheidsbrief, en verhang je in de sauna-blindspot!
Het is voor kinderen natuurlijk ook vaak moeilijker dan voor buitenstaanders, om in te zien dat hun moeder een akelig serpent is.quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, ik vind persoonlijk dat je voor iedereen respect moet hebben ten alle tijd, maar als je ziet dat je naaste zo word belaagd in een format als dit is het soms wel eens moeilijk schat ik zo in..
Ik vind hem wel een stuk minder sympathiek als Brian, maar ik beoordeel hem niet op zijn familie. Ze komen tenminste wel en die van Huub en Eric heb ik nog niet gezien....quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn camera's aanwezig, dan gedraagd dit soort mensen zich anders. In de Zebra Lounge waren geen camera's dus daar was die Kubatz sukkel gewoon zichzelf...
Nou, nee, voor de eerste de beste Marc Dutroux, drugsdealer of inbreker heb ik geen respect, en dat is het vervelende als je het woord "iedereen" gebruikt... dan valt dat soort gajes er ook onder.quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, ik vind persoonlijk dat je voor iedereen respect moet hebben ten alle tijd, maar als je ziet dat je naaste zo word belaagd in een format als dit is het soms wel eens moeilijk schat ik zo in..
Dan was ik als kind best slim dusquote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is voor kinderen natuurlijk ook vaak moeilijker dan voor buitenstaanders, om in te zien dat hun moeder een akelig serpent is.
Kan ik iets voor je betekenen?quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Zo nu even alle stress er uit neuken
[/quote]quote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:
TT verklaring:
De families van Natasia&Brian waren op bezoek, het was een koude ontmoeting met de SHE, onder het eten kwamen SHE en Wilgo&Natas los, de brothers waren stil. Zij moeten om 23.00 uur weg.
Cheyenne en Jairo moesten vanwege uitzendtijd de villa al om 19.00 uur verlaten.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 26] Terwijl we genieten van 1000 COSsen en DGKfeest!
Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGKHOOLI-GANS #2
Eerst die vuilnisbak voldouwen schat ( of schrijf je dat met een a?)quote:
Ok schrap die maar weg. De instelling om dit te hebben moet iig aanwezig zijn, zo beterquote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, nee, voor de eerste de beste Marc Dutroux, drugsdealer of inbreker heb ik geen respect, en dat is het vervelende als je het woord "iedereen" gebruikt... dan valt dat soort gajes er ook onder.
Ik denk dat ze zelf het waanidee hebben dat het waarheid is.quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Dus dat vindt Brian "gezellig": samen met zijn moeder uren achtereen de ene na de andere leugen verkondigen.![]()
Omdat die gewoon 150 cp's per uur pp kosten? En deze 3 waren gratis en voor niks!quote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een stuk minder sympathiek als Brian, maar ik beoordeel hem niet op zijn familie. Ze komen tenminste wel en die van Huub en Eric heb ik nog niet gezien....
Huub heeft nooit CP (door z`n eigen schuld), en Eric heeft tot nu toe nog maar CP gehad voor 1 bezoek. En ze zitten daar nog geen half jaar zodat ze geen gratis bezoek krijgen... Dus hoe kan je dat nu weer met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind hem wel een stuk minder sympathiek als Brian, maar ik beoordeel hem niet op zijn familie. Ze komen tenminste wel en die van Huub en Eric heb ik nog niet gezien....
Ze waren net even vrij..................... ff vakantiequote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef Prospera het volgende:
Ik had toch op zijn minst verwacht dat 1 van de broertjes Kubats met de handboeien zou worden afgevoerd![]()
Jij wel voor mij, jeetje ik heb echt nix gemist vandaag he, geen geruzie en zo. De enige die ik gemist heb is Demins.quote:
Het voldouwtopicquote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak voldouwen schat ( of schrijf je dat met een a?)
Ik bedoelde Brian, maar ben soms wat kort van stofquote:
Ja! In het midden, zeg maar geflankeerd door links de d en rechts de t !!!quote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak voldouwen schat ( of schrijf je dat met een a?)
Ow okquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat die gewoon 150 cp's per uur pp kosten? En deze 3 waren gratis en voor niks!
Ahh miste ik net die mannen in zwarte pakken met oortjes in vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze waren net even vrij..................... ff vakantie![]()
Je krijgt dus waar je voor betaaldquote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat die gewoon 150 cp's per uur pp kosten? En deze 3 waren gratis en voor niks!
Ik was onopvallend aanwezig hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij wel voor mij, jeetje ik heb echt nix gemist vandaag he, geen geruzie en zo. De enige die ik gemist heb is Demins.![]()
Zakelijk is toch met een s ?quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Zommige menzen zijn niet meer zakelijk bezig met het zpel etzetera...
Huub is af en toe gewoon een verschrikkelijk irritant mannetje en ik kan me best voorstellen dat als je even je dag niet hebt, dat je daar dan niet om hoeft te lachen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef havefun het volgende:
Ik snap niet dat je echt boos om Huub kan worden.
Ik zou er eerder hard om lachen
Ik heb er iedere dag moeite mee...quote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is af en toe gewoon een verschrikkelijk irritant mannetje en ik kan me best voorstellen dat als je even je dag niet hebt, dat je daar dan niet om hoeft te lachen.
En ook niet éven.quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef Mika25 het volgende:
Kubatztjes zijn weg en Brainless heeft het meteen weer over Huub...
een béétje meer amsterdams accent zou bij Brian wel prettig zijn (en het is heel wat als ík zoiets zeg. ) Want hij doet het tegenovergestelde. Dat zalvende zachte stemmetje, echt misselijk makend en stoeptegel in zijn gezicht willen gooien oproepend. Etzzeetra etzzeetra.quote:
Hij hoopt dat hij het zelf ook een keer snapt als hij het (zichzelf) maar vaak genoeg hoort vertellen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom legt Brian het spel steeds weer uit aan Amanda..vergeefse moeite......![]()
VolDauw is alleen 's ochtends als de zon opkomtquote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Je doet Sussie en Demins te kort!
Het VolDauw Topic!
Ik vind het wel leuk om te zien hoe amanda het tracht te begrijpenquote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom legt Brian het spel steeds weer uit aan Amanda..vergeefse moeite......![]()
Dus òòk vergeefse moeite...quote:Op zondag 1 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij het zelf ook een keer snapt als hij het (zichzelf) maar vaak genoeg hoort vertellen.
Waarom je nog verbazen over Brain's geheel eigen versie van de werkelijkheid? Da's pas vergeefse moeite.quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is juist het ultieme teken van gebrek aan respect voor je gesprekspartner...quote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
...achter elke zin dat 'snab je' komt me behoorlijk de strot uit inmiddels.
Nu er geen tennisbaan is gaat ie ook niet weg....quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef bac_hus het volgende:
als er een tennisbaan was had brian nooit weggegaan, leuk spel solo tennis.
Was waarschijnlijk ook zijn laatste dagquote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef yellowfirst het volgende:
12 jaar en werken..nou èn?
quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef Yollie het volgende:
Brian zijn huilbui kwam uit dankbaarheid, hij wil zo graag iets terug doen en helpen (achter). Hij vergeet even dat hij na zijn huilbui zo zijn nest in dook, terwijl achter tot half 5 heeft opgeruimd.
quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk ook zijn laatste dag
Mwuah hij begint wel aardig te breken.quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu er geen tennisbaan is gaat ie ook niet weg....
Net als dat 'weet je'quote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
...achter elke zin dat 'snab je' komt me behoorlijk de strot uit inmiddels.
Sylvia spreekt uit ervaring.... Huub nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Net een fontijn op 3 en 4 toen de She het had over het miljionairs stijl hadden. Syl vond dit geen milionairs leven en huub wel... En toen was het stil.
nee, vertel eens?quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je, ik heb zin om een COS te openen, snap je ?
knipquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik rook niet als ik trek heb....aldus Amanda..![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Verdomd ja... Die link had ik nog niet gelegd, vond alleen huub erg naief.quote:
Kritiek op het "miljonairs concept" is niet toegestaanquote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Net een fontijn op 3 en 4 toen de She het had over het miljionairs stijl hadden. Syl vond dit geen milionairs leven en huub wel... En toen was het stil.
Even tussendoor: Ik als meelezer vandaag begin jouw seniele offtopic geleuter behoorlijk beu te worden.quote:
Boerderij zoekt boer..... zou er iig wel gewerkt worden, en hard ookquote:Op zondag 1 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kritiek op het "miljonairs concept" is niet toegestaan
Ze hadden net zo goed 10 mensen in de gouden boerderij kunnen stoppen en degene die het het langs vol houd wint de boerderij.. Zou heel wat minder geld gekost hebben, en het resultaat zou hetzelfde geweest zijn...
ze is een week geleden ook al gestoptquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef neferhone het volgende:
amanda wil stoppen met roken; de vraag is allen voor wie?
Beter dan omgekeerdquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik rook niet als ik trek heb....aldus Amanda..![]()
En daarom ga je de boel maar vervuilen met offtopic dingen ?????quote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
tennisacademie was ook geen succes voor brian, want hij heeft nooit een ranking kunnen halen.
dus brian was blijkbaar niet goed genoeg voor professioneel tennis.
maar brian geeft daar waarschijnlijk zijn eigen draai wel weer aan
Eerst huub een goede tennisclinic geven en dan huub brian laten verslaan.quote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
daarom zou het ook leuk zijn om tennisbaan aan te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |