Ja hoor, Japio kan dit vast nog lomper. Niet meelopen naar buiten ofzo. "Hoi, zie je wel weer he...."quote:
Hij moet formeel om 23:00 op z'n werk zijn. Maar heeft gebeld en afgesproken dat hij er uiterlijk 24:00 is. Vanavond staat hij ergens in Zantvoort in de bewaking.quote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wilgo vertrekt een kwartier voor tijd.
nog 10 minutes geduldquote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Lipsch het volgende:
caramba, is die rattefamilie nou nog niet opgekrast?
ER wordt zo gif gestrooid en Rob de Nijs komt langsquote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Lipsch het volgende:
caramba, is die rattefamilie nou nog niet opgekrast?
Lijkt sprekend!quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is de moeder van Beyonce..lijkt ze niet sprekend op die bitch Kubatz?
Het begint lekker op te schieten zo met Errrric als Arrrrjenjan Ederveenquote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Die broer van Brian klinkt gewoon echt als Kees Prins.
Inhoudelijk is hij ook vrij lachwekkend.quote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor voor het eerst die nasale broer...........![]()
Nope, volgens mij vindt ze er steeds minder aan met hem, nooit iets aardig, niet willen knuffelen, altijd iets te zeiken over haar uiterlijk. Ze is er bijna klaar mee. Die gaat niet janken.quote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, die gaat straks vast janken omdat er geen chemie tussen haar en Wilgo meer is![]()
Mooi verhaal, hij was haar gewoon zat.quote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij moet formeel om 23:00 op z'n werk zijn. Maar heeft gebeld en afgesproken dat hij er uiterlijk 24:00 is. Vanavond staat hij ergens in Zantvoort in de bewaking.
mooi zo, verdelgen die familie - wat een tijdverspilling weer vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ER wordt zo gif gestrooid en Rob de Nijs komt langs
Dat maakt me nieuwsgierig naar de andere opties...quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Die broer van Brian klinkt als Pino die gefist word in zijn reet.
Klinkt wel leuk in combinatie met Amandaquote:Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor voor het eerst die nasale broer...........![]()
Nog 7 keer erger dan zijn stemgeluid...........quote:Op zondag 1 april 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Inhoudelijk is hij ook vrij lachwekkend.![]()
...en niet zo'n beetje ook!! ....quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi verhaal, hij was haar gewoon zat.
Maar voor de toehoorder zeer zwaar.............quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk in combinatie met Amanda
Is zijn rijbewijs kwijt wegens te hard rijdenquote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kenny is toch niet de BOB mag ik hopen?
Zo laat nog?quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het idee dat ik over de markt loop
Ik geloof je meteen. Vandaag waren er mannelijke hoeren in Amsterdam, heb hem gemistquote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft wel een duidelijke mening, die broer van Brian en is iig niet lui: "je moet altijd werk hebben"![]()
5 liter nog wel kuch kuchquote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oei als mijn vriend dat zou doen..dat zou me echt pijn doen. Dat weet ie ook dus soms drink ik 5 liter knoflooksaus om te zien of hij wel echt van me houdt.
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat lult die broer uit z'n nek. Die is flink zat volgens mij.
Wel komisch als je niet kijkt en denkt aan dat ze allebei hun neus dichtknijpen terwijl ze pratenquote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar voor de toehoorder zeer zwaar.............
Woon je in een achterbuurt?quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie tip voor Jaapquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar voor de toehoorder zeer zwaar.............
Ik dacht eerst dat ie een geintje maakte maar nee .....quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wel komisch als je niet kijkt en denkt aan dat ze allebei hun neus dichtknijpen terwijl ze praten![]()
Jij loopt ook álle manifestaties af, cultuurslaaf!quote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Vandaag waren er mannelijke hoeren in Amsterdam, heb hem gemist
De ultieme testquote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oei als mijn vriend dat zou doen..dat zou me echt pijn doen. Dat weet ie ook dus soms drink ik 5 liter knoflooksaus om te zien of hij wel echt van me houdt.
Je bent er weerquote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Idd, maar wel op een wat omslachtige manier....quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brians broer analyseert samen met Amanda het selectief zijn van het menselijk geheugen.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Jij loopt ook álle manifestaties af, cultuurslaaf!![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brians broer analyseert samen met Amanda het selectief zijn van het menselijk geheugen.
Maar dat zal heel snel dalen met dergelijke mensen.......quote:Op zondag 1 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het net nog even geprobeerd, de Kubatz-clan-stream, maar dat duurde nog geen minuut.
Ik wil toch nog wel een béétje geloof in mensheid en evolutie overhouden.
tja, hop hop hop! opkrassen! allemaal op de bank, stemming!quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok Kubatzjes, jassen aan !!!
En het was ook al vrij snel weer afgelopen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Idd, maar wel op een wat omslachtige manier....![]()
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft wel een duidelijke mening, die broer van Brian en is iig niet lui: "je moet altijd werk hebben"![]()
Ach, ik eet ook vaak uit vuilnisbakken ( maar dat weet echt nog niemand)quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.....blijkt maar weer![]()
Staasquote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar ook ik begin een beetje medelijden met Staas te krijgen![]()
pas maar op voor je het weet heb je een psychische ziektequote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar ook ik begin een beetje medelijden met Staas te krijgen![]()
Daar is een topic voor.quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
We zullen het niet door vertellenquote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, ik eet ook vaak uit vuilnisbakken ( maar dat weet echt nog niemand)
En hoe.......................quote:
staat de xbox er nog welquote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Spulletjes verzamelen en oprotten para's.
Waarom, ze kan er zo uit hoor. Graag zelfsquote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Die broer van Brian klinkt als Pino die gefist word in zijn reet.
Sil is duidelijk je enige liefde he?quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...
Misschien wil Natasja wel een voedselpakketje voor je maken, doet ze voor Wilgo en de kinderen ook.quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zag wel 3 kussens, 5 vazen en 67 steentjes in hun tasje verdwijnen ( maar daar heb ik oog voor)quote:
Ik zal morgen wat extra's in de vuilnisbak doen, darling!quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik hier stilletjes hopen dat ze Amanda ook meenemen?quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Spulletjes verzamelen en oprotten para's.
Brian maakt gewoon graag drama, daarom denkt hij ook dat hij kan acteren.quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Broer hugged Huub gewoon, wat maakte Brian dan voor een drama van te voren...... Kenneth kan niet komen ivm met Huub...
En ook siechiejatersquote:
Nah, heb alleen een hekel aan Jaap, NatasJa en Brainless (elk met een verschillende reden overigens)...quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat extra's in de vuilisbak doen, darling!![]()
eindelijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef fredfik het volgende:
brain komt klaar
Bijna net zo erg als "mama tasja"quote:
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..quote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Broer hugged Huub gewoon, wat maakte Brian dan voor een drama van te voren...... Kenneth kan niet komen ivm met Huub...
Zekers !!!! Echt hele mooie woorden heeft hij gesproken. Iets met laatste keer en afmaken enzoquote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..
Wat is dat toch met dat eeuwige gezeik over respect?! Je gaat normaal met je medemens om lijkt me en respect heb je voor iemand die iets bijzonders gedaan heeft om respect te verdienen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hij toonde juist wel respect richting huub naar mijn mening..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |