Ik begrijp nu wel waarom ze uberhaupt extensions wil.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef Katewalker het volgende:
Amanda en haar dode haar....hahaha..uitgedroogde, afgebroken stukjes dood haar boven haar voorhoofd... die kapper blijft fohnen en borstelen maar ze blijven dor en droog..hahahahaha en dan die kop die ze trekt... "waar is mijn pot vet"...![]()
[Jambers mode] Overdag probeert zij met shoppen en roddelbladen te vergeten waar het leven echt omdraait, s'nachts ontpopt de dame tot ware heroinehoer op het centraal station van Antwerpen. Hier vertelt zij haar verhaal, over loverboys, liefde, sex en het opgroeien zonder vader. En met een moeder die zichzelf belangrijker vindt dan haar kinderen. [/Jambers mode]quote:
het ziet er erg ranzig uit, dat gecombineerd met haar vies ranzige stem, maken haar een erg ranzig wijfquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef ruby het volgende:
Jemig, zijn ze nou nog bezig met Amanda's haar?
Het is ziet er niet bepaald gezond uit.
Waarschijnlijk pasten ze beter in het budget.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Dreams of Beauty team best amateuristisch. Die visagiecursus geeft ook. Het ziet er niet uit daarna.
Syl heeft het beter voor elkaar. Gelukkig heeft Amanda haar broekje nog.
Ikke niet: een goeie kapper die een lekker fris kort koppie knipt..... dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel waarom ze uberhaupt extensions wil.
hoe ze jaaps wenkbrauwen ook bijtekende...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Dreams of Beauty team best amateuristisch. Die visagiecursus geeft ook. Het ziet er niet uit daarna.
Syl heeft het beter voor elkaar. Gelukkig heeft Amanda haar broekje nog.
Dat is "Dream of Beaty", het opmaakteam.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef F04 het volgende:
Wie zijn al die vrouwen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hier de meest geile blik van billie
Scheren die boel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hier de meest geile blik van billie
Die 3 cm haar op haar voorhoofd zijn niet fris bij te knippen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ikke niet: een goeie kapper die een lekker fris kort koppie knipt..... dat snap ik wel.
In het echt is ze echt smerig bruin, zo echt vies overdadig zonnebankbruin kleurtjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:41 schreef fredfik het volgende:
getver wat is die del bruin zeg!!!
niet mooi meer bahbah
Of zo'n fijne grote papieren zak...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:41 schreef ruby het volgende:
Misschien dat een pruik bij Amanda geen kwaad kan.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
Jaap krijgt ook mooie volle wimpers. Omdat hij het waard is!!
[afbeelding]
Is toch niet te geloven? Nee nee, geen vet, riep de kapster nog zo tegen haar... en kijk wat ze staat te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel waarom ze uberhaupt extensions wil.
Amanda weet het beterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven? Nee nee, geen vet, riep de kapster nog zo tegen haar... en kijk wat ze staat te doen![]()
Jaar of 15 denk ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Lipsch het volgende:
hoe lang is vetklompje nou al bezig met haar eigen rotkop?
En ik naar het restaurant met mijn eigen eten en dan naar de kroeg met mijn eigen drank.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:37 schreef waxmask het volgende:
Ik ga straks ook naar de kapper om zelf mijn haren te kammen ....
ik ook, 'k heb Fairmont maar vast aangezet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
Gezien de hoge verwachtingen hier, zal het wel weer met een sisser aflopen....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
haar HAAR is wel mooi maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
Natasia is ook mooi geworden. Moet ik toch ff toegeven![]()
Lipsch = Tipsch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Lipsch het volgende:
hoe lang is vetklompje nou al bezig met haar eigen rotkop?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind het toch wel een beetje zielig... zal ik amandeltje binnenkort een haarmasker en bescherming-voor-de-steiltang-spray sturen?
Ik denk niet dat er vanavond veel te gebeuren staat!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Even langs de MAC gaan in de Bijenkorf Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
Ik wil ook opgemaakt worden door Erwin! Ik ben fan.![]()
Een integraalhelm ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind het toch wel een beetje zielig... zal ik amandeltje binnenkort een haarmasker en bescherming-voor-de-steiltang-spray sturen?
Lijkt me een verspilling van je zuur verdiende euro's...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
bij haar haar help dat niet het een bos stro hooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Zullen we saampies een filmpje gaan pakken ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vanavond veel te gebeuren staat!Misschien een film... ???
Je kan net zo goed een zakje met schaamhaar opsturen. Kan ze dat op haar hoofd plakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
19 dacht ik. Maar er circuleren ook andere getallen... 30... 33...quote:
Ik had de stille hoop dat die in Amsterdam zou zitten aan de Heiligeweg maar niet dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Even langs de MAC gaan in de Bijenkorf Rotterdam.
je bent toch compleet gestoord als je zo lang bezig kan zijn met je eigen kop. hebben alle dames zo'n kronkel in de kop?quote:
Ik hield rekening met het feit dat ze in haar echt jonge jaartjes waarschijnlijk nog niet in staat was een potje vet open te draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef demins het volgende:
[..]
19 dacht ik. Maar er circuleren ook andere getallen... 30... 33...
Wat draait er vanavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen we saampies een filmpje gaan pakken ?![]()
Was weer te laat met cappen verdoriequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
Lekker ding is weer in beeld, nu in het zwart shirtje.
Hij lijkt op een dikke Bert...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef ruby het volgende:
Haha, Jaap heeft echt een kop als een oorwurm nu.
Ja, daar is ook een MAC winkel gevestigd. Alleen Erwin werkt daar dus niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had de stille hoop dat die in Amsterdam zou zitten aan de Heiligeweg maar niet dus.
![]()
Kom echt nooit in Rotterdam.
Ik heb nog tegen Likkende Lassie gezegd dat dat in GEEN geval mag gebeuren. Dus wegsleuren die halve zool.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
OH die lekkere vent is weer in THA house. Enne btw brian staat achter de draaitafel. Die zal toch niet echt gaan draaien vanavond ?
jij kent persoonlijk geen vrouwen zonder kronkel in de kop?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
je bent toch compleet gestoord als je zo lang bezig kan zijn met je eigen kop. hebben alle dames zo'n kronkel in de kop?
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
Ik mag toch hopen dat Amanda haar etiketjes nog even eruit gaat knippen maar dat zal wel niet.
wat zei die ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Huub was de productie aan het afzeiken.. gelijk streamlock![]()
Haar moeder stond altoos voor haar klaar!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hield rekening met het feit dat ze in haar echt jonge jaartjes waarschijnlijk nog niet in staat was een potje vet open te draaien![]()
Omdat ie nog steeds maar 3 glazen alcohol per dag mag en dus ook vanavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Huub was de productie aan het afzeiken.. gelijk streamlock![]()
Teveel stofquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef proh het volgende:
Amanda heeft haar outfit ook aan en is nu helemaal klaar voor het feest
[afbeelding]
niets meer aan doen!
Ja d'r grote teen zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Natasia krijgt haar broek niet dicht. Maar ze heeft toch echt confectiemaatje 36/38, hoor...
ik denk ze te kennenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
jij kent persoonlijk geen vrouwen zonder kronkel in de kop?![]()
Omdat ze maatje 36/38 weer heeft, zoals ze zelf vandaag zei.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Waarom hebben ze Natasia weer een te kleine broek gegeven?
[afbeelding]
Het lukt me gvd niet om hem te cappen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ow trouwens het grijze shirtje van gisteren heeft vandaag een zwart shirtje aan![]()
DGK-STAFF Schuimtopicquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ow trouwens het grijze shirtje van gisteren heeft vandaag een zwart shirtje aan![]()
Dat vroeg ik me ook net af .... zie geen verbeteringquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
EEEEEK ..... wat is er met Jaap gebeurd !!!!!
... is Marcel ook gespot misschien ????quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lukt me gvd niet om hem te cappen.![]()
Wat je vers noemt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Brulkip het volgende:
Whahahah......tuurlijk Natasia pas jij in 36-38!
Zit ook leuk!
En ze kan er zo goed in bewegen!
Volgepropte verse worst is het en meer niet!
Whahaha...ben je bang voor dezelfde reacties van gisteren!quote:
Neuh, het Schuimtopic valt een beetje tegen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:02 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ben je bang voor dezelfde reacties van gisteren!
En dacht je...laat ik het maar snel melden dat het daar moet!![]()
Wel hyves, maar tis besloten hyves potver. Ik heb ook altijd pechquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, het Schuimtopic valt een beetje tegen...![]()
![]()
Nee, helaas... maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... is Marcel ook gespot misschien ????
Huub is geen Billie, die laat zich niet voor lul zetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze van Huub z'n wenkbrauwen afblijven!
KINGA !!!!!!! ... kusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Daar was ie !!!!
Ik vind Marcelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... is Marcel ook gespot misschien ????
je bent niet de enigequote:
Jou Jaap???????quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn Jaap, wat doe je!?
www.dreamsofbeauty.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
Die wenkbrauwen in combinatie met Jaap z'n gouden kapsel slaan echt nergens op.
Sjezus, zo kan ik mezelf ook wel opgeven als styliste.
Ach, je weet wie het zegtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat die ging komen...![]()
Hmmm, ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
www.dreamsofbeauty.nl
Je kunt natuurlijk altijd solliciteren. Ik denk dat je een goede kans maakt.
Ze kan het beter een paar maanden met rust laten, zo wordt het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:09 schreef ruby het volgende:
En Amanda krijgt er weer nephaar bij. Voor de verandering....
Vier mensen om haar heen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:12 schreef Lipsch het volgende:
en hop, aDEL steekt een sigaret op terwijl er twee mensen met haar rotkop bezig zijn.
Dat haar heeft Snollie zelf verkloot. Na het stylen, weer een heleboel zooi er ingedaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Heel slim van Amanda. Ze wil haar eigen foundation pakken.
Laatst zag ze ook al zo grauw dat ze terminaal leek door de DOF mevrouw.
En eerlijk is eerlijk, ook die kapper maakte er niks van met Amanda haar haar.
Amateurs..Jaap!! Zeg het ze!!
asociaal......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:12 schreef Lipsch het volgende:
en hop, aDEL steekt een sigaret op terwijl er twee mensen met haar rotkop bezig zijn.
Met die zooi ziet het er beter uit dan daarvoor. Dat leek op verbrand hooi. Niet dat het nu mooi is maar dat zag er helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat haar heeft Snollie zelf verkloot. Na het stylen, weer een heleboel zooi er ingedaan.
Stijlloos...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
waarvan één astmatisch. Syl deed dat de vorige keer ook.
SSSSSSSTTTTTTTTTTTquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schreeuw wel de hele COS bij elkaar als straks me streams gaan bufferen. Tis dat jullie het weten.
Nóg iets om me op te verheugen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schreeuw wel de hele COS bij elkaar als straks me streams gaan bufferen. Tis dat jullie het weten.
absoluut stijlloos, óók van Sylvia! (ik ben zelf een flinke roker overigens)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
waarvan één astmatisch. Syl deed dat de vorige keer ook.
Hebben we het nu over die blonde die laatst ook Huub en Amanda wegbracht ?quote:
Of LLquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Met die zooi ziet het er beter uit dan daarvoor. Dat leek op verbrand hooi. Niet dat het nu mooi is maar dat zag er helemaal niet uit.
Ik wil alleen nog ff de gasten zien en dan gaan de streams uit, denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Zolang ze alles maar aanhoud vind ik het primaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw ziet er echt niet uit in die witte outfit. Maatje 36/38 is misschien toch wat te hoog gegrepen.![]()
lijkt wel tippex wat ze erop smeertquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef Lieve het volgende:
Wat ziet iedereen er goedkoop uit in die witte katoentjes. Er zijn toch ook mooie witte stoffen te vinden? Niet van dat hoogzomertroep? Het is verdorie nog maar net lente.
Ik snap dit niet, krijg het al koud als ik hioernaar kijk.
Die styliste kan trouwens ook al geen nagels lakken. Ziet er niet uit bij Jaap.
Het schijnt daar altijd erg warm te zijn door die lampen. Desalniettemin zijjn het lelijke stofjes hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef Lieve het volgende:
Wat ziet iedereen er goedkoop uit in die witte katoentjes. Er zijn toch ook mooie witte stoffen te vinden? Niet van dat hoogzomertroep? Het is verdorie nog maar net lente.
Ik snap dit niet, krijg het al koud als ik hioernaar kijk.
Die styliste kan trouwens ook al geen nagels lakken. Ziet er niet uit bij Jaap.
Het zijn wel prutsers hoor. Patricia en Erwin zijn de pro's.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef ruby het volgende:
Schitterend gelakt hoor, Jaap z'n nagels.....
Inderdaadquote:
Een paar maten groter en ze had minder dik in die broek gelekenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw ziet er echt niet uit in die witte outfit. Maatje 36/38 is misschien toch wat te hoog gegrepen.![]()
dubbelzijdig tape om haar shirtje tegen haar borsten aan te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Wat plakt Zdngmw op haar borsten?????
Dubbelzijdig tapequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Wat plakt Zdngmw op haar borsten?????
Nou, inderdaad ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zijn wel prutsers hoor. Patricia en Erwin zijn de pro's.
Dat heb ik gemist, maar Petraa heeft een cap van Marcel in DGK-STAFF Schuimtopic gezet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die blonde die laatst ook Huub en Amanda wegbracht ?
LOIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, inderdaad ja.
Waarschijnlijk zijn deze luitjes nog in opleiding.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar Petraa heeft een cap van Marcel in DGK-STAFF Schuimtopic gezet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die blonde die laatst ook Huub en Amanda wegbracht ?
Zou het niet praktischer zijn om gewoon een goede maat te kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
om het topje op zijn plaats te houden, en de tieten er niet uitvallen.
jij bedoelt denk ik het grijze shirtje wat vandaag een zwart shirtje aan heeft en waar we de naam niet van wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Thanks
Nee, dan heb ik het over een ander.
Die er ook wel mag zijn ...
Arme Jaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
en Jaap met witte nagellak, rood/bruine wenbrauwen en goud haar.
Wat is er mis met die mensen???
ja die ene die niet te cappen is pfff daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Thanks
Nee, dan heb ik het over een ander.
Die er ook wel mag zijn ...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bedoelt denk ik het grijze shirtje wat vandaag een zwart shirtje aan heeft en waar we de naam niet van weten
Misschien moet dit volgens het script.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Jaap![]()
Ze maken het steeds erger...
Dan loop je echter het risico dat hij het opeet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef ruby het volgende:
Nou, ik zie nog steeds geen verbetering wat Jaap z'n nagels betreft.
Hij kan net zo goed z'n handen in een pot verf stoppen.
Kan me voorstellen dat ie er nog wat van probeert te maken, t ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap geeft nagellak adviezen .....
Volgens mij heet ie Jasper maar weet het niet wis en zekerquote:
Ow ja, dan denkt ie dat het slagroom is natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan loop je echter het risico dat hij het opeet.
Dat doet ze gewoon expresquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef snkr-xxx het volgende:
oh mijn god, die nagellak. hoe lelijk kun je het er op kwakken zeg??
Ja, wie gaan er eigenlijk nog meer vanavond? Alleen Likkende_Lassie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lassie zal dalijk wel opkijken als hij Jaap ziet !!![]()
Voor wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou ook nog een gouden tand?
Ach, kan d'r ook nog wel bij...
Dat weten we ook wel zonder dat geschreeuw van jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef DaanDobber het volgende:
JAAP IS EEN MONGOOL DOEG
Zover ik weet de enige Fok!ker - die het bekend heeft gemaakt in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, wie gaan er eigenlijk nog meer vanavond? Alleen Likkende_Lassie?
Gellukig laat jij op deze manier een zeer intelligente indruk achterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef DaanDobber het volgende:
JAAP IS EEN MONGOOL DOEG
VAn H&M kleding is het onmogelijk een miljonairsachtige look te creerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij zijn de stylisten zich behoorlijk.... uit de markt aan het prijzen. Nunet bij Amanda die haar topje wat strakker wou, 'heb je geen veiligheidsspeld?"
Pak dan een broche en maak er wat van. Doe er iets leuks mee of pak een draad en naald en maak de boel even passend. Ze hadden toen nog dik een uur.
Als je deze kneuzen uitkiest om je op te doffen, en de febo kiest katoentjes... dan laat maar zitten. ( Maxima heeft ook wel eens wat wits aan naar een feestje, ziet er toch ff anders uit. Maar dit was dan ook een feestje voor de nepmiljonairs. )
Weet niet .. heb hem nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bedoelt denk ik het grijze shirtje wat vandaag een zwart shirtje aan heeft en waar we de naam niet van weten
Ik vind Bright_Side_Of_Life opvallend afwezig...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zover ik weet de enige Fok!ker - die het bekend heeft gemaakt in ieder geval.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Nog een half uur dan komen de gasten...ze mogen wel opschieten
En is Scan nog gezien het laatste uur?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Bright_Side_Of_Life opvallend afwezig...![]()
![]()
Ze komen pas negen uur de kooi in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En is Scan nog gezien het laatste uur?
Mis je zijn capsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Bright_Side_Of_Life opvallend afwezig...![]()
![]()
nee toch, gasten verzamelen om 20:00 bij de err witte dwergen? bergen? of zoiets. 21:00 start feestjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Scan had een tijdje terug aangegeven dat ie nooit zoiets zou doen (hij wil namelijk niet in beeld)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En is Scan nog gezien het laatste uur?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:28 schreef Sug4r het volgende:
Dat is de witte lak voor French Manicure die is er zo af ..dat is geen gewone nagellak![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, Amanda ziet er eng uit...
Ah ok, leek me echt iets voor hem maar niet dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scan had een tijdje terug aangegeven dat ie nooit zoiets zou doen (hij wil namelijk niet in beeld)
Volgens mij hoor ik ze al...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Oh, ik vind het wel bij haar passen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
snollie zet er NIET uit
Ge LL u K ig jij ook......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gellukig laat jij op deze manier een zeer intelligente indruk achter![]()
Maakt niet uit hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:36 schreef fredfik het volgende:
amanda ziet er niet uit,het spijt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |