maar dan had LL er ook nooit met zo'n dikke "opdracht" gezetenquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het geen fokker was geweest had iederen hem uitgekotst.
Kan hij niet in samenwerking met jou een filmpje van het feest bewerkstelligen met "audiocomment" zoals gezien op DVD's ?quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
Dit wordt een leuk moment als we het samen met hem terug gaan zien![]()
Graag met live commentaar van LL![]()
Ik hou der vanquote:
Geloof me het is een van de grootste players van Oosterhoutquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die jongen bij Amanda eigenlijk wel wat hebben... schattige kop
Inderdaad, de hete adem van ons in zijn nek. Hij denkt natuurlijk dat hij zich waar moet maken. Vergeeflijk.quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
maar dan had LL er ook nooit met zo'n dikke "opdracht" gezeten
quote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bij ons hebben de slagers zo'n petje als Brainless op heeft
Het is een man met een missie,quote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind die Jeroen echt een beetje een enge stalker![]()
Hij zal het iig wel terug wilen zienquote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan hij niet in samenwerking met jou een filmpje van het feest bewerkstelligen met "audiocomment" zoals gezien op DVD's ?![]()
Brian draait plaatjesquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef FSR het volgende:
vreemd dat je Natsja en Bwian niet ziet....zullen ze bij de buren zitten te klagen dat er teveel info doorgesppeld word
En ergens een beetje jammer voor hem!quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, de hete adem van ons in zijn nek. Hij denkt natuurlijk dat hij zich waar moet maken. Vergeeflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |