Ja, dat gebeurt juist als je verlegen bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
AH, het verlegen meisje is haar bikinitopje kwijt.
Met een beetje geluk ga je over die vingers nog gelijk krijgen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en gezellig vingerplanten op de tafel![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
Huub is Lieke echt wel kwijt nu he.
LL maakt fucking veel goed!quote:Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind huupie niet zo leuk zo.
hoe dan wel?quote:Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:56 schreef robert2006 het volgende:
DGK gaat dit heel nadelig voor huub monteren
Ik dus ook niet..ik denk dat het feest nu in een fase komt dat ik ga afhaken....quote:Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Voor mij is ie allang de held van de avond...quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef Flabberguest het volgende:
LL zei net dat hij niet zoveel meer mocht zeggen van de redactie
Lulletje Lampekapquote:Op zondag 1 april 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
LL wat was dat nou in je slaap. weet je dat nog?
quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor mij is ie allang de held van de avond...![]()
Misschien wil hij een chick delen met Huub.quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef Lieve het volgende:
Lassie is Gay? Hij wil alleen maar bij Huub in de buurt blijven.
Hij komt daar toch voor de miljonairs niet om een 1 of andere chick te scoren dan gaat ie wel ergens anders uit!quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef Lieve het volgende:
Lassie is Gay? Hij wil alleen maar bij Huub in de buurt blijven.
Nee hoor. Lieke heeft overduidelijk gezegd dat hij alles mag doen behalve neuken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
Huub is Lieke echt wel kwijt nu he.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dus ook niet..ik denk dat het feest nu in een fase komt dat ik ga afhaken....![]()
SylviSAAI heeft een avondje vrij, er zijn figuranten genoegquote:Op zondag 1 april 2007 00:01 schreef jacqjacq het volgende:
raar dat we sil niet zien
Amanda zeker niet. vind op een of andere maniet LL beetje irri worden.quote:Op zondag 1 april 2007 00:02 schreef waxmask het volgende:
LL probeert slaapplek te regelen, denk niet dat Huub dat wil
bah,bah bah wat flauw....quote:Op zondag 1 april 2007 00:03 schreef Aramacil het volgende:
LL geeft toch nou echt constant informatie door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |