Vooral als er dan ook nog 'n dame gaat plassen waar ze bij staanquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef webextreme.nl het volgende:
ik denk dat huub um niet meer omhoog krijgt, maar beter zo want ze is niet zo lekker als de rest
ik denk dat juf judith blij is dat ze hhier niet hoefde op te treden, wat een hoerenfeestquote:Op zondag 1 april 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
dat die snollen zich zo publiekelijk voor lul willen zetten zeg... dat kun je je bij de bewoners ook afvragen, maar die maken nog kans op geld.
en die wijven verliezen gewoon 100e.
Pssst niet aan Amanda laten zien hoor ! Dan wacht er een knuppelquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat jullie erg denigrerend over cavia`s doen, het zijn schitterende dieren.
[afbeelding]
On Topic: Huub staat met dat lieve verlegen meisje onder de douche.
Huub heeft zelf al gezegd dat het voorbij was (toen ie terug kwam van z`n kook curses). En hij zei er nog bij "...na vandaag". Maar weet niet wat hij daar precies mee bedoelde...quote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef BBW het volgende:
Waarom kan huub zich gewoon niet beheersen tegenover Lieke? Dit vind ik wel diep triest van em.
Die zijn vergeten dat ze niet naar de streams kijken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef VirtualPOM het volgende:
rare figuren, gaan ze bij huub in de douche staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |