Vooral als er dan ook nog 'n dame gaat plassen waar ze bij staanquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef webextreme.nl het volgende:
ik denk dat huub um niet meer omhoog krijgt, maar beter zo want ze is niet zo lekker als de rest
ik denk dat juf judith blij is dat ze hhier niet hoefde op te treden, wat een hoerenfeestquote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
dat die snollen zich zo publiekelijk voor lul willen zetten zeg... dat kun je je bij de bewoners ook afvragen, maar die maken nog kans op geld.
en die wijven verliezen gewoon 100e.
Pssst niet aan Amanda laten zien hoor ! Dan wacht er een knuppelquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat jullie erg denigrerend over cavia`s doen, het zijn schitterende dieren.
[afbeelding]
On Topic: Huub staat met dat lieve verlegen meisje onder de douche.
Huub heeft zelf al gezegd dat het voorbij was (toen ie terug kwam van z`n kook curses). En hij zei er nog bij "...na vandaag". Maar weet niet wat hij daar precies mee bedoelde...quote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef BBW het volgende:
Waarom kan huub zich gewoon niet beheersen tegenover Lieke? Dit vind ik wel diep triest van em.
Die zijn vergeten dat ze niet naar de streams kijken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef VirtualPOM het volgende:
rare figuren, gaan ze bij huub in de douche staan....
quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Kinga het volgende:
What the HELL doet LL nou?
Verlegen? Volgens mij kijk jij andere streamsquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat jullie erg denigrerend over cavia`s doen, het zijn schitterende dieren.
[afbeelding]
On Topic: Huub staat met dat lieve verlegen meisje onder de douche.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn vergeten dat ze niet naar de streams kijken.
Er mist een letter tussen de 2 LL enquote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef webextreme.nl het volgende:
wtf doet die LL nou!
als je die hockeyer bedoelt...: hockeyfeesten zijn ware orgieen, dus zo netjes zal ie niet wezenquote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Lieve het volgende:
Nou, de nette golfboy valt ook uit zijn rol?
ik kreeg een soort intocht van sinterklaas gevoel: Piet Piet Piet Piet Piet !!!!quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Al die vrouwen die Lieke stonden te roepen waren volgens mij enkel stikjaloersch...
Ja. Duidelijkquote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Wat was die knul met Eric in de jacuzzi aan het doen? Handbeweging leek wel veel op...
Super actiequote:
Moet zij nodig zeggen met dat haar.quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ooww ze praten vet lullig over LL, Amanda vind hem vies
Ik zie d'r al helemaal op het feestjen rondlopen.... mensen op hun billen tikkend met d'r zweepje... Zwart leer lijkt me ook meer haar kleur dan wit...quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat juf judith blij is dat ze hhier niet hoefde op te treden, wat een hoerenfeest
quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef proh het volgende:
[..]
ik kreeg een soort intocht van sinterklaas gevoel: Piet Piet Piet Piet Piet !!!!
hear, hearquote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das juist goed. Sorry hoor, maar je gaat toch niet serieus in dat huis zitten om gewoon te feesten zoals je dat op 'n normale zaterdag zou doen? Dat zou ik 'n beetje 'toegeven aan het lage niveau van 't programma' vinden. Ik zou ook zoveel mogelijk bij die bewoners in de buurt blijven, en als ie daardoor er uit wordt gezet waardeer ik 't nog steeds. Dat lijkt me hét doel van de avond, ruzie schoppen of info doorspelen.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Wat was die knul met Eric in de jacuzzi aan het doen? Handbeweging leek wel veel op...
Camera werd vast niet voor niets veranderd.
Als het geen fokker was geweest had iederen hem uitgekotst.quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef DaanDobber het volgende:
Die LL is wel hartstikke irritant bezig.
LL stapte bij Huub en Ho onder de douchequote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef waxmask het volgende:
Eric heeft beet!
In tegenstelling tot Huub zie ik Jaap er dus WEL voor aan dat hij zich inhoudt (gezien C.O.R.A.)quote:
Word verkracht door Natasia...quote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef heracles het volgende:
Waar is kipfiletje??
de corpsbal uit Oosterhoutquote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Loserkid het volgende:
Wie is die loser naast amanda
Dohquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het geen fokker was geweest had iederen hem uitgekotst.
wat een kneusquote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
als je die hockeyer bedoelt...: hockeyfeesten zijn ware orgieen, dus zo netjes zal ie niet wezen
Kortom: een waardige afgezant!quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Sporti het volgende:
Amanda tegen die lullo over LL : dat is een enge psychische streamer![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LL is erg opdringerig en kwa uiterlijk ook een nerd-type waar aman echt niet opvaltquote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ooww ze praten vet lullig over LL, Amanda vind hem vies
Dat ga ik niet ontkennen!quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moppie tochquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Huub zie ik Jaap er dus WEL voor aan dat hij zich inhoudt (gezien C.O.R.A.)
Was al eerder over me nek van Linke Loetjequote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ja! Straks komen ze mooit meer terug!quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef FSR het volgende:
Huub is niet slim bezig....
Als gastheer is hij maar met 1 ding bezig.. en heeft schijt aan de gasten....
Nou ik durf het wel, ik vind hem mega irritant en beetje overdadig aanwezig zijn enzo.quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
nu durf ik dat weer niet. Beetje sielug
DOe ik nu ookquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is weer gewoon dom bezig.quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat alle toegespeelde info aan Huub, hij morgen weer is vergeten... Jammer dat hij geen alcohol verbod heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |