Jaquote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Eric probeerde LL uit te kleden?
Das juist goed. Sorry hoor, maar je gaat toch niet serieus in dat huis zitten om gewoon te feesten zoals je dat op 'n normale zaterdag zou doen? Dat zou ik 'n beetje 'toegeven aan het lage niveau van 't programma' vinden. Ik zou ook zoveel mogelijk bij die bewoners in de buurt blijven, en als ie daardoor er uit wordt gezet waardeer ik 't nog steeds. Dat lijkt me hét doel van de avond, ruzie schoppen of info doorspelen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef gomi het volgende:
ll zit daar een beetje als een dgk verslaafde om info aan idolen door te spelem, waarom viert hij niet gewoon een feestje
ik dacht dat het een ruzie was... gelukkig maar.quote:Op zondag 1 april 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
LL wil niet uitgekleed worden door Eric, mietje
quote:Op zondag 1 april 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet er nog een op?
Denk wel dat 95% van de vrouwen iets meer respect voor zichzelf heeft. Maar het soort dat voor dit soort feestjes uitgenodigd wordt zal uiteraard binnen die 5% vallenquote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef havefun het volgende:
Die meiden worden daar uitgenodigd voor een feestje en ze hebben nu allemaal al gezoend met Huub.
Ben ik nou vreemd of is dit normaal tegenwoordig>>?
quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Tuurlijk
Geweld in de douche tegen Lassie
[afbeelding]
Ik dacht net hetzelfdequote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
Die dansers lijken net aapjes.
Had cavia- verplichtingen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Is die cavia-psycho al gesignaleerd?
Die is niet gekomen vanavond vanwege familieomstandighedenquote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
nee, komt niet ivm familie-omstandighedenquote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Ik heb hem een paar keer gezien vandaag, maar van mij mag hij wel weg.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
LL is volgens mij ook al aardig bezopen.
Kon niet komen wegens familie-omstandigheden.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
LL zorgt wel voor sfeer zeg! Valt me mee dat ze nog niet massaal op tweakers.net zittenquote:Op zondag 1 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wat een feest!
Volgens mij is het een grote cavia-psycho. Dit kunnen toch niet allemaal borderliners zijn?quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Syl drink weinig.quote:Op zondag 1 april 2007 00:17 schreef maril het volgende:
Silvia is leuk zo! die heeft een leuke dronk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |