Beter kon ik hem niet cappenquote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Prospera het volgende:
Redactie mogen we een close up van Wilgo????
Voordat we hem nooit meer zien![]()
Vol glas dusquote:Op zondag 1 april 2007 20:52 schreef Sporti het volgende:
Brian is een echte wijngenieter hij gaat met dat glas net zo te keer als onder het dekbed met Amanda
Hád ik maar eens een bad-hair-day! Alles beter dan wat anders!quote:Op zondag 1 april 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja zeker. Je bent niet echt in vorm vandaag. Bad-hair-day ?
Wat is dat ?quote:Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef schatje het volgende:
Visine is verboden in Nederland.
Een soort typex?quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Om oogwit weer wit te maken als je rode ogen hebt.
Ohhh dank allemaal : ) Kan ik wel gebruiken zo nu en danquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Om oogwit weer wit te maken als je rode ogen hebt.
Die 'click to activate and use'-knop heb je speciaal voor Natasia toegevoegd?quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef Prospera het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja vanavond is hij er en dikke kans dat hij niet vaak langs komt![]()
Hij werkt niet, hoe hard je er op kliktquote:Op zondag 1 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 'click to activate and use'-knop heb je speciaal voor Natasia toegevoegd?![]()
Heb je je streams-rekening weer eens niet betaald?quote:Op zondag 1 april 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij werkt niet, hoe hard je er op klikt![]()
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Broertje van Brian vraagt zich af of hij niet even naar buiten kan gaan voor een joint ......
[afbeelding]
Als het goed is ben ik vanaf 1 april limietvrij, want ik heb vandaag al 750mbquote:Op zondag 1 april 2007 21:03 schreef S.Flodder het volgende:
jaap je bent overdressed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |