abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47870315

ACE (motorfiets)
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek

ACE (ACE Motor Corporation) is een voormalige Amerikaanse motorfietsenfabriek in Philadelphia (1919-1927).

ACE werd in 1919 opgericht door William G. ("Bill") Henderson, nadat zijn eigen merk Henderson in 1917 was opgegaan in het Amerikaanse Excelsior-concern van Ignaz Schwinn en Henderson en Schwinn onenigheid kregen. Bij ACE bleef Henderson zijn bekende viercilinder lijnmotoren bouwen.

Na Hendersons overlijden in 1922 (hij verongelukte tijdens het testen van een nieuwe motorfiets) was de fabriek geen lang leven meer beschoren: Arthur Lemon nam de productie over en ontwierp nog een 1384 cc-versie van Hendersons viercilinder, maar in 1927 werd het merk verkocht aan Indian.

Tot 1929 heetten de machines Indian-ACE, daarna alleen nog Indian. Zo reden er dus viercilinders rond onder de merknamen Henderson, Excelsior, ACE en Indian.

ACE 1264 cc viercilinder uit 1922

http://nl.wikipedia.org/wiki/ACE_(motorfiets)
Leuke pta blunders
Tjabbo\'s fleshlight
Bojo\'s date begin Eind
Ook_Gek avatar blunder

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

Chat on
pi_47870370
.
pi_47870499
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
.
pi_47870511
Ow hoi .
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:57:47 #5
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47870563
zeaux
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_47870913
Ik doe m'n was zelf apen In tegenstelling tot jij Anne, en jij momenteel Lex .
pi_47870974
Mijn moeder doet het ook alleen maar voor de helft zelf .

En daarbij, ik woon nog thuis .
pi_47871004
Ik ga nu overigens Windows opnieuw installeren. Misschien tot zo. Misschien ook niet . Ik vertrouw het nog niet zo namelijk .

Adieu .
pi_47871800
mn broer heeft nu weer een Land ROver 109 gekocht, ex-belgische leger
pi_47871868
Dat is best een groot motorblok voor zo'n oude motorfiets.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:36:37 #12
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47872189
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
mn broer heeft nu weer een Land ROver 109 gekocht, ex-belgische leger
Daar zijn dan nog vast wat negers mee onderdrukt
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_47872261
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:36 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Daar zijn dan nog vast wat negers mee onderdrukt
De oorspronkelijke kleur was wit, was vast om negers te pesetn idd
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:40:37 #14
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47872342
Had je broer niet een redelijk tot zeer corpulente ega?
pi_47872602
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Had je broer niet een redelijk tot zeer corpulente ega?
gigantisch dik? Ja.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:50:43 #16
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47872765
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

gigantisch dik? Ja.
Dan is 4WD erg prettig als je in de modder wegzakt
pi_47872828
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dan is 4WD erg prettig als je in de modder wegzakt
Ze haden nogal spijt iig dat ze hun frontera hadden verkocht

en drie keer raden wie de foto's van hun Nissan Micra 1988 mag maken die ze nu weer erkopen? :'0 (Of een B Corsa? Ik hou het nit meer bij iig)
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:17:19 #18
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_47873720
Alexxxxx? was jij vanmiddag in Grun? Zag een blauwe visa rijden
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_47873821
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:17 schreef GizartFRL het volgende:
Alexxxxx? was jij vanmiddag in Grun? Zag een blauwe visa rijden
Nee, ff op en neer naar Den Bosch geweest. Ik was donderdagavnond in groningen, toen ik voorbij een huis met 4 205jes en een 405 reed meost ik nog aan je denken
pi_47874200
T V P
V10
pi_47874328
hoi
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47874422
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:56:53 #23
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47875163
Mixprogramma

+

Happy Hardcore

=

pi_47875198
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
wat hij zegt.

waar vroeger meerdere SC's per dag er door gingen is dat nu nog maar een paar per week.

V10
pi_47875263
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef M5 het volgende:

[..]

wat hij zegt.

waar vroeger meerdere SC's per dag er door gingen is dat nu nog maar een paar per week.

Waar vroegr jij meerdere keren per SC huilend en stampvoetend weggepest werd, en nu gewoon en gewardeerd poster bent
pi_47875351
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Waar vroegr jij meerdere keren per SC huilend en stampvoetend weggepest werd, en nu gewoon en gewardeerd poster bent
Zo erg is het nooit geweest
V10
pi_47875357
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef M5 het volgende:

[..]

wat hij zegt.

Vroegah waar ik zonder problemen tot 3 uur op kon blijven
Lijkt godver wel een vent van 40
pi_47875411
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

vroegah, toen ik nog een hele week nachtdiensten werkte.. a f*ck dat is nog maar 'n maand geleden.. lijkt ook al weer 'n eeuwigheid
V10
pi_47875572
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Opel *check*
Diesel *check*
midlife-crisis-hobby *check*
eigen woning *check*

je voldoet aardig aan t profiel ja
pi_47875739
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Opel *check*
Diesel *check*
midlife-crisis-hobby *check*
eigen woning *check*

je voldoet aardig aan t profiel ja
Midlife crisis hobby? Wat zou dat moeten zijn dan?

Vandaag maar eens oliepijl gechecked vam opel die stond zo ver onder pijl dat het niet meer op de stok te zien was Bij m'n ovlov deed ik dat elke week. Zoveel boeit die slopel me nou
pi_47875795
Ik check het oliepeil van mn visa nooit. dat ing is zo vaak kapot dat er regalmatig iemand met verstand naar het peil kijkt. hoop ik.
pi_47875966
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Midlife crisis hobby? Wat zou dat moeten zijn dan?

Vandaag maar eens oliepijl gechecked vam opel die stond zo ver onder pijl dat het niet meer op de stok te zien was Bij m'n ovlov deed ik dat elke week. Zoveel boeit die slopel me nou
wat voor baggerauto's rij je?
Ik controleerde bij mijn Rover alleen 't peil en de kwaliteit voor een grote beurt bij de garage (heb het overigens ook nooit bij hoeven vullen ) en bij mijn Mazda heb ik't nog maar een keer gedaan - nadat mijn motor in eerste instantie niet wou starten...

[ Bericht 2% gewijzigd door Paladijn op 31-03-2007 23:19:48 (typo.) ]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_47876027
Ik krijg vanzelf een melding op de boordcomputer als de olie op het minimum van peilstok staat
V10
pi_47876084
Mn broertje bij z'n vorige auto, k was mn auto aan het op straat wassen toen hij met een luid ratelende motor thuis kwam van vakantie. Ik meteen roepen dat hij de motor uit moet zetten. Bleek hij al 400km met die ratel te rijden, de lagers in de lagerschalen van de kruk en nokken as waren net rammelaars

Autotje 2dgn later op laten halen door een sloper. Mn broertje wist niet dat je regelmatig olie moest pijlen en bijvullen
pi_47876098
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
Ik krijg vanzelf een melding op de boordcomputer als de olie op het minimum van peilstok staat
Zolang de boordcomputer goed peilt

Maar elke week je oliepeil controleren, dan is er wel erg veel mis. Tenzij je een 20+er of Bo's Alfa hebt natuurlijk
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_47876138
In de Zafira van mn pa ging +/- 1 liter per 2000km, dus daar peilde ik elke maandag ochtend bij t tanken het pijl van
pi_47876153
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mn broertje bij z'n vorige auto, k was mn auto aan het op straat wassen toen hij met een luid ratelende motor thuis kwam van vakantie. Ik meteen roepen dat hij de motor uit moet zetten. Bleek hij al 400km met die ratel te rijden, de lagers in de lagerschalen van de kruk en nokken as waren net rammelaars

Autotje 2dgn later op laten halen door een sloper. Mn broertje wist niet dat je regelmatig olie moest pijlen en bijvullen
Het is ook volstrekt normaal om dan door te rijden zonder te kijken wat er mis kan zijn
pi_47876159
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:

[..]

wat voor baggerauto's rij je?
Ik controleerde bij mijn Rover alleen 't peil en de kwaliteit voor een grote beurt bij de garage (heb het overigens ook nooit bij hoeven vullen ) en bij mijn Mazda heb ik't nog maar een keer gedaan - nadat mijn motor in eerste instantie niet wou starten...
Crossa dude, als het donker is en ik geef plank gas zie je in de koplampen van de auto achter me een dikke rookwolk Als je nog geen kanker had dan heb je het dan wel
pi_47876198
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:24 schreef PeuRac het volgende:
In de Zafira van mn pa ging +/- 1 liter per 2000km, dus daar peilde ik elke maandag ochtend bij t tanken het pijl van
je reed eerst naar't tankstation en ging daarna olie peilen?

En dat opel bagger is weten we onderhand wel
pi_47876218
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Zolang de boordcomputer goed peilt

Maar elke week je oliepeil controleren, dan is er wel erg veel mis. Tenzij je een 20+er of Bo's Alfa hebt natuurlijk
Tot nu toe één keer gehad en dat was echt exact op het minimum van de peilstok.

Overigens gebruik ik ca. 1 liter op 5000 km.
V10
pi_47876221
Maar peu lul Karten is geen midlife crisis hobby in tegendeel zelfs!
pi_47876247
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:26 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Nieuwe Opels is niets mis mee.
V10
pi_47876278
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Crossa dude, als het donker is en ik geef plank gas zie je in de koplampen van de auto achter me een dikke rookwolk Als je nog geen kanker had dan heb je het dan wel
*proest* - mentaal beeld bij bara die hard optrekt in zijn crossa
Ik doelde eigenlijk meer op je Volvo... of was dat een youngtimer die al aardig versleten was?
pi_47876287
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Het is ook volstrekt normaal om dan door te rijden zonder te kijken wat er mis kan zijn
Voor mn broertje wel zijn oplossing was de radio wat harder zetten, toen z'n dynamo kapot was ging de auto gewoon elke nacht aan de oplader
pi_47876362
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:26 schreef Paladijn het volgende:

[..]

ik parkeerde de auto altijd zo dicht tegen de garage deur, dat de motorkap toch niet open kon (houten deur, als je zachtjes doet veert die mee )
pi_47876418
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:27 schreef M5 het volgende:

[..]

Nieuwe Opels is niets mis mee.
Ze zien er niet uit.

Alleen al om die reden zou ik niet een halen, een oud type als de GT of Manta is wel een optie Ik doelde overigens meer op't standaard fok geneuzel dat opel==kut. Dat een zafira (toch redelijk modern) 1 liter per 2000 km slurpt vind ik behoorlijk wat.
pi_47876515
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Paladijn het volgende:

[..]

*proest* - mentaal beeld bij bara die hard optrekt in zijn crossa
Ik doelde eigenlijk meer op je Volvo... of was dat een youngtimer die al aardig versleten was?
Nee perfecte staat Alleen dat was een auto die me boeide en waar ik hard voor heb gewerkt enzo.
Dus vandaar de juiste onderhoud enzo
Ook naar volvogarage voor onderhoud
pi_47876628
Ben slapen
pi_47876703
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ze zien er niet uit.

Alleen al om die reden zou ik niet een halen, een oud type als de GT of Manta is wel een optie Ik doelde overigens meer op't standaard fok geneuzel dat opel==kut. Dat een zafira (toch redelijk modern) 1 liter per 2000 km slurpt vind ik behoorlijk wat.
De lease maatschappij liet mn vader ook ruim voor t eind van de lease periode al een nieuwe auto uitzoeken. Waar we 6mdn in hebben gereden voordat die een eigen bedrijf kocht en een S80, waar nooit iets mee is.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:43:49 #51
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_47876956
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

bekend
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_47876967
Een Zafira inruilen voor een S80
Ik ben er ook maar eens vandoor - ff filmpje kijken
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:46:30 #53
132767 lipje
pi_47877069
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:24 schreef PeuRac het volgende:
In mijn Audi 80 ook
Ik heb zelf t idee dat er iets goed fout zat.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:47:33 #54
132767 lipje
pi_47877104
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
heb je UPC -digital net als Vlad en Bo?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 23:50:34 #55
25682 2cv
Niet subtiel
pi_47877220
Vandaag met Alex de BX opgehaald. Hij heeft absoluut wat puntjes, maar niets onoverkomelijks. Ik ben er zeer tevreden mee en heb genoten van de rit naar huis ! En als hij koud slecht start zal ik verbaasd zijn. Dus geen starten lopen, maar starten rijden. En blijkt dat niet zo te zijn, dan fixxen we dat ook wel weer. Ja, deze BX gaat mij een leuk poosje naar m'n werk brengen om daar geld voor mijn Eend te verdienen zodat ik die mooi kan opkna ... eh ... restaureren. Wat er met deze BX gebeurt als m'n Eend weer rijdt weet ik niet. Zien we dan wel weer.

Maar even wat puntjes waar aan gewerkt moet worden:

- Nieuwe distributieriem met spanrol en waterpomp
- Nieuwe V-snaar voor de dynamo
- Nieuwe V-snaar voor de hydrauliekpomp
- Nieuwe klepdekselpakking
- Rubber ringetjes voor de luchtinlaatbuizen vervangen
- Olie verversen + nieuw filter
- LHM verversen + spoelen
- Nieuw brandstoffilter
- Nieuw luchtfilter
- Nieuwe (goede 2e handse) radiateur (er vallen stukjes uit)
- Koelventilator (niet de kachelventilator!) aan de praat krijgen
- Bovenklep dashboard vervangen (1 scharniertje stuk, klep open = klep er uit)
- 1 ventilatorroostertje repareren (verticale flapjes zitten los waardoor de luchtstroom niet meer gericht kan worden)
- Tankdop beter gangbaar maken
- Diesellekage in de buurt van de tankdop fixen (maar dat kan ook lekkage zijn doordat ik de tank nokvol diesel goot, dus echt tot het punt dat deze net niet overstroomde)
- Stekkerdoos vervangen (hangt scheef en het klepje is afgebroken, volgens mij is het hele ding al eens afgebroken en op creatieve wijze weer aan de trekhaak gehobbybobt)

Verder rijdt, veert en zit deze BX heerlijk ! De bekleding van de stoelen is niet doorgesleten of gescheurd en de vulling is ook niet 'ingeklonken'. Een aanbod van Emiel voor andere stoelen heb ik dus ook afgeslagen :lol: Het sturen gaat ook fijn, zeker toen de banden op spanning gebracht waren

Ik zat te spelen met het idee stuurbekrachtiging te installeren, maar aangezien dat enorm veel werk schijnt te zijn en de banden op spanning brengen (en houden!) veel eenvoudiger en goedkoper is laat ik dat idee al varen.

De motor draait ook prettig. Ik ben geen dieselkenner of ervaringsdeskundige, maar ik heb natuurlijk wel eens eerder een diesel horen draaien en hij klinkt gewoon lekker. Hij trekt vlot genoeg op (naar mijn smaak en volgens Emiel ook naar wat je mag verwachten van die motor) en klinkt lekker.

Veren doet hij ook leuk (al veert een Eend nog fijner), al schijnt het dat hij met de neus wel eens wat blijft hangen bij het omhoog komen. Maar er moet nog nieuwe LHM in en er moet ook nog even gespoeld worden. Ik ga er van uit dat als dat gedaan is, alles weer echt helemaal op en top werkt.

Sloten vind ik opvallend lekker en soepel draaien ! Je zou zeggen dat als je de sleutel omdraait er gewoon niets gebeurt, maar de knopjes gaan netjes omlaag (of omhoog natuurlijk) en de deuren zijn werkelijk op slot (of van slot natuurlijk). Subliem ! En het leuke is: ik kan alle deuren (behalve de achterklep) van binnen en van buiten op slot doen. Dat is voor iemand die een Eend gewens is een enorme vooruitgang :lol: Alleen de deur linksvoor (bestuurdersdeur) 'hangt' wat wegens roest. Ook bij de punt aan de bovenkant achter dus waar de voordeur op de achterdeur aansluit) is windgeruis te horen. Continu. Dat schijnt te maken te hebben met die doorgezakte deur. Dus deur omhoog en ook dat probleem is voorbij (2 vliegen in 1 klap). Overigens, ondanks dat de deur hangt, sluit deze goed. Het is dat de deur nog verder los kan roesten waardoor hij op den duur op straat ligt, anders had ik het mooi zo gelaten. Beetje karakter zegmaar Ook waait de spiegel aan de bestuurderskant wat naar binnen toe door het rijden. Niet onoverkomelijk (het ding is van binnen uit te stellen, ook weer een luxe voor een Eendrijder :wink: ) maar dat kan je verhelpen door aan een schroefje te draaien.

Wat ik wat het interieur betreft wel irritant vind (dus de factor karakter voorbij) is dat als je de klep van het bovenste dashboardkastje opent, de hele klep er uit flikkert ! :shock: Het is geen ramp, maar te irritant om zo te laten. Misschien is het met wat creatief gedoe zelf te fixen en anders gaat er een 'nieuwe' klep in. Ook 1 ventilatorroostertje werkt niet helemaal 100% (staat ook in de lijst) en dat is een leuk klusje om eens op een verloren zondagmiddag te beprutsen. Dus geen nieuw roostertje, maar proberen het oude te repareren. Natuurlijk moet er ook even een radio in (heb ik nog liggen).

Dat de tankdop zwaar draait is niet irritant. Dat is eng ! Ik ben bang dat op den duur de sleutel het begeeft. Die moet en zal dus gangbaar gemaakt worden. Dat er ook nagekenen wordt of er brandstof lekt en dat daar iets aan gedaan wordt als dat inderdaad zo blijkt te zijn spreekt voor zich. Sommige personen willen dat hun auto 'tha bomb' is, ik liever niet

En als dat allemaal gefixt is ben ik helemaal happy met deze wagen, al sluit ik absoluut niet uit dat ik er nog meer aan ga veranderen/verbeteren (cruisecontrol, CV met plip) Er is maar 1 ding waar ik spijt van heb en dat is dat ik hem niet eerder gekocht heb.

Ohja, Alex, bedankt voor het rijden ! Het uitzicht onderweg beviel me wel Met name op de terugreis :lol:
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_47880008
Het werkt !
pi_47880056
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef ijsmeis het volgende:
Het werkt !
pi_47880072
Behalve dan het draadloze internet . Nu moet ik steeds kiezen tussen mijn Xbox en mijn laptop .
  zondag 1 april 2007 @ 03:27:52 #60
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_47883060
Prutsers.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_47884398
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
Zafira is weggegaan voor een 307 2.0 SW maar toen mn vader wegging bij t bedrijf en er zelf een begon en kocht, moest die worden ingeleverd, dus kocht hij een S80.
pi_47884528
Alex?
pi_47884543
Grr, vast en zeker een 1-april grap dat ik achter de schermen alleen nog maar kan lezen
quote:
Dit forum is momenteel read-only. Je kunt daarom niet reageren op topics of nieuwe topics starten.
Godverdomme !
  zondag 1 april 2007 @ 10:04:32 #64
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_47884663
Das Minder An..
pi_47884748
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Grr, vast en zeker een 1-april grap dat ik achter de schermen alleen nog maar kan lezen
[..]

Godverdomme !
je bent gebanned
  zondag 1 april 2007 @ 10:18:10 #66
132767 lipje
pi_47884884
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47884893
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

je bent gebanned
Ik haat 1 april.
  zondag 1 april 2007 @ 10:24:44 #68
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_47884996
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik haat 1 april.
Ik niet, zijn m'n lievelings nichtjes jarig, vandaag 8 geworden.
  zondag 1 april 2007 @ 10:25:05 #69
132767 lipje
pi_47885001
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik haat 1 april.
wacht maar tot ze die grappen ook op 2 en 3 april uithalen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47885084
Ach ben blij dat deze ellende op zondag plaats vind en niet op je werk
  zondag 1 april 2007 @ 10:31:06 #71
132767 lipje
pi_47885105
kijk maandag maar uit
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 10:33:26 #72
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_47885146
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:31 schreef lipje het volgende:
kijk maandag maar uit
Je hebt altijd van die laatkomers idd.
  zondag 1 april 2007 @ 10:44:04 #73
132767 lipje
pi_47885332
Waren er nog mensen van plan vandaag naar de autorai te gaan? Ik hoorde net dat ze niet op zondag open zijn.

Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 10:57:37 #74
132767 lipje
pi_47885616
ooooi
  zondag 1 april 2007 @ 11:00:40 #76
132767 lipje
pi_47885668
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:57 schreef BoJo het volgende:
ooooi
poetsert
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47885684
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Alex?
ja?
pi_47885691
quote:
Die reactie eronder

Bij youtube zitten altijd van die kneusjes op elkaar te schelden terwijl het de grootste sukkels zijn
pi_47885720
oh god ik kan ook niet meer achter de schermen reageren hoor Nou ja dan een dagjje geen bans aanvragen of andere mods helpen, lekker boeiend
pi_47885736
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god ik kan ook niet meer achter de schermen reageren hoor Nou ja dan een dagjje geen bans aanvragen of andere mods helpen, lekker boeiend
Je moet even in FOK!crew lezen. Rellen .

Oh en quoten kan wel.
pi_47885769
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je moet even in FOK!crew lezen. Rellen .

Oh en quoten kan wel.
ik lees het net ja. ik heb ook een hekel aan 1 april nu
pi_47885776
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef lipje het volgende:

[..]

poetsert
Alfrits
pi_47885791
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik lees het net ja. ik heb ook een hekel aan 1 april nu
En dan zul je zien dat de rel ook een 1 april grap is enzo.

Ik weet nu ook niet meer wat ik moet geloven enzo .
pi_47885820
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ne daarom
  zondag 1 april 2007 @ 11:08:19 #85
132767 lipje
pi_47885825
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

http://frontpage.fok.nl/nieuws/75044
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 11:08:47 #86
132767 lipje
pi_47885832
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef BoJo het volgende:

[..]

Alfrits
is vandaag de registerdag?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47885835
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:08 schreef lipje het volgende:

[..]

FOK! wenst Rob veel succes!
Nou, dat is een punt wat ik zeker niet geloof .
pi_47885952
Chef poetser

pi_47885958
Gewoon kapot laten vallen met hun kutgrapjes misschien dat ze dan volgend jaar er mee kappen
pi_47885976
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:08 schreef lipje het volgende:

[..]

is vandaag de registerdag?
Die was gisteren, erg gezellig

Savonds nog de 220 aangetikt, kom ik thuis ligt er een bekeuring in de bus van 30 euro, m'n hard rij contributie voor dit kwartaal
  zondag 1 april 2007 @ 11:14:15 #91
132767 lipje
pi_47885981
hehe Ries is lekker bezig
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 11:15:25 #92
132767 lipje
pi_47886017
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef BoJo het volgende:

[..]

Die was gisteren, erg gezellig

Savonds nog de 220 aangetikt, kom ik thuis ligt er een bekeuring in de bus van 30 euro, m'n hard rij contributie voor dit kwartaal
netejs hoor 30 euri per kwartaal Ik heb nog een mooie vordering liggen van 50 euro wegens een paar overijverige Amsterdamse parkeerwachten
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47886074
Heb in m'n leven pas 1x boete voor te hard rijden gekregen (afklopt) Met de volvo zelfs nooit
En ik rij altijd te hard dus dat kan het niet zijn

Als je gewoon goed op let, dan kan er weinig gebeuren eigenlijk
pi_47886144
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
Heb in m'n leven pas 1x boete voor te hard rijden gekregen (afklopt) Met de volvo zelfs nooit
En ik rij altijd te hard dus dat kan het niet zijn

Als je gewoon goed op let, dan kan er weinig gebeuren eigenlijk
Laatste bekeuring voor deze was ook alweer jaartje geleden ofzo. Deze was in de stad, donker, regen en er stond net een bus voor dus had het aanhangwagentje met ingebouwde camera niet gezien. 61 waar je 50 mag. Heb daar ook weleens "rijbewijsinlever" hard gereden. En gisteren ook, dus die 30 euro betaal ik met genoegen als het daar bij blijft
pi_47886188
* BoJo heeft zin in de Ring
pi_47886220
Boetes
  zondag 1 april 2007 @ 11:23:07 #97
132767 lipje
pi_47886243
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:21 schreef BoJo het volgende:
* lipje ook
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47886293
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

Laatste bekeuring voor deze was ook alweer jaartje geleden ofzo. Deze was in de stad, donker, regen en er stond net een bus voor dus had het aanhangwagentje met ingebouwde camera niet gezien. 61 waar je 50 mag. Heb daar ook weleens "rijbewijsinlever" hard gereden. En gisteren ook, dus die 30 euro betaal ik met genoegen als het daar bij blijft
Precies, zolang het daar bij blijft prima

Met de crossa is het bijna niet mogelijk om je rijbewijs kwijt te raken
Op de snelweg niet in elk geval
  zondag 1 april 2007 @ 11:30:01 #99
132767 lipje
pi_47886440
gewoon met 140 of meer door werkzaamheden crossen

MEt het excuus dat het al eeeuwen duurt voor je 140 rijdt
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47886858
Ik zit naar BMW E30's te kijken

Kutkeuken
pi_47887386
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef lipje het volgende:
hehe Ries is lekker bezig

Bo's 155 bleek rood te zijn i.p.v. het stofgrijs wat wij altijd dachten
pi_47887536
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:06 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Bo's 155 bleek rood te zijn i.p.v. het stofgrijs wat wij altijd dachten

*wacht op de Sjoewe fotofucks
pi_47887592
Ziet er goed uit bo

Veel meer voldoening ook natuurlijk, dan van zo'n laserwash?
  zondag 1 april 2007 @ 12:16:05 #104
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47887597
ik gok dat hij je op die pornodwerg laat leunen
pi_47887614
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gok dat hij je op die pornodwerg laat leunen
yep!
  zondag 1 april 2007 @ 12:16:53 #106
132767 lipje
pi_47887615
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:13 schreef BoJo het volgende:

[..]

[afbeelding]

*wacht op de Sjoewe fotofucks
die is of aan het hockyen of aan het fuckyen

ps Ik kwam gister of vrijdag nog een 155 in jouw kleurtje tegen. Locatie Den Haag Ypenburg
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 12:32:36 #107
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888014
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:47 schreef lipje het volgende:

[..]

heb je UPC -digital net als Vlad en Bo?
ja
Alleen met de brave kanalen, geen spice
  zondag 1 april 2007 @ 12:34:42 #108
132767 lipje
pi_47888074
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:32 schreef Paladijn het volgende:

[..]

ja
Alleen met de brave kanalen, geen spice
das niet voor de poes
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 12:37:41 #109
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888177
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:21 schreef BoJo het volgende:
* Paladijn ook
alleen die ringbak

Ik ga waarschijnlijk a.s. zondag een dagje buurten, afhankelijk van't weer.
  zondag 1 april 2007 @ 12:38:46 #110
132767 lipje
pi_47888210
vandaag ? Volgende week naar de Rai met Vlad
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47888218
Ik heb een CSC katvervanger gescoord, ben heel benieuwd hoe dat gaat klinken
  zondag 1 april 2007 @ 12:40:41 #112
132767 lipje
pi_47888267
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:38 schreef BoJo het volgende:
Ik heb een CSC katvervanger gescoord, ben heel benieuwd hoe dat gaat klinken
heb je al oordopjes
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47888277
.
V10
pi_47888365
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:40 schreef lipje het volgende:

[..]

heb je al oordopjes
ja ik heb een doos voor jullie gekocht voor als we naar de Ring gaan en jullie de hele tijd die tering herrie aan moeten horen
  zondag 1 april 2007 @ 12:45:49 #115
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888398
  zondag 1 april 2007 @ 12:46:13 #116
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47888415
ik wil met mn visa over de ring
  zondag 1 april 2007 @ 12:46:16 #117
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888418
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:44 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja ik heb een doos voor jullie gekocht voor als we naar de Ring gaan en jullie de hele tijd die tering herrie aan moeten horen
en verstevigde handgrepen?
pi_47888434
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom niet?
pi_47888445
ben naar de stad
pi_47888452
heb de Passat verkocht
V10
  zondag 1 april 2007 @ 12:47:49 #121
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888470
quote:
sluit van tevoren wel ff een ADAC-abo af, dan slepen ze je gratis weg ipv voor 175 euro als ie alsnog uitvalt
pi_47888472
quote:
Heb je al extra step gaten in de bodem zitten voor de stijle stukken?
  zondag 1 april 2007 @ 12:48:16 #123
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888488
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:47 schreef M5 het volgende:
heb de Passat verkocht
Da's snel... en wat komt ervoor terug?
  zondag 1 april 2007 @ 12:48:57 #124
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47888514
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:46 schreef BoJo het volgende:

[..]

waarom niet?
wel!
  zondag 1 april 2007 @ 12:49:16 #125
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47888527
quote:
heb de Passat verkocht
waarom?
  zondag 1 april 2007 @ 12:50:06 #126
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888555
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

waarom?
1 april gok ik Alsof ie zijn auto binnen een paar dagen verkoopt terwijl hij't er nog over had dat er reparaties aan moesten gebeuren :x
  zondag 1 april 2007 @ 12:50:29 #127
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47888570
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:47 schreef Paladijn het volgende:

[..]

sluit van tevoren wel ff een ADAC-abo af, dan slepen ze je gratis weg ipv voor 175 euro als ie alsnog uitvalt
Ik heb ANWB Europaservice sinds vrijdag, telt dat ook?
  zondag 1 april 2007 @ 12:51:29 #128
132767 lipje
pi_47888606
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:46 schreef Paladijn het volgende:

[..]

en verstevigde handgrepen?
ik zal een stel alu handgrepen meenemen van de zaak
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47888642
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

1 april gok ik Alsof ie zijn auto binnen een paar dagen verkoopt terwijl hij't er nog over had dat er reparaties aan moesten gebeuren :x
daarom ook. 't ding werd gewoon te duur. 50 cent de km zonder afschrijving en dan moest er nog 't een en ander aan vervangen worden.. + dat ik nu dik 1200 km per maand haal
V10
  zondag 1 april 2007 @ 12:52:50 #130
132767 lipje
pi_47888644
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Das ook een reden om hem te verkopen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 12:53:20 #131
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47888664
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kun je navragen, ik weet't iig van ADAC (omdat de ring formeel snel/tolweg is).

ANWB heeft vorig jaar wel een van de Rovers van't paddock van CPZ gehaald (iets met de krukas meen ik, ding is getuned tot > 200pk terwijl er normaal 90-100 oid inzit ), dus er is best kans dat ze je ook van de ring afslepen.
  zondag 1 april 2007 @ 12:53:55 #132
132767 lipje
pi_47888686
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:52 schreef M5 het volgende:

[..]

daarom ook. 't ding werd gewoon te duur. 50 cent de km zonder afschrijving en dan moest er nog 't een en ander aan vervangen worden.. + dat ik nu dik 1200 km per maand haal
daar komt een diesel voor terug

Enne ff een onbeschaafde vraag, maar hoeveel heb je er nog voor teruggevangen?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47888695
quote:
heb de Passat verkocht
waarom?
  zondag 1 april 2007 @ 12:54:46 #134
132767 lipje
pi_47888721
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:53 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Kun je navragen, ik weet't iig van ADAC (omdat de ring formeel snel/tolweg is).

ANWB heeft vorig jaar wel een van de Rovers van't paddock van CPZ gehaald (iets met de krukas meen ik, ding is getuned tot > 200pk terwijl er normaal 90-100 oid inzit ), dus er is best kans dat ze je ook van de ring afslepen.
daar schakelen ze de Adac voor in (duitse zustermaatschappij van de ANWB)
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 12:55:38 #135
132767 lipje
pi_47888754
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

BTW je kan ook een reisverzekering afsluiten met pech-onderweg-dekking
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47888788
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:53 schreef lipje het volgende:

[..]

daar komt een diesel voor terug

Enne ff een onbeschaafde vraag, maar hoeveel heb je er nog voor teruggevangen?
8500

komt 'n 2002 Seat Ibiza TDI voor terug. De 100 pk.
V10
  zondag 1 april 2007 @ 12:57:52 #137
132767 lipje
pi_47888836
das 1500 euri afschrijving in een jaar. Netjes hoor
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 13:02:28 #138
132767 lipje
pi_47889000
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:56 schreef M5 het volgende:

[..]

8500

komt 'n 2002 Seat Ibiza TDI voor terug. De 100 pk.
Leuk bakkie.... welke kleur?

en waarom gaat iedereen inene voor een Stoel?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47889154
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef lipje het volgende:

[..]

Leuk bakkie.... welke kleur?

en waarom gaat iedereen inene voor een Stoel?

ijsblauw dus.

Tsja.. gewoon goedkoop raggebakje. en zo'n 1.9 TDI is best lekker rijden.
V10
  zondag 1 april 2007 @ 13:16:56 #140
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_47889453
Alexxx, heb even een paar 205jes en wat opels op je forum gegooit.
Dacht even dat de mijne er al bij stond, maar scheelde 1 kenteken.
  zondag 1 april 2007 @ 13:25:13 #141
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47889645
Gave Seat M5!
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:16 schreef GizartFRL het volgende:
Alexxx, heb even een paar 205jes en wat opels op je forum gegooit.
Dacht even dat de mijne er al bij stond, maar scheelde 1 kenteken.
Ik zag het al ja, gaaf! Alleen jammer dat BB geen automatische resize functie heeft
pi_47889912
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Gave Seat M5!
thnx. heeft fabrieks navigatie (wel monochroom) en climate control, verder 't gewone, elektrische raampjes, 15" lichtmetaal. en 1-2-3-knippers natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door M5 op 01-04-2007 13:40:02 (hoe kon ik het vergeten!) ]
V10
  zondag 1 april 2007 @ 13:37:20 #143
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47889954
oh toch een 1 april grap?
  zondag 1 april 2007 @ 13:38:42 #144
132767 lipje
pi_47889995
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
oh toch een 1 april grap?
deze heeft geen 123-knippers
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47890017
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:38 schreef lipje het volgende:

[..]

deze heeft geen 123-knippers
jawel
V10
pi_47890063
zo te zien wel ja
pi_47890105
1-2-3 knippers

Zijn ze weer met 3 man 1,5 uur bezig geweest om het in te bouwen?
pi_47890151
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
1-2-3 knippers

fabrieks-af.

en dat is dus geen grap, dat zit er serieus op.
V10
  zondag 1 april 2007 @ 13:43:32 #149
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47890156
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
1-2-3 knippers

in die tijd kun je bij mijn auto met 3 man een motor verwisselen
pi_47890288
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef M5 het volgende:

[..]

fabrieks-af.

en dat is dus geen grap, dat zit er serieus op.
en in de fabriek zijn ze er ook 3 uur mee bezig?
pi_47890300
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

in die tijd kun je bij mijn auto met 3 man een motor verwisselen
  zondag 1 april 2007 @ 13:59:19 #152
132767 lipje
pi_47890620
amateurs hè
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 14:06:40 #153
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47890822
vlad en slipje, wanneer gaan jullie naar de RAI?
  zondag 1 april 2007 @ 14:07:03 #154
132767 lipje
pi_47890831
zondag 1e paasdag
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 14:08:07 #155
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47890857
8 april dus? mag ik mee?
  zondag 1 april 2007 @ 14:10:02 #156
132767 lipje
pi_47890911
waarom niet?

mooie kans om bij je ouders weg te zijn
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 14:11:17 #157
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47890952
omdat jullie dan niet over me kunnen roddelen

hoe laa moet ik waar zijn? En parkeren bij de RAI is geen goed idee toch?
  zondag 1 april 2007 @ 14:11:40 #158
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47890962
en ik probeer idd mn weekends en avonden zo vol mogelijk te plannen ja.
pi_47890977
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:

Vanaf waar komen jullie bij A'dam?
  zondag 1 april 2007 @ 14:12:35 #160
132767 lipje
pi_47890984
tja ik heb met Vlad nog geen tijd afgesproken.

Maar als je wilt kan je beter tot randje Amsterdam met de auto en dan een of twee stopjes met de trein
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 14:13:59 #161
132767 lipje
pi_47891026
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Vanaf waar komen jullie bij A'dam?
Leeuwarden en Delft
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47891038
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef lipje het volgende:

Maar als je wilt kan je beter tot randje Amsterdam met de auto en dan een of twee stopjes met de trein
is veel goedkoper en sneller. Hoewel op zondag naar de Rai gaan eigenlijk al een slecht idee is zelfs met perskaart krijg je dan geen parkeerplaats meer, alleen VIP kaarten geven nog toegant tot een parkeerplaats.
  zondag 1 april 2007 @ 14:14:48 #163
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47891044
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:12 schreef lipje het volgende:

zat ik zelf ook al aan te denken ja. helemaal met de trein zie ik niet zo zitten nu ik geen kortingskaart meer heb.
pi_47891077
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef lipje het volgende:

[..]

Leeuwarden en Delft
Ik bedoel via welke snelweg je kan heel goed bij een wat groter station parkeren, of je moet even kijken welke trams er langs komen. Je kan best dichtbij parkeren. Olympisch statium bijvoorbeeld.
  zondag 1 april 2007 @ 14:16:25 #165
132767 lipje
pi_47891088
Ik heb er nog een, maar gebruik m nooit
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47891114
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef lipje het volgende:
Ik heb er nog een, maar gebruik m nooit
Van je werk zeker?

Ik heb mn OV de laatste 3 mdn voordat ik naar Finland ging ook maar een enkele keer gebruikt, meestal voor mn werk ook nog
  zondag 1 april 2007 @ 14:20:52 #167
132767 lipje
pi_47891223
nee niet eens. Ik heb een doorlopende voordeelurenkaart (met automatische incasso) en moet m nog stop zetten. Bedacht dat toen er weer eens geld van de NS afgeschreven was
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 14:25:30 #168
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47891363
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:

grapjas, naar een station in de buurt rijden en daar parkeren+trein of x uur in de file staan voor de RAI
  zondag 1 april 2007 @ 14:26:51 #169
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47891411
station enkhuizen lijkt me wel OK op zich om in te stappen in de trein. heen via de afsluitdijk, terug via lelystad, ff mooi rondje door het IJsselmeer
  zondag 1 april 2007 @ 14:28:03 #170
132767 lipje
pi_47891459
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
station enkhuizen lijkt me wel OK op zich om in te stappen in de trein. heen via de afsluitdijk, terug via lelystad, ff mooi rondje door het IJsselmeer
knap ik zou door het ijsselmeer varen of rondje ijsselmeer rijden
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 14:28:55 #172
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47891482
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef lipje het volgende:

[..]

knap
nou ja, langs. maar DOOR de oude zuiderzee.
  zondag 1 april 2007 @ 14:29:34 #173
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47891503
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef M5 het volgende:
lelijk hok
wat ben ik blij dat het vandaag 1 april is, wat een hok
  zondag 1 april 2007 @ 14:30:11 #174
132767 lipje
pi_47891521
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef M5 het volgende:
lelijk hok
Oeh een Seat Ibiza uit 2002

[ Bericht 9% gewijzigd door lipje op 01-04-2007 14:39:17 ]
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47891837
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wat ben ik blij dat het vandaag 1 april is, wat een hok
alleen is dat dus geen 1 april grap.
V10
  zondag 1 april 2007 @ 14:41:28 #176
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47891877
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:40 schreef M5 het volgende:

[..]

alleen is dat dus geen 1 april grap.
je hebt net echt een foto gamaakt van een foto met een lelijk display precies in het midden waar 1 april op staat omdat het geen gap is?

Nou ja, het is hoe dan ook een leuk bakkie, 1 april of niet Ibiza diseltje lijkt mij ook nog wel eens wat, of zn broertje polo.
pi_47892330
De C70 heeft ook 1,2,3-knippers
pi_47893087
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
De C70 heeft ook 1,2,3-knippers

reuze handig als je over de snelweg aan het cruisen bent

V10
pi_47893513
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:15 schreef M5 het volgende:

[..]

Eensch, ik mis het nog elke dag. destijds toen ik het in m'n Mercedes SL500 had.

Ok vito
  zondag 1 april 2007 @ 15:29:34 #180
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47893611
ik ga over een paar weken met 5 man in 1 vito naar München
pi_47893654
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga over een paar weken met 5 man in 1 vito naar München
Een Vito met enkele cabine bedoel je dan denk ik?
V10
  zondag 1 april 2007 @ 15:32:53 #182
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47893744
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef M5 het volgende:

[..]

Een Vito met enkele cabine bedoel je dan denk ik?
dubbele cabine.
  zondag 1 april 2007 @ 15:34:37 #183
132767 lipje
pi_47893805
quote:
TV-tip voor alle huismussen die vandaag niet naar buiten gaan, vanmiddag om 16:30 komt op RTL 7 het programma ‘Spyker F1: Made In Holland’. Het Spyker-team, met uiteraard Formule 1-coureur Christijan Albers in een hoofdrol, wordt gevolgd vanaf het allereerste weekend in het bestaan van het team op het Italiaanse Monza tot en met de eerste Grand Prix van dit seizoen, in Melbourne.

De kijker wordt een blik achter de schermen gegund op het vele werk wat buiten de spotlights wordt verricht: van de ontwikkeling van de nieuwe auto tot en met de eerste tests. Daarnaast wordt er teruggeblikt op de onthulling van de bolide voor 2007, maar ook naar het persuitstapje naar het vermaarde ski-oord Gstaad. Ook wordt er een duik in de Spyker-historie genomen, met beelden van de allereerste Spyker, die in 1903 het levenslicht zag.

Nu maar hopen dat deze uitzending wel doorgaat…
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47893924
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

dubbele cabine.
daar pas je gemakkelijk met 7 man in.
V10
  zondag 1 april 2007 @ 15:41:48 #185
132767 lipje
pi_47894127
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef M5 het volgende:

[..]

in hoeveel lagen?

ohja Alexxxx maak je borst maar nat
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47894171
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef lipje het volgende:

[..]

in hoeveel lagen?

Dubbele cabine, dus 3 voorin, 4 achterin. Niet zo moelijk denk ik?

Je kunt ook met 7 man in een Golf 3. Dan past dat zeker in een Vito
V10
  zondag 1 april 2007 @ 15:43:17 #187
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47894178
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef M5 het volgende:

[..]

dubbele cabine he, niet personenbus
pi_47894217
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

dubbele cabine he, niet personenbus
ja zo'n ding met 2 banken en daar achter een laadruimte.
V10
  zondag 1 april 2007 @ 15:45:04 #189
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47894230
quote:

[..]

in hoeveel lagen?

vooral http://www.playboy.nl/med(...)ai_sexycar/index.php niet posten voor lexxx
  zondag 1 april 2007 @ 15:45:04 #190
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47894231
quote:

[..]

in hoeveel lagen?

beursbabes staan er toch alleen op depersdag over het algemeen?

ik kan me trouwens nog wel de baliedams van Mitsubishi Fuso van de bedrijfswagenrai van 2 jaar geleden herinneren btw
  zondag 1 april 2007 @ 15:46:28 #191
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47894287
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef M5 het volgende:

[..]

ja zo'n ding met 2 banken en daar achter een laadruimte.
ja. En er moeten dus Friezen in he? niet van de dwergen van onder de rivieren
  zondag 1 april 2007 @ 15:47:17 #192
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47894315
in de boevenbus (Düsseldorfer met dubble cabine) pasten maar 6 man vorin zelfs... de rest in de laadbak :'0
  zondag 1 april 2007 @ 15:47:38 #193
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47894329
voorla leuk als de mannen in de laadbak aan ''en kant gaan staan op de rotonde trouwens
pi_47894403
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ja. En er moeten dus Friezen in he? niet van de dwergen van onder de rivieren
Friezen zijn helemaal niet zo groot Zeeuwen zijn de langste bevolkingsgroep van NL.
V10
pi_47894643
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:15 schreef M5 het volgende:

[..]

Ik kwam er ook pas vandaag achter ja
  zondag 1 april 2007 @ 15:57:44 #196
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47894678
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:49 schreef M5 het volgende:

[..]

Friezen zijn helemaal niet zo groot Zeeuwen zijn de langste bevolkingsgroep van NL.
ja hoi het zijn allemaal bouwvakkers hoor
pi_47894800
Arbeiders
pi_47895495
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
Arbeiders
* Alfisti meldt
  zondag 1 april 2007 @ 16:24:03 #199
132767 lipje
pi_47895506
heb je al rtl7 opstaan?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_47895685
16:30 Spyker F1: Made in Holland ?
  zondag 1 april 2007 @ 16:33:59 #201
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47895781
oh die kan wel ff aan ja Alleen jammer dat de TV benedne is en ik boven
pi_47896965
Derailed is een goeie film
  zondag 1 april 2007 @ 17:23:34 #203
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_47897061
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Gave Seat M5!
[..]

Ik zag het al ja, gaaf! Alleen jammer dat BB geen automatische resize functie heeft
Heb de laatsten op 800x600 gezet. Wist eerst niet dat het via die upload site kon. Nu wel.
  zondag 1 april 2007 @ 17:32:44 #204
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47897344
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:23 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Heb de laatsten op 800x600 gezet. Wist eerst niet dat het via die upload site kon. Nu wel.
dat vermoedde ik al
pi_47897389
fuck, waarom zijn last-minute vluchten zo duur als ik morgen wil vliegen betaal ik tussen de 300 en 1000 euro

en chessna vliegen kost 150 euro per uur, dat zou dan nog goedkoper zijn in sommige gevallen (mits k de piloot niet hoef te betalen
  zondag 1 april 2007 @ 17:42:16 #206
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47897846
Reclame van Ferrari op RTL7
Die Ferrari 312 dat geluid
  zondag 1 april 2007 @ 18:50:28 #209
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47899523
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
@lipje:
Jaguar
...
Als je dan toch bezig bent, zet deze fraaie Alfa er ook even bij

Alfa Romeo 2000 GTV als ik me niet vergis

En ja, de mazda is nu net zo schoon als Bo en fristi's Alfa's
  zondag 1 april 2007 @ 18:52:19 #210
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47899576
mapje Paalfa aangemaakt, ze komen er zo op!
  zondag 1 april 2007 @ 18:54:46 #211
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  zondag 1 april 2007 @ 18:55:01 #212
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47899659
nieuw snelheidsrecord
pi_47899662
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent, zet deze fraaie Alfa er ook even bij
[afbeelding]

[afbeelding]
Alfa Romeo 2000 GTV als ik me niet vergis

En ja, de mazda is nu net zo schoon als Bo en fristi's Alfa's
Alfa Romeo Giulia GT Junior xxxx (motor type weet ik dan weer niet)
  zondag 1 april 2007 @ 18:58:01 #214
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47899751
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
nieuw snelheidsrecord
Heb je ze via'n scriptje verkleind? de lijnen zijn nu een beetje schokkerig - als je't gewenste formaat aangeeft kan ik ze wel beter resizen voor je.
  zondag 1 april 2007 @ 18:59:21 #215
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47899794
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:58 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Heb je ze via'n scriptje verkleind? de lijnen zijn nu een beetje schokkerig - als je't gewenste formaat aangeeft kan ik ze wel beter resizen voor je.
nee, via HP photo & imaging gallery, die gebruik ik altijd voor kleine hoeveelheden. bij meer dan een stuk of 5 fotos gebruik ik bordermaker.

ik prefereer 800 of 640 pixels breed
  zondag 1 april 2007 @ 19:03:16 #216
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47899916
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee, via HP photo & imaging gallery, die gebruik ik altijd voor kleine hoeveelheden. bij meer dan een stuk of 5 fotos gebruik ik bordermaker.

ik prefereer 800 of 640 pixels breed
u vraagt, wij draaien:
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/gespot/IMG_1512_800.jpg
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/gespot/IMG_1513_800.jpg
http://paladijn.nhlrebel.com/fok/gespot/IMG_1514_800.jpg (macro van't logo - niet heel boeiend )
  zondag 1 april 2007 @ 19:05:13 #217
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47899965
quote:
en hoppa, mooie randjes en een foto er bij

wat zijn we snel vandag
  zondag 1 april 2007 @ 19:06:27 #218
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47900006
Komt door't weer lexxx, en morgen hebben ze't al over 18 graden
  zondag 1 april 2007 @ 19:06:53 #219
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47900017
mooi zo, dan kan ik mn boxen er af ritsen
  zondag 1 april 2007 @ 20:04:22 #220
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47901904
Zonet proefrit gedaan ine een Nissan Micra 1.2 automaat
  zondag 1 april 2007 @ 20:17:24 #221
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  zondag 1 april 2007 @ 20:21:14 #222
132767 lipje
pi_47902495
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Komt door't weer lexxx, en morgen hebben ze't al over 18 graden
en ik moet werken
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 20:22:41 #223
132767 lipje
pi_47902551
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet proefrit gedaan ine een Nissan Micra 1.2 automaat
motor is te schoon, en voor jou rijdt alles heerlijk
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 20:49:43 #224
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  zondag 1 april 2007 @ 21:13:53 #225
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47904416
Hai
pi_47907957
Vrijdag naar huis en mn vriendinnetje
  zondag 1 april 2007 @ 22:36:36 #227
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47908001
zodat ze je recht in de ogen kan vertellen dat ze vreemd is gegaan. Ze heeft fatsoen en doet dat soort dingen niet per telefoon of mail.

Of ben ik nu pessimistisch?
pi_47908171
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
zodat ze je recht in de ogen kan vertellen dat ze vreemd is gegaan. Ze heeft fatsoen en doet dat soort dingen niet per telefoon of mail.

Of ben ik nu pessimistisch?
Je bent pessimistisch
  zondag 1 april 2007 @ 22:41:31 #229
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47908209
Een pessimist is altijd gelukkig. Of hij had gelijk,of het viel mee.
pi_47908358
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Een pessimist is altijd gelukkig. Of hij had gelijk,of het viel mee.
Volgens mij was het de optimist die gelukkig was

Mn oude baas had een leuke spreuk, ik zal em in NL ff opzoeken.
  zondag 1 april 2007 @ 22:46:12 #231
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47908414
een optimist is ongelkkig. hij heeft zleden gelijk, en t valt in de praktijk meetsla tegen.
pi_47908499
Die chick ligt al lang iemand te bonen die wel een alfa heeft zonder crx velgen
  zondag 1 april 2007 @ 22:48:55 #233
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47908541
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
Die chick ligt al lang iemand te bonen die wel een alfa heeft zonder crx velgen
Nee, ik dek dat ze Peu zn broertje neukt op de achterbank van de 155.
pi_47908556
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
een optimist is ongelkkig. hij heeft zleden gelijk, en t valt in de praktijk meetsla tegen.
Dat zou je wel denken ja, maar in de praktijk zijn optimisten toch de vrolijke mensen en de pessimisten de chagerijnige
pi_47908589
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, ik dek dat ze Peu zn broertje neukt op de achterbank van de 155.
mn broertje is homo
  zondag 1 april 2007 @ 22:51:12 #236
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47908652
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:49 schreef PeuRac het volgende:

[..]

mn broertje is homo
moet jeje vortsellen hoe lelijk je vriendin is als zlefs je flikkerbroertje er een stijve van krijgt.
  zondag 1 april 2007 @ 22:51:29 #237
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47908671
sorry die ging te ver
pi_47908758
joh, mij heb je er niet mee, zegt meer over jouw frustraties
  zondag 1 april 2007 @ 22:54:27 #239
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47909023
Ik ga ook niet meer proberen uit te leggen hoe/waarom ik(we) wat hebben, ondanks dat t past vlak voor ik vertrok 'officieel' werd.
  zondag 1 april 2007 @ 22:59:41 #241
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47909060
jou relatie, jou zaken. Iedereen doet wel eens domme dingen als ie wil neuken.
pi_47909077
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Drivers van mijn laptop zijn onvindbaar sinds de maker ervan is gekapt.
  zondag 1 april 2007 @ 23:00:49 #243
132767 lipje
pi_47909117
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Drivers van mijn laptop zijn onvindbaar sinds de maker ervan is gekapt.
maar hij doet t toch?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 1 april 2007 @ 23:01:41 #244
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47909155
jij bent echt toe aan een nieuwe laptop. kan hugo niet een dubieuze uit china importeren via zn contactpersonen in de USA?
pi_47909269
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef lipje het volgende:

[..]

maar hij doet t toch?
Mijn draadloze netwerkkaart niet meer.
pi_47909294
Oh en het geluid doet het ook al niet. Nu wel .
pi_47909437
Nu hangt mijn IE als ik bij Gmail wil inloggen . ECHT. SCHIJTDING!!!
  zondag 1 april 2007 @ 23:08:07 #248
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47909467
op Gmail met FFinloggen?
pi_47909474
Oh en als ik mijn netwerkverbindingen weer wil geven ook . Echt . Topding .
  zondag 1 april 2007 @ 23:08:22 #250
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47909479
IE is altijd traag op mn werk met inloggen op gmail btw
  zondag 1 april 2007 @ 23:09:48 #251
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47909564
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
op Gmail met FFinloggen?
Mja, hij doet het alweer, alleen heel traag. Maar check dit :

zondag 1 april 2007 @ 23:15:20 #253
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  zondag 1 april 2007 @ 23:17:24 #254
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 23:46:45 #255
25682 2cv
Niet subtiel
pi_47910968
Truste
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 1 april 2007 @ 23:49:23 #256
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47911074
Trouwens lexxx, gezien RDW't weer doet: Merk ALFA ROMEO Handelsbenaming GT JUNIOR 1.3 LUSSO
  zondag 1 april 2007 @ 23:53:22 #257
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47911234
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, gezien RDW't weer doet: Merk ALFA ROMEO Handelsbenaming GT JUNIOR 1.3 LUSSO
aangepast
pi_47914829
goedemorgen
pi_47915003
Moguh
pi_47916670
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
  maandag 2 april 2007 @ 09:58:43 #261
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47916816
Goeiemorge

Hoe is het hier nog? Tijdje niet meer geweest
Don't let my username fool you...
pi_47919019
Hoi Metalfreak. Het is hier meestal rustig .
pi_47919649
Mijn vader heeft zijn andere Eupfel ook verkocht . Nu kan ie eindelijk aan de suzuki beginnen .
pi_47920004
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader heeft zijn andere Eupfel ook verkocht . Nu kan ie eindelijk aan de suzuki beginnen .
Mijn ouders hebben vrijdag ook een suuz gekocht

( maar dan in zilver kleur )
  maandag 2 april 2007 @ 11:51:07 #265
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47920116
Ontbijten in het zonnetje
pi_47920396
Met een zonnetje (sinaasappel) in het ontbijt!
  maandag 2 april 2007 @ 12:14:37 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47921026
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Metalfreak. Het is hier meestal rustig .
Ow...

Er is voor mij een nieuwe auto besteld (omdat die andere toen gejat was) als het goed is krijg ik 'm volgende week...
  maandag 2 april 2007 @ 12:24:55 #268
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47921359
Wederom een Poleaux?
  maandag 2 april 2007 @ 13:02:53 #269
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47922494
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wederom een Poleaux?
Ja, alleen dit keer een 5-deurs uitvoering... (had een 3-deurs) en het 2007 model heeft 5pk meer... (nu is 80pk uit een 1.4 liter motor nog een vooroorlogse waarde, maar goed...)
  maandag 2 april 2007 @ 13:06:22 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47922586
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, alleen dit keer een 5-deurs uitvoering... (had een 3-deurs) en het 2007 model heeft 5pk meer... (nu is 80pk uit een 1.4 liter motor nog een vooroorlogse waarde, maar goed...)
Ach dan kom je tenminste niet in de verleiding een caravan de Alpen over te trekken
  maandag 2 april 2007 @ 13:21:25 #271
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47923020
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:06 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ach dan kom je tenminste niet in de verleiding een caravan de Alpen over te trekken
Dat scheelt: ik spring liever van een flatgebouw af dan dat ik met een caravan ga kamperen...
pi_47924703
pfff, welke klojo heeft er bedacht dat je quantitive rekenkunde moet kunnen om marketing te kunnen doen
pi_47925466
Je humeur in de SC is er niet beter op geworden sinds je op het HBO zit
pi_47925824
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
Je humeur in de SC is er niet beter op geworden sinds je op het HBO zit
Nee he ik vraag me soms ook af waarom ik ook alweer zo nodig mn baan moest opzeggen om te gaan studeren

Maar goed, k hoop dat over een jaartje of 3-4 te weten. Sommige vakken zie ik het nut alleen niet zo van in, waarom zou ik met SPSS (een statistisch rekenprogramma) moeten kunnen werken?

Gelukkig mocht ik hier in Finland mn eigen vakken uitzoeken, dit is alleen een herkansing vanuit NL
  maandag 2 april 2007 @ 15:03:49 #275
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47926317
Je redeneert iig nog als een echte MBO'er
pi_47926819
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Je redeneert iig nog als een echte MBO'er
Lijkt me lastig aangezien ik dat nooit afgemaakt heb zou dus als eem Mavo'r moeten izijn
  maandag 2 april 2007 @ 15:26:07 #277
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47927096
Ik doelde op het ' waarom moet ik dit leren' stuk.
pi_47927170
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, dat zeggen veel van mijn klasgenootjes ook altijd .

"Net alsof ik daar later iets mee ga doen Bullshit"
  maandag 2 april 2007 @ 15:29:01 #279
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47927211
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
HIj heeft wel een punt, ik heb zoveel gedaan op het HBO waarvan ik nu nog steeds niet het nut in zie...
  maandag 2 april 2007 @ 15:32:12 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47927326
Er bestaat altijd nog zoiets als algemene ontwikkeling. Maar goed het zijn wel vaardigheden, en vaardigheden die je met een reeele kans tegen zou kunnenkomen in je vakgebied.

Als je zelf statistieken kan maken, weet je bijvoorbeeld ook hoe je statistiek goed moet lezen en analyseren. Daarom is het ook HBO.
  maandag 2 april 2007 @ 15:36:27 #281
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47927465
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
Er bestaat altijd nog zoiets als algemene ontwikkeling. Maar goed het zijn wel vaardigheden, en vaardigheden die je met een reeele kans tegen zou kunnenkomen in je vakgebied.

Als je zelf statistieken kan maken, weet je bijvoorbeeld ook hoe je statistiek goed moet lezen en analyseren. Daarom is het ook HBO.
Dat klopt, het gaat wel om een bepaalde basis, maar toch zaten er dingen tussen (bij mijn opleiding tenminste) waarvan je je afvroeg waar ze nodig voor waren... En op sommige dingen hadden ze wat mij betreft wat verder in mogen gaan. Wiskunde bijvoorbeeld was bij ons gewoon het leren inkloppen van de formule in Derive, wat die formule deed interesseerde dan niet...
pi_47929365
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:47 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben vrijdag ook een suuz gekocht

[afbeelding]

( maar dan in zilver kleur )
Werken is voor arbeiders
  maandag 2 april 2007 @ 16:57:14 #283
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47930414
mogge

waarom ga je dan ook studeren je kunt altijd nog datatypist of heftruckchauffeur worden

pi_47930645
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge

waarom ga je dan ook studeren je kunt altijd nog datatypist of heftruckchauffeur worden

Dat zou in mijn geval, hoe gek het ook klinkt, achteruitgang zijn
  maandag 2 april 2007 @ 17:04:59 #285
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47930728
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge

Jij bent inderdaad de posterboy van een verkwanselde educatie.
  maandag 2 april 2007 @ 17:08:06 #286
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_47930836
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:04 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad de posterboy van een verkwanselde educatie.
En toch heb ik straks een baan met erg leuke groiemogelijkheden Ook zonder HBO.
  maandag 2 april 2007 @ 17:47:06 #287
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47932263
Gelukkig wel.
  maandag 2 april 2007 @ 18:03:22 #288
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  maandag 2 april 2007 @ 18:06:57 #289
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_47932830
quote:
my eyes...
En ja, wiskunde op't HBO is van bedroevend niveau vergeleken met universiteiten
  maandag 2 april 2007 @ 18:09:36 #290
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47932924
pi_47934134
quote:
Whehe, ik was ook meteen klaarwakker toen dat er op kwam (ik lag half te slapen op de bank).
  maandag 2 april 2007 @ 18:50:10 #293
132767 lipje
  maandag 2 april 2007 @ 18:54:04 #294
132767 lipje
pi_47934393
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Deporteren.

NU!