ja dit is echt "de avond" van Huub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En nóg speelt hij het klaar om tijdens deze 'discussie' het meest irritant te zijn.
Hoeveel vraag je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
zullen wij ook ons leven gaan prostitueren?
Het is gewoon te makkelijk inderdaad, en z'n opmerkingen zijn ook makkelijk en eenvoudig. Ze zouden z'n argumenten en menigen goed onderuit kunnen trappen met simpele vragen. Maar ze zijn te verblind om het door te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Omdat hij ze finaal onder de tafel lult? Het is gewoon eigenlijk te makkelijk nu.
Eend is eerst, en daarna hoef ik niet meer....quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
tik em maar in, wie dan ook......
Amanda! je mag hier niet posten! EXITquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
k, dan mag jij mijn leven hebben! IJSJES!![]()
Jij kan vast goed likkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
k, dan mag jij mijn leven hebben! IJSJES!![]()
Je lult Huub niet snel onder de tafel omdat hij heel makkelijk toegeeft als hij iets verkeerd heeft gedaan of gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon te makkelijk inderdaad, en z'n opmerkingen zijn ook makkelijk en eenvoudig. Ze zouden z'n argumenten en menigen goed onderuit kunnen trappen met simpele vragen. Maar ze zijn te verblind om het door te hebben.
Ga je dat nou net zo vaak herhalen als hemquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "In het dagelijkse leven neem ik standpunten in waar ik het totaal niet mee eens ben, alleen maar om reacties te triggeren"
Zeer bekend
Thuissssquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "In het dagelijkse leven neem ik standpunten in waar ik het totaal niet mee eens ben, alleen maar om reacties te triggeren"
Zeer bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |