Dat heeft ze inderdaad gezegd........Het feest i alleen nog niet afgelopen hahahaquote:Op zondag 1 april 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lieke heeft overduidelijk gezegd dat hij alles mag doen behalve neuken.

Het is wat later begonnen dus het zal wat uitlopen?quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
Als dit feest echt om 01.00u is afgelopen vind ik dit echt de grootste dooddoener tot nu toe...

Die doen niks 'spannends'quote:Op zondag 1 april 2007 00:04 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee, dat ze erg veel niet laten zien.. bijv. Nataja, Bwian etc...

Wat denk je??quote:Op zondag 1 april 2007 00:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe is LL daar trouwens terecht gekomen?

Zielepietquote:

Jouw posts worden ook met de dag sneuer hé?quote:Op zondag 1 april 2007 00:03 schreef Dynabite het volgende:
Lassie zit met 1 hand huub te masturberen

Vaag kind, ik zou hier niet blij van worden iig.quote:Op zondag 1 april 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lieke heeft overduidelijk gezegd dat hij alles mag doen behalve neuken.

1 april duhhhquote:Op zondag 1 april 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Jouw posts worden ook met de dag sneuer hé?![]()
Geintje hoor, ik mag je graag!

Hij doet ze allemaal...quote:Op zondag 1 april 2007 00:05 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een onwijs super lelijk zeik wijf heeft Huub weer te pakken.

Komt door ons denk ik...quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef gomi het volgende:
ll zit daar een beetje als een dgk verslaafde om info aan idolen door te spelem, waarom viert hij niet gewoon een feestje

Dat wijf is zelf een lozerquote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Dat wijf vind Brain een loser

Hij kan het niet loslaten, hij is gewoon bezig met fok in zijn hoofd.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef gomi het volgende:
ll zit daar een beetje als een dgk verslaafde om info aan idolen door te spelem, waarom viert hij niet gewoon een feestje

Nee, de keurslager probeert nog een danseresje te scoren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef F1reB1rd het volgende:
Aan de muziek te horen Brian achter de DJ set ???

Ik weet het niet, ik beleef nooit zoiets..quote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef havefun het volgende:
Die meiden worden daar uitgenodigd voor een feestje en ze hebben nu allemaal al gezoend met Huub.
Ben ik nou vreemd of is dit normaal tegenwoordig>>?

Dát is nou net zijn feestje.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef gomi het volgende:

beetje starfuckers en huub is hun starquote:Op zondag 1 april 2007 00:08 schreef havefun het volgende:
Die meiden worden daar uitgenodigd voor een feestje en ze hebben nu allemaal al gezoend met Huub.
Ben ik nou vreemd of is dit normaal tegenwoordig>>?

Soort zoekt soortquote:Op zondag 1 april 2007 00:09 schreef Timmie2 het volgende:
daar is huub weer bij die andere goedkope snol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |