10% OT-limiet... Dat klinkt interessant!quote:Op zondag 1 april 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff niet op demins reageren, anders gaat hij te ver over de 10% OT-limiet heen .....
Snif snifquote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb vandaag een beetje met Natasia te doen .... eerst wordt ze terechtgewezen door Netty en valt Wilgo haar in het bijzijn van iedereen af. Dan doet Brian dat nog eens dunnetjes over en valt Wilgo haar weer af. De hele dag hengelt ze naar een beetje affectie bij Wilgo maar dat kan ze ze dus schudden. Wilgo zegt haar ronduit vooral in DGK te blijven want 'die maandjes zijn nu zó voorbij'. Ze begint Brian steeds moeilijker te velen en volgens Wilgo en de Kubatzjes moet ze zich juist meer met Brian bemoeien. Behoorlijk frustrerend lijkt me.
Lieve schat, dat Wilgo verhaal is echt een farce. Leuk voor de verhaallijn, that's it.quote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb vandaag een beetje met Natasia te doen .... eerst wordt ze terechtgewezen door Netty en valt Wilgo haar in het bijzijn van iedereen af. Dan doet Brian dat nog eens dunnetjes over en valt Wilgo haar weer af. De hele dag hengelt ze naar een beetje affectie bij Wilgo maar dat kan ze ze dus schudden. Wilgo zegt haar ronduit vooral in DGK te blijven want 'die maandjes zijn nu zó voorbij'. Ze begint Brian steeds moeilijker te velen en volgens Wilgo en de Kubatzjes moet ze zich juist meer met Brian bemoeien. Behoorlijk frustrerend lijkt me.
Cora is al lang en breed met een ander getrouwd voor hij die brief af heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 21:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft weer de ziekte in, dit keer omdat Sylvia achter de computer zit ..... stééds als hij inspiratie heeft om aan zijn brief aan Cora te beginnen is er iets met een computer ... verdorie
Erg goeie samenvatting.....vooral het begin met die Netty en daarna Wilgo en hoe die afschuwelijke Brian slinks gebruik maakte van die situatie, vond ik echt lullig voor haar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Last van het Stockholm syndroom???quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg goeie samenvatting.....vooral het begin met die Netty en daarna Wilgo en hoe die afschuwelijke Brian slinks gebruik maakte van die situatie, vond ik echt lullig voor haar.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze de big bang live heeft meegemaakt
Misschien kan ze nu nog op de kermis gaan werken als gedrocht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Netty kan heeeeeeeel goed dansen, jazzballet en salsa. Een grote droom van Netty was om in Las Vegas te dansen met al die pluimen, maar doordat ze op haar 21ste trouwde, heeft ze dat allemaal gemist.![]()
nu snap ik waar brian de grootheids waanzin vandaan heeft dat ie prof-tenniser had kunnen worden (of was ie dat al geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Netty kan heeeeeeeel goed dansen, jazzballet en salsa. Een grote droom van Netty was om in Las Vegas te dansen met al die pluimen, maar doordat ze op haar 21ste trouwde, heeft ze dat allemaal gemist.![]()
OT als in Off Topic, of OT als in On Topic? Dat vraag ik me dan af.quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
10% OT-limiet... Dat klinkt interessant!![]()
Lullig zucht en gaat dat nu tegen Amanda aanhouden ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ben ik nou gek of hoe zit datquote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Zelf ook slachtoffer van loverboy zeker ...........gelukkig heeft ze haar zoons goed opgevoedquote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Tijd om haar activiteiten stop te zetten, laten we beginnen met Patricia. Dat scheelt weer 700 euro per 2 weken...quote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee of drie dagen geleden heeft ze een toneelhaak waarschuwing gekregen.
Dat is precies wat mij ook interesseerde!quote:Op zondag 1 april 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
OT als in Off Topic, of OT als in On Topic? Dat vraag ik me dan af.
Vind ik al een aantal dagen hoor. Ze begint steeds meer te groeien in mijn achtingquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Mikaro het volgende:
Ik vind Natasia er maar stilletjes bijzitten... en iets zegt me dat dat niets met het missen van haar kindjes te maken heeft...
Waarom zou ik dat willen??quote:
Das de bedoeling sukkelquote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind ik al een aantal dagen hoor. Ze begint steeds meer te groeien in mijn achting![]()
Groeien doet ze idd, maar in achting?quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind ik al een aantal dagen hoor. Ze begint steeds meer te groeien in mijn achting![]()
ik weet niet .... rond half drie zei ze dat het al bijna drie uur was en dat ze dan naar huis moesten. Ik denk eerder dat ze er vandaag weer aan herinnerd werd wat een drukte het ook-alweer gaf.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Mikaro het volgende:
Ik vind Natasia er maar stilletjes bijzitten... en iets zegt me dat dat niets met het missen van haar kindjes te maken heeft...
quote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef Sporti het volgende:
Amanda : waar is het bier?
Kenneth: buiten buiten buiten
Stockholm syndrom heeft hier niets mee te maken, sorryquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen??
Het was een normale vraag hoor....
Dat is Briantilliaans.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef Kaleddis het volgende:
Is Kenneth een beetje dronken ofzo, hij praat zo raar.
Tuuuduh Tuuuduh Tuuuduh Tuuuduh Tuuuduhquote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Kenneth kan gewoon rijden, die wijn doet nl niks, is net water, volgens K. Kubatz.
Ja, belangrijk waar het bier staatquote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef Sporti het volgende:
Amanda : waar is het bier?
Kenneth: buiten buiten buiten
gewoon antilliaansquote:
zonder rijbewijs??quote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Kenneth kan gewoon rijden, die wijn doet nl niks, is net water, volgens K. Kubatz.
Toch zit er wat in. Aangewezen zijn op mensen waar je eigenlijk niet mee samen wilt zijn, maar toe gedwongen wordt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Stockholm syndrom heeft hier niets mee te maken, sorry
Is er tenminste nog iets grappigs waar te nemenquote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef Kaleddis het volgende:
Is Kenneth een beetje dronken ofzo, hij praat zo raar.
Eigenlijk wel vreemd, ik bedoel ze hebben elkaar zolang niet gezien, en deze 10 uur lijkt een beetje teveel geworden. (zie vooral Natasia en Wilgo, die hebben elkaar gewoon niks meer te melden)quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef Sporti het volgende:
Ze moeten om 23.00 uur weg volgens mij is iedereen blij als het zover is![]()
hoe kan ik daar nou last van hebben?quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zit er wat in. Aangewezen zijn op mensen waar je eigenlijk niet mee samen wilt zijn, maar waar toe gedwongen wordt.
Ik heb anders flink leedvermaak vanwege het gesprek tussen Amanda en Netty. Je zou er maar zitten en het gezanik van Netty aan moeten horenquote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets grappigs waar te nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |