Zou het niet praktischer zijn om gewoon een goede maat te kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
om het topje op zijn plaats te houden, en de tieten er niet uitvallen.
jij bedoelt denk ik het grijze shirtje wat vandaag een zwart shirtje aan heeft en waar we de naam niet van wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Thanks
Nee, dan heb ik het over een ander.
Die er ook wel mag zijn ...
Arme Jaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
en Jaap met witte nagellak, rood/bruine wenbrauwen en goud haar.
Wat is er mis met die mensen???
ja die ene die niet te cappen is pfff daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Thanks
Nee, dan heb ik het over een ander.
Die er ook wel mag zijn ...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bedoelt denk ik het grijze shirtje wat vandaag een zwart shirtje aan heeft en waar we de naam niet van weten
Misschien moet dit volgens het script.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Jaap![]()
Ze maken het steeds erger...
Dan loop je echter het risico dat hij het opeet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef ruby het volgende:
Nou, ik zie nog steeds geen verbetering wat Jaap z'n nagels betreft.
Hij kan net zo goed z'n handen in een pot verf stoppen.
Kan me voorstellen dat ie er nog wat van probeert te maken, t ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap geeft nagellak adviezen .....
Volgens mij heet ie Jasper maar weet het niet wis en zekerquote:
Ow ja, dan denkt ie dat het slagroom is natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan loop je echter het risico dat hij het opeet.
Dat doet ze gewoon expresquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef snkr-xxx het volgende:
oh mijn god, die nagellak. hoe lelijk kun je het er op kwakken zeg??
Ja, wie gaan er eigenlijk nog meer vanavond? Alleen Likkende_Lassie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lassie zal dalijk wel opkijken als hij Jaap ziet !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |