lijkt wel tippex wat ze erop smeertquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef Lieve het volgende:
Wat ziet iedereen er goedkoop uit in die witte katoentjes. Er zijn toch ook mooie witte stoffen te vinden? Niet van dat hoogzomertroep? Het is verdorie nog maar net lente.
Ik snap dit niet, krijg het al koud als ik hioernaar kijk.
Die styliste kan trouwens ook al geen nagels lakken. Ziet er niet uit bij Jaap.
Het schijnt daar altijd erg warm te zijn door die lampen. Desalniettemin zijjn het lelijke stofjes hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef Lieve het volgende:
Wat ziet iedereen er goedkoop uit in die witte katoentjes. Er zijn toch ook mooie witte stoffen te vinden? Niet van dat hoogzomertroep? Het is verdorie nog maar net lente.
Ik snap dit niet, krijg het al koud als ik hioernaar kijk.
Die styliste kan trouwens ook al geen nagels lakken. Ziet er niet uit bij Jaap.
Het zijn wel prutsers hoor. Patricia en Erwin zijn de pro's.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef ruby het volgende:
Schitterend gelakt hoor, Jaap z'n nagels.....
Inderdaadquote:
Een paar maten groter en ze had minder dik in die broek gelekenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw ziet er echt niet uit in die witte outfit. Maatje 36/38 is misschien toch wat te hoog gegrepen.![]()
dubbelzijdig tape om haar shirtje tegen haar borsten aan te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Wat plakt Zdngmw op haar borsten?????
Dubbelzijdig tapequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Wat plakt Zdngmw op haar borsten?????
Nou, inderdaad ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zijn wel prutsers hoor. Patricia en Erwin zijn de pro's.
Dat heb ik gemist, maar Petraa heeft een cap van Marcel in DGK-STAFF Schuimtopic gezet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die blonde die laatst ook Huub en Amanda wegbracht ?
LOIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, inderdaad ja.
Waarschijnlijk zijn deze luitjes nog in opleiding.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar Petraa heeft een cap van Marcel in DGK-STAFF Schuimtopic gezet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die blonde die laatst ook Huub en Amanda wegbracht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |