Amanda weet het beterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven? Nee nee, geen vet, riep de kapster nog zo tegen haar... en kijk wat ze staat te doen![]()
Jaar of 15 denk ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Lipsch het volgende:
hoe lang is vetklompje nou al bezig met haar eigen rotkop?
En ik naar het restaurant met mijn eigen eten en dan naar de kroeg met mijn eigen drank.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:37 schreef waxmask het volgende:
Ik ga straks ook naar de kapper om zelf mijn haren te kammen ....
ik ook, 'k heb Fairmont maar vast aangezet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen
Gezien de hoge verwachtingen hier, zal het wel weer met een sisser aflopen....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
haar HAAR is wel mooi maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
Natasia is ook mooi geworden. Moet ik toch ff toegeven![]()
Lipsch = Tipsch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef Lipsch het volgende:
hoe lang is vetklompje nou al bezig met haar eigen rotkop?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind het toch wel een beetje zielig... zal ik amandeltje binnenkort een haarmasker en bescherming-voor-de-steiltang-spray sturen?
Ik denk niet dat er vanavond veel te gebeuren staat!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Even langs de MAC gaan in de Bijenkorf Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
Ik wil ook opgemaakt worden door Erwin! Ik ben fan.![]()
Een integraalhelm ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind het toch wel een beetje zielig... zal ik amandeltje binnenkort een haarmasker en bescherming-voor-de-steiltang-spray sturen?
Lijkt me een verspilling van je zuur verdiende euro's...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
bij haar haar help dat niet het een bos stro hooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Zullen we saampies een filmpje gaan pakken ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vanavond veel te gebeuren staat!Misschien een film... ???
Je kan net zo goed een zakje met schaamhaar opsturen. Kan ze dat op haar hoofd plakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:47 schreef snkr-xxx het volgende:
19 dacht ik. Maar er circuleren ook andere getallen... 30... 33...quote:
Ik had de stille hoop dat die in Amsterdam zou zitten aan de Heiligeweg maar niet dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Even langs de MAC gaan in de Bijenkorf Rotterdam.
je bent toch compleet gestoord als je zo lang bezig kan zijn met je eigen kop. hebben alle dames zo'n kronkel in de kop?quote:
Ik hield rekening met het feit dat ze in haar echt jonge jaartjes waarschijnlijk nog niet in staat was een potje vet open te draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef demins het volgende:
[..]
19 dacht ik. Maar er circuleren ook andere getallen... 30... 33...
Wat draait er vanavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen we saampies een filmpje gaan pakken ?![]()
Was weer te laat met cappen verdoriequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
Lekker ding is weer in beeld, nu in het zwart shirtje.
Hij lijkt op een dikke Bert...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef ruby het volgende:
Haha, Jaap heeft echt een kop als een oorwurm nu.
Ja, daar is ook een MAC winkel gevestigd. Alleen Erwin werkt daar dus niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had de stille hoop dat die in Amsterdam zou zitten aan de Heiligeweg maar niet dus.
![]()
Kom echt nooit in Rotterdam.
Ik heb nog tegen Likkende Lassie gezegd dat dat in GEEN geval mag gebeuren. Dus wegsleuren die halve zool.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
OH die lekkere vent is weer in THA house. Enne btw brian staat achter de draaitafel. Die zal toch niet echt gaan draaien vanavond ?
jij kent persoonlijk geen vrouwen zonder kronkel in de kop?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
je bent toch compleet gestoord als je zo lang bezig kan zijn met je eigen kop. hebben alle dames zo'n kronkel in de kop?
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
Ik mag toch hopen dat Amanda haar etiketjes nog even eruit gaat knippen maar dat zal wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |