Beter kon ik hem niet cappenquote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Prospera het volgende:
Redactie mogen we een close up van Wilgo????
Voordat we hem nooit meer zien![]()
Vol glas dusquote:Op zondag 1 april 2007 20:52 schreef Sporti het volgende:
Brian is een echte wijngenieter hij gaat met dat glas net zo te keer als onder het dekbed met Amanda
Hád ik maar eens een bad-hair-day! Alles beter dan wat anders!quote:Op zondag 1 april 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja zeker. Je bent niet echt in vorm vandaag. Bad-hair-day ?
Wat is dat ?quote:Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef schatje het volgende:
Visine is verboden in Nederland.
Een soort typex?quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Om oogwit weer wit te maken als je rode ogen hebt.
Ohhh dank allemaal : ) Kan ik wel gebruiken zo nu en danquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Om oogwit weer wit te maken als je rode ogen hebt.
Die 'click to activate and use'-knop heb je speciaal voor Natasia toegevoegd?quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef Prospera het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja vanavond is hij er en dikke kans dat hij niet vaak langs komt![]()
Hij werkt niet, hoe hard je er op kliktquote:Op zondag 1 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 'click to activate and use'-knop heb je speciaal voor Natasia toegevoegd?![]()
Heb je je streams-rekening weer eens niet betaald?quote:Op zondag 1 april 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij werkt niet, hoe hard je er op klikt![]()
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Broertje van Brian vraagt zich af of hij niet even naar buiten kan gaan voor een joint ......
[afbeelding]
Als het goed is ben ik vanaf 1 april limietvrij, want ik heb vandaag al 750mbquote:Op zondag 1 april 2007 21:03 schreef S.Flodder het volgende:
jaap je bent overdressed
Voor jou vliegen deze 10 uur als een schicht voorbij? Ik vind het lang duren hoor...quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.
Beter dan om de 20 minuten een sigaret , neem dat van mij aanquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.
ja veel beterquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Beter dan om de 20 minuten een sigaret , neem dat van mij aan![]()
.... van mij ook.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
Ik heb dat natafelen wel gehad, van mij mogen ze weer in groepjes over elkaar gaan praten.
Wilgo zit meer te grappen met Huub dan dat hij hem wil pakken. Daar gaat Wilgo echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef Yollie het volgende:
Wilgo wil nu Huub steeds pakken eerst op plassen in huis dan weer op vergiftiging.
Ik zie het toch meer als steekjes...quote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo zit meer te grappen met Huub dan dat hij hem wil pakken. Daar gaat Wilgo echt niet aan beginnen.
U zegt?quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef webextreme.nl het volgende:
hij spoort zegt niet, wat een kutmogool
pppppfffff ga jij effe kruiswoordraadselen zegquote:Op zondag 1 april 2007 21:21 schreef demins het volgende:
Dat is alleen om Natasia een plezier te doen!![]()
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef webextreme.nl het volgende:
nicotine is veeeeele malen schadelijker dan wiet, en zoveel peuksel doe je niet in een joint.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet weer gezellig mee bij het tafelgesprek ......
[afbeelding]
klopt jaquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Schadelijke Alkoloïden, teer en stofdeeltjes![]()
Zeg nou eerlijk, Scan, we zijn toch ook zielig vergeleken met levensgenieters als de familie Kotszak!quote:
Ja deden ze vanmiddag ook al, hebben ze vast samen uitgedokterd toen ze de 2 uur thuis wasquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft het weer over luchtjes, een soort code voor......ze noemde Puke, lijkt me niet echt een parfumlijn.![]()
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
klopt janet ff opgezocht... maar k steek er ook 1 op
![]()
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu moet het toch maar.........quote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou vliegen deze 10 uur als een schicht voorbij? Ik vind het lang duren hoor...![]()
Hij vertelde vanmorgen dat die laser heeft aangevraagd om te stoppemquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef webextreme.nl het volgende:
huub steek er nog maar 1 op,, echt nog geen 4 minuten gelende....
quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Sporti het volgende:
kan die broer van Brian UIT een meter of zes onder de grond![]()
Precies en voor iedereen koken werd ook een paar maal genoemd, totaal uit de context en je ziet Natasia dan ook omschakelen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja deden ze vanmiddag ook al, hebben ze vast samen uitgedokterd toen ze de 2 uur thuis was![]()
Ik doe niet anders!quote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu moet het toch maar.........
Demins, wat is er aan de hand? Helpt het om er met ons over te praten?????
Waterpijp dan?quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Schadelijke Alkoloïden, teer en stofdeeltjes![]()
Voor de camera's? Dat doet Wilgo nóóit...quote:Op zondag 1 april 2007 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even en we zien Wilgo en Huub innig zoenen.![]()
Haha, ik hoorde het ook!quote:Op zondag 1 april 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
Natas&Wilgo beneden:
Je hebt je battarijtjes nog in, dus ze horen je wel plassen.
Tja....het zal mij er ook niet van weerhouden, maar het is maar dat we't weten......quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
klopt janet ff opgezocht... maar k steek er ook 1 op
![]()
Het enige wat je nu doet is sjacherijnen.quote:
Dat is ook haar naam maar toen ze DGK inging heeft ze zich de "deftige" naam Natasia aan gemeten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Sporti het volgende:
Wilgo zegt wel steeds NATASJA of zou dat haar troetelnaampje zijn?
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het enige wat je nu doet is sjacherijnen.
En ik ben beniewd wat er is.![]()
Verkering uit?
Ingegroeide teennagel?
zal ik het even zeggen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!![]()
Tis net een echte relatie.... Ze hebben elkaar pas gezien, dus zo zijn ze in het normale leven met elkaar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:30 schreef fredfik het volgende:
wat is die relatie tussen Natas&Wilgo toch SAAI!!!
Oke: nieuwsgierigheid bevredigd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |