Daar zijn dan nog vast wat negers mee onderdruktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
mn broer heeft nu weer een Land ROver 109 gekocht, ex-belgische leger
De oorspronkelijke kleur was wit, was vast om negers te pesetn iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar zijn dan nog vast wat negers mee onderdrukt
gigantisch dik? Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Had je broer niet een redelijk tot zeer corpulente ega?
Dan is 4WD erg prettig als je in de modder wegzaktquote:
Ze haden nogal spijt iig dat ze hun frontera hadden verkochtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan is 4WD erg prettig als je in de modder wegzakt
Nee, ff op en neer naar Den Bosch geweest. Ik was donderdagavnond in groningen, toen ik voorbij een huis met 4 205jes en een 405 reed meost ik nog aan je denkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:17 schreef GizartFRL het volgende:
Alexxxxx? was jij vanmiddag in Grun? Zag een blauwe visa rijden
wat hij zegt.quote:
Waar vroegr jij meerdere keren per SC huilend en stampvoetend weggepest werd, en nu gewoon en gewardeerd poster bentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef M5 het volgende:
[..]
wat hij zegt.![]()
waar vroeger meerdere SC's per dag er door gingen is dat nu nog maar een paar per week.![]()
Zo erg is het nooit geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar vroegr jij meerdere keren per SC huilend en stampvoetend weggepest werd, en nu gewoon en gewardeerd poster bent
Vroegah waar ik zonder problemen tot 3 uur op kon blijvenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef M5 het volgende:
[..]
wat hij zegt.![]()
waar vroeger meerdere SC's per dag er door gingen is dat nu nog maar een paar per week.![]()
vroegah, toen ik nog een hele week nachtdiensten werkte.. a f*ck dat is nog maar 'n maand geleden.. lijkt ook al weer 'n eeuwigheidquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah waar ik zonder problemen tot 3 uur op kon blijven![]()
Lijkt godver wel een vent van 40![]()
Opel *check*quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah waar ik zonder problemen tot 3 uur op kon blijven![]()
Lijkt godver wel een vent van 40![]()
Midlife crisis hobby?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opel *check*
Diesel *check*
midlife-crisis-hobby *check*
eigen woning *check*
je voldoet aardig aan t profiel ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Midlife crisis hobby?Wat zou dat moeten zijn dan?
![]()
Vandaag maar eens oliepijl gechecked vam opeldie stond zo ver onder pijl dat het niet meer op de stok te zien was
Bij m'n ovlov deed ik dat elke week. Zoveel boeit die slopel me nou
![]()
Zolang de boordcomputer goed peiltquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
Ik krijg vanzelf een melding op de boordcomputer als de olie op het minimum van peilstok staat
Het is ook volstrekt normaal om dan door te rijden zonder te kijken wat er mis kan zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mn broertje bij z'n vorige auto, k was mn auto aan het op straat wassen toen hij met een luid ratelende motor thuis kwam van vakantie. Ik meteen roepen dat hij de motor uit moet zetten. Bleek hij al 400km met die ratel te rijden, de lagers in de lagerschalen van de kruk en nokken as waren net rammelaars![]()
Autotje 2dgn later op laten halen door een sloper. Mn broertje wist niet dat je regelmatig olie moest pijlen en bijvullen
Crossa dude, als het donker is en ik geef plank gas zie je in de koplampen van de auto achter me een dikke rookwolkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]wat voor baggerauto's rij je?
Ik controleerde bij mijn Rover alleen 't peil en de kwaliteit voor een grote beurt bij de garage (heb het overigens ook nooit bij hoeven vullen) en bij mijn Mazda heb ik't nog maar een keer gedaan - nadat mijn motor in eerste instantie niet wou starten...
je reed eerst naar't tankstation en ging daarna olie peilen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:24 schreef PeuRac het volgende:
In de Zafira van mn pa ging +/- 1 liter per 2000km, dus daar peilde ik elke maandag ochtend bij t tanken het pijl van
Tot nu toe één keer gehad en dat was echt exact op het minimum van de peilstok.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang de boordcomputer goed peilt
Maar elke week je oliepeil controleren, dan is er wel erg veel mis. Tenzij je een 20+er of Bo's Alfa hebt natuurlijk
Nieuwe Opels is niets mis mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
je reed eerst naar't tankstation en ging daarna olie peilen?
En dat opel bagger is weten we onderhand wel
*proest* - mentaal beeld bij bara die hard optrekt in zijn crossaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crossa dude, als het donker is en ik geef plank gas zie je in de koplampen van de auto achter me een dikke rookwolkAls je nog geen kanker had dan heb je het dan wel
![]()
Voor mn broertje welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is ook volstrekt normaal om dan door te rijden zonder te kijken wat er mis kan zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
je reed eerst naar't tankstation en ging daarna olie peilen?
En dat opel bagger is weten we onderhand wel
Ze zien er niet uit.quote:
Nee perfecte staatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*proest* - mentaal beeld bij bara die hard optrekt in zijn crossa
Ik doelde eigenlijk meer op je Volvo... of was dat een youngtimer die al aardig versleten was?
De lease maatschappij liet mn vader ook ruim voor t eind van de lease periode al een nieuwe auto uitzoeken. Waar we 6mdn in hebben gereden voordat die een eigen bedrijf kochtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit.
Alleen al om die reden zou ik niet een halen, een oud type als de GT of Manta is wel een optieIk doelde overigens meer op't standaard fok geneuzel dat opel==kut. Dat een zafira (toch redelijk modern) 1 liter per 2000 km slurpt vind ik behoorlijk wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |