Lijkt me lastig aangezien ik dat nooit afgemaakt hebquote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Je redeneert iig nog als een echte MBO'er
Whehe, dat zeggen veel van mijn klasgenootjes ook altijdquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik doelde op het ' waarom moet ik dit leren' stuk.
HIj heeft wel een punt, ik heb zoveel gedaan op het HBO waarvan ik nu nog steeds niet het nut in zie...quote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik doelde op het ' waarom moet ik dit leren' stuk.
Dat klopt, het gaat wel om een bepaalde basis, maar toch zaten er dingen tussen (bij mijn opleiding tenminste) waarvan je je afvroeg waar ze nodig voor waren... En op sommige dingen hadden ze wat mij betreft wat verder in mogen gaan. Wiskunde bijvoorbeeld was bij ons gewoon het leren inkloppen van de formule in Derive, wat die formule deed interesseerde dan niet...quote:Op maandag 2 april 2007 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
Er bestaat altijd nog zoiets als algemene ontwikkeling. Maar goed het zijn wel vaardigheden, en vaardigheden die je met een reeele kans tegen zou kunnenkomen in je vakgebied.
Als je zelf statistieken kan maken, weet je bijvoorbeeld ook hoe je statistiek goed moet lezen en analyseren. Daarom is het ook HBO.
quote:Op maandag 2 april 2007 11:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vrijdag ook een suuz gekocht
[afbeelding]
( maar dan in zilver kleur )
Dat zou in mijn geval, hoe gek het ook klinkt, achteruitgang zijnquote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
waarom ga je dan ook studerenje kunt altijd nog datatypist of heftruckchauffeur worden
Jij bent inderdaad de posterboy van een verkwanselde educatie.quote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
waarom ga je dan ook studerenje kunt altijd nog datatypist of heftruckchauffeur worden
En toch heb ik straks een baan met erg leuke groiemogelijkhedenquote:Op maandag 2 april 2007 17:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad de posterboy van een verkwanselde educatie.
my eyes...quote:Op maandag 2 april 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en al heb je een WO-opleiding en een baan als minister op je CV staan, dan kun je zo eindigen...
ik ga emigrerenquote:Op maandag 2 april 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en al heb je een WO-opleiding en een baan als minister op je CV staan, dan kun je zo eindigen...
Deporteren.quote:Op maandag 2 april 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, ik was ook meteen klaarwakker toen dat er op kwamquote:Op maandag 2 april 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ga maar alvast oefenenquote:Op maandag 2 april 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
afschieten is veiligerquote:
Xbox of op de PC?quote:Op maandag 2 april 2007 19:32 schreef Ultimora het volgende:
ik kom hier maar weer es loerenmaar ga zo denk ik ff test drive spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |