poetsertquote:Op zondag 1 april 2007 10:57 schreef BoJo het volgende:
ooooi
Die reactie eronderquote:
Je moet even in FOK!crew lezen. Rellenquote:Op zondag 1 april 2007 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god ik kan ook niet meer achter de schermen reageren hoorNou ja dan een dagjje geen bans aanvragen of andere mods helpen, lekker boeiend
ik lees het net ja. ik heb ook een hekel aan 1 april nuquote:Op zondag 1 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet even in FOK!crew lezen. Rellen.
Oh en quoten kan wel.
En dan zul je zien dat de rel ook een 1 april grap is enzo.quote:Op zondag 1 april 2007 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik lees het net ja. ik heb ook een hekel aan 1 april nu
Ne daaromquote:Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat de rel ook een 1 april grap is enzo.
Ik weet nu ook niet meer wat ik moet geloven enzo.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/75044quote:Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat de rel ook een 1 april grap is enzo.
Ik weet nu ook niet meer wat ik moet geloven enzo.
is vandaag de registerdag?quote:
Die was gisteren, erg gezelligquote:
netejs hoor 30 euri per kwartaalquote:Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die was gisteren, erg gezellig![]()
Savonds nog de 220 aangetikt, kom ik thuis ligt er een bekeuring in de bus van 30 euro, m'n hard rij contributie voor dit kwartaal![]()
Laatste bekeuring voor deze was ook alweer jaartje geleden ofzo. Deze was in de stad, donker, regen en er stond net een bus voor dus had het aanhangwagentje met ingebouwde camera niet gezien. 61 waar je 50 mag. Heb daar ook weleens "rijbewijsinlever" hard gereden. En gisteren ook, dus die 30 euro betaal ik met genoegen als het daar bij blijftquote:Op zondag 1 april 2007 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
Heb in m'n leven pas 1x boete voor te hard rijden gekregen (afklopt) Met de volvo zelfs nooit
En ik rij altijd te hard dus dat kan het niet zijn![]()
Als je gewoon goed op let, dan kan er weinig gebeuren eigenlijk![]()
* lipje ookquote:
Precies, zolang het daar bij blijft primaquote:Op zondag 1 april 2007 11:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Laatste bekeuring voor deze was ook alweer jaartje geleden ofzo. Deze was in de stad, donker, regen en er stond net een bus voor dus had het aanhangwagentje met ingebouwde camera niet gezien. 61 waar je 50 mag. Heb daar ook weleens "rijbewijsinlever" hard gereden. En gisteren ook, dus die 30 euro betaal ik met genoegen als het daar bij blijft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |