Mja, hij doet het alweer, alleen heel traag. Maar check ditquote:Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
op Gmail met FFinloggen?
aangepastquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, gezien RDW't weer doet: Merk ALFA ROMEO Handelsbenaming GT JUNIOR 1.3 LUSSO
Mijn ouders hebben vrijdag ook een suuz gekochtquote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader heeft zijn andere Eupfel ook verkocht. Nu kan ie eindelijk aan de suzuki beginnen
.
Ow...quote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Metalfreak. Het is hier meestal rustig.
Ja, alleen dit keer een 5-deurs uitvoering... (had een 3-deurs) en het 2007 model heeft 5pk meer... (nu is 80pk uit een 1.4 liter motor nog een vooroorlogse waarde, maar goed...)quote:Op maandag 2 april 2007 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wederom een Poleaux?
Ach dan kom je tenminste niet in de verleiding een caravan de Alpen over te trekkenquote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, alleen dit keer een 5-deurs uitvoering... (had een 3-deurs) en het 2007 model heeft 5pk meer... (nu is 80pk uit een 1.4 liter motor nog een vooroorlogse waarde, maar goed...)
Dat scheelt: ik spring liever van een flatgebouw af dan dat ik met een caravan ga kamperen...quote:Op maandag 2 april 2007 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach dan kom je tenminste niet in de verleiding een caravan de Alpen over te trekken
Nee hequote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
Je humeur in de SC is er niet beter op geworden sinds je op het HBO zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |