Hij was gewoon vers gemaakt... je kunt ook overal een drama van maken natuurlijk... of zelf een COS openenquote:
Grrrr... je MOEST en ZOU eerder zijn hé?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
En hier verder: [COS#1075] Battle Of The Blondes!
Force of habit... het plaatsen van de COSlink dan... maar als jij dat graag wilt doen bij jou COSsen dan zal ik me inhoudenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grrrr... je MOEST en ZOU eerder zijn hé?
Neuh, ik zal het aan jou overlatenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Force of habit... het plaatsen van de COSlink dan... maar als jij dat graag wilt doen bij jou COSsen dan zal ik me inhouden![]()
Wel handig, als ik een COS kwijt ben, dan kom ik hem hier opzoekenquote:Op maandag 9 april 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
1 COS overgeslagen (ik slaap ook wel eens) en ondertussen zitten we hier:
[COS#1085]verder
Ik probeer de link hier te posten zodra er een nieuwe COS is, juist vanwege dat bugje...quote:Op maandag 9 april 2007 14:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel handig, als ik een COS kwijt ben, dan kom ik hem hier opzoeken![]()
Had Breuls nu in die 24 uur niet dat bugje kunnen verhelpen![]()
Ik ook. Wie moet nu voor de hondjes opkomen?quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mis Peter6000 sowieso...
Ga terug naar VOL paparazziquote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[COS #1091] Waar Nicolaas zegt dat ie blijft. . .
Waar is Leandra eigenlijk? Toch niet ook geband hè?
Nope, ik zag lekker in de kroeg (in eerste instantie alleen ff sigaretten halen) maar toen kwam de kid ook nog ff langs rond 20.00 uuur.... waarna hij mij met 3-0 inmaakte met poolen, en daardoor moest ik lijdzaam toezien hoe iemand anders ook nog redelijk genadeloos door de kid werd ingemaakt met 2-1...quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[COS #1091] Waar Nicolaas zegt dat ie blijft. . .
Waar is Leandra eigenlijk? Toch niet ook geband hè?
Voglens mij zit iedereen op een ander te wachten.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:08 schreef itsme het volgende:
waar is de nieuwe. heb al 10 keer op refresh geklikt
Die is er nog nietquote:Op donderdag 12 april 2007 23:08 schreef itsme het volgende:
waar is de nieuwe. heb al 10 keer op refresh geklikt
Ze krijgt hem gewoon,quote:Op donderdag 12 april 2007 23:09 schreef itsme het volgende:
damn nu weet ik niet wat ze doen met die stemming. al is dat ook onzin want Natasia krijgt heus wel haar dikke zin
Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:
Echt bedankt allemaal, ik ben ze nog steds iedere keer kwijt!
Dat dus!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:21 schreef Day het volgende:
[COS #1132] APK wil een veulentjebiefstuk voor zijn ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |