Je bent pessimistischquote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
zodat ze je recht in de ogen kan vertellen dat ze vreemd is gegaan. Ze heeft fatsoen en doet dat soort dingen niet per telefoon of mail.
Of ben ik nu pessimistisch?
Volgens mij was het de optimist die gelukkig wasquote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Een pessimist is altijd gelukkig. Of hij had gelijk,of het viel mee.
Nee, ik dek dat ze Peu zn broertje neukt op de achterbank van de 155.quote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
Die chick ligt al lang iemand te bonen die wel een alfa heeft zonder crx velgen![]()
Dat zou je wel denken ja, maar in de praktijk zijn optimisten toch de vrolijke mensen en de pessimisten de chagerijnigequote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
een optimist is ongelkkig. hij heeft zleden gelijk, en t valt in de praktijk meetsla tegen.
mn broertje is homoquote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik dek dat ze Peu zn broertje neukt op de achterbank van de 155.
moet jeje vortsellen hoe lelijk je vriendin is als zlefs je flikkerbroertje er een stijve van krijgt.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Drivers van mijn laptop zijn onvindbaar sinds de maker ervan is gekapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |