quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
He maar is dat die dominante Twente-hoer waar Huub nu mee bezig is?
Die staat onedr de douche met de bikini van Natasquote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kipfiletje nu in de armen van Brain.
Labiel lelijk kutkind!
Ja kut site he? Ik zou mezelf daar ook niet durven te vertonen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef maril het volgende:
Vreselijk hele tij bezig met FOK , wat een lul.
Trustequote:
Moet hij maar slimmer zijn hoor.quote:
ik snap dat ook nooit! hoe kun je nou in de praatjes van zo'n glibberaal trappen, het staat nog net niet op z'n voorhoofd geschreven!quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef merino het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat meiden dat niet af kunnen lezen. Die gast straalt echt van alle kanten uit dat hij alle breezersletjes in een radius van 20km rondom zijn vader's villa al heeft afgelebberd
Dan krijgt ie er van mij 5 smsjes extra bijquote:Op zondag 1 april 2007 00:37 schreef grazygirl het volgende:
denk dat huub erg gaat dalen in de popi poll
helemaal juistquote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef merino het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat meiden dat niet af kunnen lezen. Die gast straalt echt van alle kanten uit dat hij alle breezersletjes in een radius van 20km rondom zijn vader's villa al heeft afgelebberd
En nog een paar troelas die willen plassen FUCK OPquote:Op zondag 1 april 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Wat komt nasty nou weer doen, kun je nou ook nooit ergens rustug neuken?![]()
Geweldige actie.quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
LL laat Amanda even zwaaien de fokkers:
"Wie weet krijg je nog wat fans!"
LL, je bent ECHT een KONING!
Inderdaad. Erg kansloos.quote:Op zondag 1 april 2007 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
die Jeroen is echt kansloos![]()
gooi 'm eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |