pppppfffff ga jij effe kruiswoordraadselen zegquote:Op zondag 1 april 2007 21:21 schreef demins het volgende:
Dat is alleen om Natasia een plezier te doen!![]()
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef webextreme.nl het volgende:
nicotine is veeeeele malen schadelijker dan wiet, en zoveel peuksel doe je niet in een joint.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet weer gezellig mee bij het tafelgesprek ......
[afbeelding]
klopt jaquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Schadelijke Alkoloïden, teer en stofdeeltjes![]()
Zeg nou eerlijk, Scan, we zijn toch ook zielig vergeleken met levensgenieters als de familie Kotszak!quote:
Ja deden ze vanmiddag ook al, hebben ze vast samen uitgedokterd toen ze de 2 uur thuis wasquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft het weer over luchtjes, een soort code voor......ze noemde Puke, lijkt me niet echt een parfumlijn.![]()
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
klopt janet ff opgezocht... maar k steek er ook 1 op
![]()
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu moet het toch maar.........quote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou vliegen deze 10 uur als een schicht voorbij? Ik vind het lang duren hoor...![]()
Hij vertelde vanmorgen dat die laser heeft aangevraagd om te stoppemquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef webextreme.nl het volgende:
huub steek er nog maar 1 op,, echt nog geen 4 minuten gelende....
quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Sporti het volgende:
kan die broer van Brian UIT een meter of zes onder de grond![]()
Precies en voor iedereen koken werd ook een paar maal genoemd, totaal uit de context en je ziet Natasia dan ook omschakelen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja deden ze vanmiddag ook al, hebben ze vast samen uitgedokterd toen ze de 2 uur thuis was![]()
Ik doe niet anders!quote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu moet het toch maar.........
Demins, wat is er aan de hand? Helpt het om er met ons over te praten?????
Waterpijp dan?quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Schadelijke Alkoloïden, teer en stofdeeltjes![]()
Voor de camera's? Dat doet Wilgo nóóit...quote:Op zondag 1 april 2007 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even en we zien Wilgo en Huub innig zoenen.![]()
Haha, ik hoorde het ook!quote:Op zondag 1 april 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
Natas&Wilgo beneden:
Je hebt je battarijtjes nog in, dus ze horen je wel plassen.
Tja....het zal mij er ook niet van weerhouden, maar het is maar dat we't weten......quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
klopt janet ff opgezocht... maar k steek er ook 1 op
![]()
Het enige wat je nu doet is sjacherijnen.quote:
Dat is ook haar naam maar toen ze DGK inging heeft ze zich de "deftige" naam Natasia aan gemeten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Sporti het volgende:
Wilgo zegt wel steeds NATASJA of zou dat haar troetelnaampje zijn?
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het enige wat je nu doet is sjacherijnen.
En ik ben beniewd wat er is.![]()
Verkering uit?
Ingegroeide teennagel?
zal ik het even zeggen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!![]()
Tis net een echte relatie.... Ze hebben elkaar pas gezien, dus zo zijn ze in het normale leven met elkaar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:30 schreef fredfik het volgende:
wat is die relatie tussen Natas&Wilgo toch SAAI!!!
Oke: nieuwsgierigheid bevredigd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |