Jaquote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Eric probeerde LL uit te kleden?
Das juist goed. Sorry hoor, maar je gaat toch niet serieus in dat huis zitten om gewoon te feesten zoals je dat op 'n normale zaterdag zou doen? Dat zou ik 'n beetje 'toegeven aan het lage niveau van 't programma' vinden. Ik zou ook zoveel mogelijk bij die bewoners in de buurt blijven, en als ie daardoor er uit wordt gezet waardeer ik 't nog steeds. Dat lijkt me hét doel van de avond, ruzie schoppen of info doorspelen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef gomi het volgende:
ll zit daar een beetje als een dgk verslaafde om info aan idolen door te spelem, waarom viert hij niet gewoon een feestje
ik dacht dat het een ruzie was... gelukkig maar.quote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
LL wil niet uitgekleed worden door Eric, mietje
quote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet er nog een op?
Denk wel dat 95% van de vrouwen iets meer respect voor zichzelf heeft. Maar het soort dat voor dit soort feestjes uitgenodigd wordt zal uiteraard binnen die 5% vallenquote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef havefun het volgende:
Die meiden worden daar uitgenodigd voor een feestje en ze hebben nu allemaal al gezoend met Huub.
Ben ik nou vreemd of is dit normaal tegenwoordig>>?
quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Tuurlijk
Geweld in de douche tegen Lassie
[afbeelding]
Ik dacht net hetzelfdequote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
Die dansers lijken net aapjes.
Had cavia- verplichtingen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Is die cavia-psycho al gesignaleerd?
Die is niet gekomen vanavond vanwege familieomstandighedenquote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
nee, komt niet ivm familie-omstandighedenquote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Ik heb hem een paar keer gezien vandaag, maar van mij mag hij wel weg.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
LL is volgens mij ook al aardig bezopen.
Kon niet komen wegens familie-omstandigheden.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
LL zorgt wel voor sfeer zeg! Valt me mee dat ze nog niet massaal op tweakers.net zittenquote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wat een feest!
Volgens mij is het een grote cavia-psycho. Dit kunnen toch niet allemaal borderliners zijn?quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Syl drink weinig.quote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef maril het volgende:
Silvia is leuk zo! die heeft een leuke dronk
Tussen wiequote:Op zondag 1 april 2007 00:18 schreef pullup het volgende:
LL komt even een beginnende vrijpartij onderbreken
Ah, jammer....quote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kon niet komen wegens familie-omstandigheden.
Sylvia weet ook wanneer ze moet stoppen met drinken, echt dronken zal ze nooit worden. Tenminste niet in DGK...quote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef maril het volgende:
Silvia is leuk zo! die heeft een leuke dronk
Vind je het gek? Zou ook moe worden van die gast die telkens FOK.nl roeptquote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Huub begint ook genoeg te krijgen van LL
Ben bang dat dat al te laat is voor haarquote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
raard dat amanda niet los gaat maarja beter voor haar dan krijgt ze ook een beetje respect
Dat durft ze nietquote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia weet ook wanneer ze moet stoppen met drinken, echt dronken zal ze nooit worden. Tenminste niet in DGK...
Jezus, kan HIJ die kooi niet in?quote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef beequeen het volgende:
Op de beat.......FOK.NL................
Trustenquote:Op zondag 1 april 2007 00:21 schreef Brulkip het volgende:
Als het die boerin is uit Oldenzaal dan ga ik naar mijn nest!
De tegels van de muur...quote:Op zondag 1 april 2007 00:18 schreef proh het volgende:
Huub a'la Brian, douche scene
Jezus, wat een kleuterschool.quote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
Ik lees op VOL dat Huub niet meer mag drinken..
Heeft niets met durven te maken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:21 schreef Borga het volgende:
Dat durft ze niet
en terecht!quote:
Was ze het aquarium al weer rond dan?quote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef proh het volgende:
amanda is alles al weer vergeten en proost met LL
Je let niet op dit is de boerin uit Oldenzaalquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat jullie erg denigrerend over cavia`s doen, het zijn schitterende dieren.
[afbeelding]
On Topic: Huub staat met dat lieve verlegen meisje onder de douche.
Vooral als er dan ook nog 'n dame gaat plassen waar ze bij staanquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef webextreme.nl het volgende:
ik denk dat huub um niet meer omhoog krijgt, maar beter zo want ze is niet zo lekker als de rest
ik denk dat juf judith blij is dat ze hhier niet hoefde op te treden, wat een hoerenfeestquote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
dat die snollen zich zo publiekelijk voor lul willen zetten zeg... dat kun je je bij de bewoners ook afvragen, maar die maken nog kans op geld.
en die wijven verliezen gewoon 100e.
Pssst niet aan Amanda laten zien hoor ! Dan wacht er een knuppelquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat jullie erg denigrerend over cavia`s doen, het zijn schitterende dieren.
[afbeelding]
Huub heeft zelf al gezegd dat het voorbij was (toen ie terug kwam van z`n kook curses). En hij zei er nog bij "...na vandaag". Maar weet niet wat hij daar precies mee bedoelde...quote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef BBW het volgende:
Waarom kan huub zich gewoon niet beheersen tegenover Lieke? Dit vind ik wel diep triest van em.
Die zijn vergeten dat ze niet naar de streams kijken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef VirtualPOM het volgende:
rare figuren, gaan ze bij huub in de douche staan....
quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Kinga het volgende:
What the HELL doet LL nou?
Verlegen? Volgens mij kijk jij andere streamsquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn vergeten dat ze niet naar de streams kijken.
Er mist een letter tussen de 2 LL enquote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef webextreme.nl het volgende:
wtf doet die LL nou!
als je die hockeyer bedoelt...: hockeyfeesten zijn ware orgieen, dus zo netjes zal ie niet wezenquote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Lieve het volgende:
Nou, de nette golfboy valt ook uit zijn rol?
ik kreeg een soort intocht van sinterklaas gevoel: Piet Piet Piet Piet Piet !!!!quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Al die vrouwen die Lieke stonden te roepen waren volgens mij enkel stikjaloersch...
Ja. Duidelijkquote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Wat was die knul met Eric in de jacuzzi aan het doen? Handbeweging leek wel veel op...
Super actiequote:
Moet zij nodig zeggen met dat haar.quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ooww ze praten vet lullig over LL, Amanda vind hem vies
Ik zie d'r al helemaal op het feestjen rondlopen.... mensen op hun billen tikkend met d'r zweepje... Zwart leer lijkt me ook meer haar kleur dan wit...quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat juf judith blij is dat ze hhier niet hoefde op te treden, wat een hoerenfeest
quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef proh het volgende:
[..]
ik kreeg een soort intocht van sinterklaas gevoel: Piet Piet Piet Piet Piet !!!!
hear, hearquote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das juist goed. Sorry hoor, maar je gaat toch niet serieus in dat huis zitten om gewoon te feesten zoals je dat op 'n normale zaterdag zou doen? Dat zou ik 'n beetje 'toegeven aan het lage niveau van 't programma' vinden. Ik zou ook zoveel mogelijk bij die bewoners in de buurt blijven, en als ie daardoor er uit wordt gezet waardeer ik 't nog steeds. Dat lijkt me hét doel van de avond, ruzie schoppen of info doorspelen.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Wat was die knul met Eric in de jacuzzi aan het doen? Handbeweging leek wel veel op...
Camera werd vast niet voor niets veranderd.
Als het geen fokker was geweest had iederen hem uitgekotst.quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef DaanDobber het volgende:
Die LL is wel hartstikke irritant bezig.
LL stapte bij Huub en Ho onder de douchequote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef waxmask het volgende:
Eric heeft beet!
In tegenstelling tot Huub zie ik Jaap er dus WEL voor aan dat hij zich inhoudt (gezien C.O.R.A.)quote:
Word verkracht door Natasia...quote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef heracles het volgende:
Waar is kipfiletje??
de corpsbal uit Oosterhoutquote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Loserkid het volgende:
Wie is die loser naast amanda
Dohquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het geen fokker was geweest had iederen hem uitgekotst.
wat een kneusquote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
als je die hockeyer bedoelt...: hockeyfeesten zijn ware orgieen, dus zo netjes zal ie niet wezen
Kortom: een waardige afgezant!quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Sporti het volgende:
Amanda tegen die lullo over LL : dat is een enge psychische streamer![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LL is erg opdringerig en kwa uiterlijk ook een nerd-type waar aman echt niet opvaltquote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ooww ze praten vet lullig over LL, Amanda vind hem vies
Dat ga ik niet ontkennen!quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moppie tochquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Huub zie ik Jaap er dus WEL voor aan dat hij zich inhoudt (gezien C.O.R.A.)
Was al eerder over me nek van Linke Loetjequote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ja! Straks komen ze mooit meer terug!quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef FSR het volgende:
Huub is niet slim bezig....
Als gastheer is hij maar met 1 ding bezig.. en heeft schijt aan de gasten....
Nou ik durf het wel, ik vind hem mega irritant en beetje overdadig aanwezig zijn enzo.quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
nu durf ik dat weer niet. Beetje sielug
DOe ik nu ookquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is weer gewoon dom bezig.quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat alle toegespeelde info aan Huub, hij morgen weer is vergeten... Jammer dat hij geen alcohol verbod heeft
maar dan had LL er ook nooit met zo'n dikke "opdracht" gezetenquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan hij niet in samenwerking met jou een filmpje van het feest bewerkstelligen met "audiocomment" zoals gezien op DVD's ?quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
Dit wordt een leuk moment als we het samen met hem terug gaan zien![]()
Graag met live commentaar van LL![]()
Ik hou der vanquote:
Geloof me het is een van de grootste players van Oosterhoutquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die jongen bij Amanda eigenlijk wel wat hebben... schattige kop
Inderdaad, de hete adem van ons in zijn nek. Hij denkt natuurlijk dat hij zich waar moet maken. Vergeeflijk.quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
maar dan had LL er ook nooit met zo'n dikke "opdracht" gezeten
quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bij ons hebben de slagers zo'n petje als Brainless op heeft
Het is een man met een missie,quote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind die Jeroen echt een beetje een enge stalker![]()
Hij zal het iig wel terug wilen zienquote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan hij niet in samenwerking met jou een filmpje van het feest bewerkstelligen met "audiocomment" zoals gezien op DVD's ?![]()
Brian draait plaatjesquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef FSR het volgende:
vreemd dat je Natsja en Bwian niet ziet....zullen ze bij de buren zitten te klagen dat er teveel info doorgesppeld word
En ergens een beetje jammer voor hem!quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, de hete adem van ons in zijn nek. Hij denkt natuurlijk dat hij zich waar moet maken. Vergeeflijk.
Dan maakt het ook niet meer uit om er nog een sletje als Dellie bij te nemen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geloof me het is een van de grootste players van Oosterhout
Tis en blijft een (z) vakkenvullerquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is zijn carriere bij de supermarkt een beetje vergeten sinds hij in DGK zit
Idd er staat natuurlijk wel enige druk op hem, de andere gasten hebben schijnbaar geen idee hoe er over ze gepraat wordt op fora. Ik vind persoonlijk dat hij heeft gedaan wat in zijn kunnen lag, hij heeft BANJ over de zeik gekregen, wat info doorgesluisd, en is de meest opvallende mannelijke gast in het huis. Goed gedaan!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
maar dan had LL er ook nooit met zo'n dikke "opdracht" gezeten
En visboeren en cricketscheidsrechters ennuhhhh.......... Briannenquote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bij ons hebben de slagers zo'n petje als Brainless op heeft
Sorry Ian kan het niet met je eens zijn. Ik vind het momenteel een LULquote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
LL laat Amanda even zwaaien de fokkers:
"Wie weet krijg je nog wat fans!"
LL, je bent ECHT een KONING!
ik snap echt niet dat meiden dat niet af kunnen lezen. Die gast straalt echt van alle kanten uit dat hij alle breezersletjes in een radius van 20km rondom zijn vader's villa al heeft afgelebberdquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geloof me het is een van de grootste players van Oosterhout
quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
He maar is dat die dominante Twente-hoer waar Huub nu mee bezig is?
Die staat onedr de douche met de bikini van Natasquote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kipfiletje nu in de armen van Brain.
Labiel lelijk kutkind!
Ja kut site he? Ik zou mezelf daar ook niet durven te vertonen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef maril het volgende:
Vreselijk hele tij bezig met FOK , wat een lul.
Trustequote:
Moet hij maar slimmer zijn hoor.quote:
ik snap dat ook nooit! hoe kun je nou in de praatjes van zo'n glibberaal trappen, het staat nog net niet op z'n voorhoofd geschreven!quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef merino het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat meiden dat niet af kunnen lezen. Die gast straalt echt van alle kanten uit dat hij alle breezersletjes in een radius van 20km rondom zijn vader's villa al heeft afgelebberd
Dan krijgt ie er van mij 5 smsjes extra bijquote:Op zondag 1 april 2007 00:37 schreef grazygirl het volgende:
denk dat huub erg gaat dalen in de popi poll
helemaal juistquote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef merino het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat meiden dat niet af kunnen lezen. Die gast straalt echt van alle kanten uit dat hij alle breezersletjes in een radius van 20km rondom zijn vader's villa al heeft afgelebberd
En nog een paar troelas die willen plassen FUCK OPquote:Op zondag 1 april 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Wat komt nasty nou weer doen, kun je nou ook nooit ergens rustug neuken?![]()
Geweldige actie.quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
LL laat Amanda even zwaaien de fokkers:
"Wie weet krijg je nog wat fans!"
LL, je bent ECHT een KONING!
Inderdaad. Erg kansloos.quote:Op zondag 1 april 2007 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
die Jeroen is echt kansloos![]()
gooi 'm eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |