wat zei die ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Huub was de productie aan het afzeiken.. gelijk streamlock![]()
Haar moeder stond altoos voor haar klaar!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hield rekening met het feit dat ze in haar echt jonge jaartjes waarschijnlijk nog niet in staat was een potje vet open te draaien![]()
Omdat ie nog steeds maar 3 glazen alcohol per dag mag en dus ook vanavond?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Huub was de productie aan het afzeiken.. gelijk streamlock![]()
Teveel stofquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef proh het volgende:
Amanda heeft haar outfit ook aan en is nu helemaal klaar voor het feest
[afbeelding]
niets meer aan doen!
Ja d'r grote teen zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Natasia krijgt haar broek niet dicht. Maar ze heeft toch echt confectiemaatje 36/38, hoor...
ik denk ze te kennenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
jij kent persoonlijk geen vrouwen zonder kronkel in de kop?![]()
Omdat ze maatje 36/38 weer heeft, zoals ze zelf vandaag zei.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Waarom hebben ze Natasia weer een te kleine broek gegeven?
[afbeelding]
Het lukt me gvd niet om hem te cappen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ow trouwens het grijze shirtje van gisteren heeft vandaag een zwart shirtje aan![]()
DGK-STAFF Schuimtopicquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ow trouwens het grijze shirtje van gisteren heeft vandaag een zwart shirtje aan![]()
Dat vroeg ik me ook net af .... zie geen verbeteringquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
EEEEEK ..... wat is er met Jaap gebeurd !!!!!
... is Marcel ook gespot misschien ????quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lukt me gvd niet om hem te cappen.![]()
Wat je vers noemt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Brulkip het volgende:
Whahahah......tuurlijk Natasia pas jij in 36-38!
Zit ook leuk!
En ze kan er zo goed in bewegen!
Volgepropte verse worst is het en meer niet!
Whahaha...ben je bang voor dezelfde reacties van gisteren!quote:
Neuh, het Schuimtopic valt een beetje tegen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:02 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ben je bang voor dezelfde reacties van gisteren!
En dacht je...laat ik het maar snel melden dat het daar moet!![]()
Wel hyves, maar tis besloten hyves potver. Ik heb ook altijd pechquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, het Schuimtopic valt een beetje tegen...![]()
![]()
Nee, helaas... maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... is Marcel ook gespot misschien ????
Huub is geen Billie, die laat zich niet voor lul zetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze van Huub z'n wenkbrauwen afblijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |