Dat haar heeft Snollie zelf verkloot. Na het stylen, weer een heleboel zooi er ingedaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Heel slim van Amanda. Ze wil haar eigen foundation pakken.
Laatst zag ze ook al zo grauw dat ze terminaal leek door de DOF mevrouw.
En eerlijk is eerlijk, ook die kapper maakte er niks van met Amanda haar haar.
Amateurs..Jaap!! Zeg het ze!!
asociaal......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:12 schreef Lipsch het volgende:
en hop, aDEL steekt een sigaret op terwijl er twee mensen met haar rotkop bezig zijn.
Met die zooi ziet het er beter uit dan daarvoor. Dat leek op verbrand hooi. Niet dat het nu mooi is maar dat zag er helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat haar heeft Snollie zelf verkloot. Na het stylen, weer een heleboel zooi er ingedaan.
Stijlloos...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
waarvan één astmatisch. Syl deed dat de vorige keer ook.
SSSSSSSTTTTTTTTTTTquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schreeuw wel de hele COS bij elkaar als straks me streams gaan bufferen. Tis dat jullie het weten.
Nóg iets om me op te verheugen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schreeuw wel de hele COS bij elkaar als straks me streams gaan bufferen. Tis dat jullie het weten.
absoluut stijlloos, óók van Sylvia! (ik ben zelf een flinke roker overigens)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
waarvan één astmatisch. Syl deed dat de vorige keer ook.
Hebben we het nu over die blonde die laatst ook Huub en Amanda wegbracht ?quote:
Of LLquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Met die zooi ziet het er beter uit dan daarvoor. Dat leek op verbrand hooi. Niet dat het nu mooi is maar dat zag er helemaal niet uit.
Ik wil alleen nog ff de gasten zien en dan gaan de streams uit, denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Zolang ze alles maar aanhoud vind ik het primaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw ziet er echt niet uit in die witte outfit. Maatje 36/38 is misschien toch wat te hoog gegrepen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |