Voor wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou ook nog een gouden tand?
Ach, kan d'r ook nog wel bij...
Dat weten we ook wel zonder dat geschreeuw van jequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef DaanDobber het volgende:
JAAP IS EEN MONGOOL DOEG
Zover ik weet de enige Fok!ker - die het bekend heeft gemaakt in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, wie gaan er eigenlijk nog meer vanavond? Alleen Likkende_Lassie?
Gellukig laat jij op deze manier een zeer intelligente indruk achterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef DaanDobber het volgende:
JAAP IS EEN MONGOOL DOEG
VAn H&M kleding is het onmogelijk een miljonairsachtige look te creerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij zijn de stylisten zich behoorlijk.... uit de markt aan het prijzen. Nunet bij Amanda die haar topje wat strakker wou, 'heb je geen veiligheidsspeld?"
Pak dan een broche en maak er wat van. Doe er iets leuks mee of pak een draad en naald en maak de boel even passend. Ze hadden toen nog dik een uur.
Als je deze kneuzen uitkiest om je op te doffen, en de febo kiest katoentjes... dan laat maar zitten. ( Maxima heeft ook wel eens wat wits aan naar een feestje, ziet er toch ff anders uit. Maar dit was dan ook een feestje voor de nepmiljonairs. )
Weet niet .. heb hem nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bedoelt denk ik het grijze shirtje wat vandaag een zwart shirtje aan heeft en waar we de naam niet van weten
Ik vind Bright_Side_Of_Life opvallend afwezig...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zover ik weet de enige Fok!ker - die het bekend heeft gemaakt in ieder geval.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Nog een half uur dan komen de gasten...ze mogen wel opschieten
En is Scan nog gezien het laatste uur?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Bright_Side_Of_Life opvallend afwezig...![]()
![]()
Ze komen pas negen uur de kooi in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En is Scan nog gezien het laatste uur?
Mis je zijn capsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Bright_Side_Of_Life opvallend afwezig...![]()
![]()
nee toch, gasten verzamelen om 20:00 bij de err witte dwergen? bergen? of zoiets. 21:00 start feestjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Scan had een tijdje terug aangegeven dat ie nooit zoiets zou doen (hij wil namelijk niet in beeld)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En is Scan nog gezien het laatste uur?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:28 schreef Sug4r het volgende:
Dat is de witte lak voor French Manicure die is er zo af ..dat is geen gewone nagellak![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, Amanda ziet er eng uit...
Ah ok, leek me echt iets voor hem maar niet dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scan had een tijdje terug aangegeven dat ie nooit zoiets zou doen (hij wil namelijk niet in beeld)
Volgens mij hoor ik ze al...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Sug4r het volgende:
Oh, ik vind het wel bij haar passen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
snollie zet er NIET uit
Ge LL u K ig jij ook......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gellukig laat jij op deze manier een zeer intelligente indruk achter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |