je hebt net echt een foto gamaakt van een foto met een lelijk display precies in het midden waar 1 april op staat omdat het geen gap is?quote:
Eensch, ik mis het nog elke dag. destijds toen ik het in m'n Mercedes SL500 had.quote:Op zondag 1 april 2007 15:15 schreef M5 het volgende:
[..]
reuze handig als je over de snelweg aan het cruisen bent
Een Vito met enkele cabine bedoel je dan denk ik?quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga over een paar weken met 5 man in 1 vito naar München
dubbele cabine.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Een Vito met enkele cabine bedoel je dan denk ik?
quote:TV-tip voor alle huismussen die vandaag niet naar buiten gaan, vanmiddag om 16:30 komt op RTL 7 het programma ‘Spyker F1: Made In Holland’. Het Spyker-team, met uiteraard Formule 1-coureur Christijan Albers in een hoofdrol, wordt gevolgd vanaf het allereerste weekend in het bestaan van het team op het Italiaanse Monza tot en met de eerste Grand Prix van dit seizoen, in Melbourne.
De kijker wordt een blik achter de schermen gegund op het vele werk wat buiten de spotlights wordt verricht: van de ontwikkeling van de nieuwe auto tot en met de eerste tests. Daarnaast wordt er teruggeblikt op de onthulling van de bolide voor 2007, maar ook naar het persuitstapje naar het vermaarde ski-oord Gstaad. Ook wordt er een duik in de Spyker-historie genomen, met beelden van de allereerste Spyker, die in 1903 het levenslicht zag.
Nu maar hopen dat deze uitzending wel doorgaat…
Dubbele cabine, dus 3 voorin, 4 achterin. Niet zo moelijk denk ik?quote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef lipje het volgende:
[..]in hoeveel lagen?
ohja Alexxxx maak je borst maar nat
vooral http://www.playboy.nl/med(...)ai_sexycar/index.php niet posten voor lexxxquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef lipje het volgende:
[..]in hoeveel lagen?
beursbabes staan er toch alleen op depersdag over het algemeen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef lipje het volgende:
[..]in hoeveel lagen?
ja. En er moeten dus Friezen in he? niet van de dwergen van onder de rivierenquote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef M5 het volgende:
[..]
ja zo'n ding met 2 banken en daar achter een laadruimte.
Friezen zijn helemaal niet zo grootquote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. En er moeten dus Friezen in he? niet van de dwergen van onder de rivieren
Ik kwam er ook pas vandaag achter jaquote:Op zondag 1 april 2007 15:15 schreef M5 het volgende:
[..]
reuze handig als je over de snelweg aan het cruisen bent
ja hoi het zijn allemaal bouwvakkers hoorquote:Op zondag 1 april 2007 15:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Friezen zijn helemaal niet zo grootZeeuwen zijn de langste bevolkingsgroep van NL.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |