Amanda weet het beterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven? Nee nee, geen vet, riep de kapster nog zo tegen haar... en kijk wat ze staat te doen![]()
Jaar of 15 denk ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Lipsch het volgende:
hoe lang is vetklompje nou al bezig met haar eigen rotkop?
En ik naar het restaurant met mijn eigen eten en dan naar de kroeg met mijn eigen drank.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:37 schreef waxmask het volgende:
Ik ga straks ook naar de kapper om zelf mijn haren te kammen ....
ik ook, 'k heb Fairmont maar vast aangezet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
Gezien de hoge verwachtingen hier, zal het wel weer met een sisser aflopen....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
haar HAAR is wel mooi maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
Natasia is ook mooi geworden. Moet ik toch ff toegeven![]()
Lipsch = Tipsch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Lipsch het volgende:
hoe lang is vetklompje nou al bezig met haar eigen rotkop?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind het toch wel een beetje zielig... zal ik amandeltje binnenkort een haarmasker en bescherming-voor-de-steiltang-spray sturen?
Ik denk niet dat er vanavond veel te gebeuren staat!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Even langs de MAC gaan in de Bijenkorf Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
Ik wil ook opgemaakt worden door Erwin! Ik ben fan.![]()
Een integraalhelm ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind het toch wel een beetje zielig... zal ik amandeltje binnenkort een haarmasker en bescherming-voor-de-steiltang-spray sturen?
Lijkt me een verspilling van je zuur verdiende euro's...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
bij haar haar help dat niet het een bos stro hooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Zullen we saampies een filmpje gaan pakken ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vanavond veel te gebeuren staat!Misschien een film... ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |