Ik zelf niet, maar ik ken iemand die van een petfles een waterpijp maakt. En die beweert dat je dan veel minder schadelijke stoffen binnen krijgt.quote:
Neem er maar eenquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Schadelijke Alkoloïden, teer en stofdeeltjes![]()
Ze doet echt haar best, maar het is heel moeilijk.quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef Yollie het volgende:
Natasia zei tegen Wilgo, ik kan echt niet meer met Brian.
Ik snap niet dat de redactie dat toestaat. Als het om belangrijke dingen gaat gaan ze over op Takkitakkiquote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef Yollie het volgende:
Graag nederlands Wilgo!
Deze info van Wilgo is haar niet duidelijk en ze wordt er onzeker van (je ziet har denken).quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze doet echt haar best, maar het is heel moeilijk.
Wat is dit dan ... Takkitakki ect ect.....quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de redactie dat toestaat. Als het om belangrijke dingen gaat gaan ze over op Takkitakki![]()
Ja maar dat gebeurt al de hele dag door de families!quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de redactie dat toestaat. Als het om belangrijke dingen gaat gaan ze over op Takkitakki![]()
Heeft Natasia al haar tepels laten zienquote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef Sporti het volgende:
MG dat Brian tuig maakt zich nu wel erg breed![]()
De laatste paar weken, ze baalt dat hij info achter houdtquote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Natasia altijd al een rol gespeeld met Brian dan? Of is dat iets van de laatste paar dagen?
Spreken ze in Suriname.quote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit dan ... Takkitakki ect ect.....![]()
Van het productieproces geloof ik dat direct!quote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die van een petfles een waterpijp maakt. En die beweert dat je dan veel minder schadelijke stoffen binnen krijgt.
Ik denk dat ze het tot op zekere hoogte best met Brian kan vinden maar voor een goed gesprek klopt ze niet bij hem aan, ik denk dat dat opbreekt.quote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Natasia altijd al een rol gespeeld met Brian dan? Of is dat iets van de laatste paar dagen?
Ik denk dat bij Natasia, na bepaalde leugens van Brian, echt de maat vol is.quote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Niet waar spelletje liefquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef Ning het volgende:
[..]
De laatste paar weken, ze baalt dat hij info achter houdt
De laatste dagen speelt meer dat Natasia wat feller moet doen en meer de strijd moet opzoeken. Twee of drie dagen geleden heeft ze een toneelhaak waarschuwing gekregen. Tenminste, dat vertelde ze Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ja dat denk ik ook , daarom werd ze ook zo vreselijk boos toen mama Netty zei dat ze jaloers was op Amanda.quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat bij Natasia, na bepaalde leugens van Brian, echt de maat vol is.
Ik ga nu ernstig twijfelen aan je geestelijke gesteldheidquote:
Het kan mij niet ranzig genoeg worden, vanavond! Ik heb er zin an!quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga nu ernstig twijfelen aan je geestelijke gesteldheid![]()
het schaap weet pas sinds een uur of 4 wat een soepbord is, dus dit kan je haar niet kwalijk nemenquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
Amanda kan alle namen van het pokerspel niet onthouden en weet niet wat wat is.
Blijf GVD van die waterpijp afquote:Op zondag 1 april 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Het kan mij niet ranzig genoeg worden, vanavond! Ik heb er zin an!![]()
ff niet op demins reageren, anders gaat hij te ver over de 10% OT-limiet heen .....quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga nu ernstig twijfelen aan je geestelijke gesteldheid![]()
Oeps, te laat.quote:Op zondag 1 april 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff niet op demins reageren, anders gaat hij te ver over de 10% OT-limiet heen .....
Hihii We nemen er nog een !quote:
Het schijnt dat ze de big bang live heeft meegemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |