Ja. Duidelijkquote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Wat was die knul met Eric in de jacuzzi aan het doen? Handbeweging leek wel veel op...
Super actiequote:
Moet zij nodig zeggen met dat haar.quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Ooww ze praten vet lullig over LL, Amanda vind hem vies
Ik zie d'r al helemaal op het feestjen rondlopen.... mensen op hun billen tikkend met d'r zweepje... Zwart leer lijkt me ook meer haar kleur dan wit...quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat juf judith blij is dat ze hhier niet hoefde op te treden, wat een hoerenfeest
quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef proh het volgende:
[..]
ik kreeg een soort intocht van sinterklaas gevoel: Piet Piet Piet Piet Piet !!!!
hear, hearquote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das juist goed. Sorry hoor, maar je gaat toch niet serieus in dat huis zitten om gewoon te feesten zoals je dat op 'n normale zaterdag zou doen? Dat zou ik 'n beetje 'toegeven aan het lage niveau van 't programma' vinden. Ik zou ook zoveel mogelijk bij die bewoners in de buurt blijven, en als ie daardoor er uit wordt gezet waardeer ik 't nog steeds. Dat lijkt me hét doel van de avond, ruzie schoppen of info doorspelen.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Wat was die knul met Eric in de jacuzzi aan het doen? Handbeweging leek wel veel op...
Camera werd vast niet voor niets veranderd.
Als het geen fokker was geweest had iederen hem uitgekotst.quote:Op zondag 1 april 2007 00:25 schreef DaanDobber het volgende:
Die LL is wel hartstikke irritant bezig.
LL stapte bij Huub en Ho onder de douchequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |