Puik wagentjequote:Op zondag 1 april 2007 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nieuwe wagen. 518i uit 94, LPG
Heeft met name te maken met de grootte/diameter van de schijven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef cosmick het volgende:
...
@Hyperdude: geldt dat remschijvenprobleem alleen voor de E46 330?
Blijken ook al verhalen rond te gaan over een cabrio versie.......maarja of het waar is? Zien we welquote:Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef Youp het volgende:
nog een nieuwtje,
er komt een 1 serie coupe... de grote baas (loop weer stage bij BMW, nu net in een splinternieuw pand in Echt) heeft hem gezien in valencia (als ik me niet vergis...) mocht er helaas geen foto's van maken maar hij zegt dat het een bloedmooie auto is!
![]()
Het is een Bmw 330xd Touring...en geen stationcar...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kerels, wat zijn de zwakke punten van een 330XD stationcar? (bj.2001, 180.000km)
M.a.w., waarop moet ik écht letten als ik een kijkje ga nemen of een proefrit ga doen?
De juiste benaming zal "touring" zijn. Dat er mensen zijn die daarover vallen zeg..quote:Op donderdag 5 april 2007 07:39 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Het is een Bmw 330xd Touring...en geen stationcar...![]()
Vandaag is de M3 CSL weer langs geweest......1,5 maand op kenteken nu al compleet versleten schijven rondom!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef Youp het volgende:
another day at the office...
vandaag een beetje foute paarse E36 M3 Coupe SMG langs gekomen, een Z8 en een 2002 Turbo
ik heb nog wel wat fototjes op mn telefoon.... die komen er nog wel aan ofzo
en zo hoort het en niet anders met een CSLquote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Vandaag is de M3 CSL weer langs geweest......1,5 maand op kenteken nu al compleet versleten schijven rondom!
Ik zou geen 330xd kopen.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maar back OT;
Wat zijn de zwakke punten van de 330XD? Waarop te letten bij bezichtiging/proefrit?
Bedankt voor je tips, hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik zou geen 330xd kopen.
Je loopt de hele tijd extra gewicht en verbruik mee te zeulen.
Alleen als je (zeer) fervent wintersporter bent , zie ik enig nut.
Zoek een 2WD exemplaar met ASC/DSC (standaard op de 330d?), 99% van de tijd net zo goed!
Ik heb zelf een oude 1990 325iX (ook zo'n 4 wiel ding) en een 2001 330i Station![]()
Het kost je minstens een liter per 100 km extra, en ik vind een achterwielaandrijver fijner rijden.
Er zijn niet echt veel zwakke punten bij de na-facelift E46 3 serie.
Let er wel op dat het gewoon dure auto's zijn. Nieuw en ook nu nog qua onderhoud ed.; aan de andere kant kan je nergens voor zo weinig geld zo'n fijne 6 cylinder rijden. Maar als het fout gaat wordt het snel (erg)duur.
Zorg wel voor een goede garantie: ik had 2 jaar volledig bij de BMW dealer:
-nieuwe achterruit; verwarming/antenne kaduuk
-nieuwe telefoon unit
-nieuwe navi computer
-nieuwe lambdasondes
-nieuwe achterveren (afgebroken, kwaalthje iig. bij de "normale" 2 wiel versie)
Zoek anders eens hier voor specifieke 330xd info:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/
Je moet je wel even registreren voor de zoekfunctie (geloof ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |