ja dit is echt "de avond" van Huub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En nóg speelt hij het klaar om tijdens deze 'discussie' het meest irritant te zijn.
Hoeveel vraag je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
zullen wij ook ons leven gaan prostitueren?
Het is gewoon te makkelijk inderdaad, en z'n opmerkingen zijn ook makkelijk en eenvoudig. Ze zouden z'n argumenten en menigen goed onderuit kunnen trappen met simpele vragen. Maar ze zijn te verblind om het door te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Omdat hij ze finaal onder de tafel lult? Het is gewoon eigenlijk te makkelijk nu.
Eend is eerst, en daarna hoef ik niet meer....quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
tik em maar in, wie dan ook......
Amanda! je mag hier niet posten! EXITquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
k, dan mag jij mijn leven hebben! IJSJES!![]()
Jij kan vast goed likkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
k, dan mag jij mijn leven hebben! IJSJES!![]()
Je lult Huub niet snel onder de tafel omdat hij heel makkelijk toegeeft als hij iets verkeerd heeft gedaan of gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon te makkelijk inderdaad, en z'n opmerkingen zijn ook makkelijk en eenvoudig. Ze zouden z'n argumenten en menigen goed onderuit kunnen trappen met simpele vragen. Maar ze zijn te verblind om het door te hebben.
Ga je dat nou net zo vaak herhalen als hemquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "In het dagelijkse leven neem ik standpunten in waar ik het totaal niet mee eens ben, alleen maar om reacties te triggeren"
Zeer bekend
Thuissssquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "In het dagelijkse leven neem ik standpunten in waar ik het totaal niet mee eens ben, alleen maar om reacties te triggeren"
Zeer bekend
Ga je nou over mij posten in plaats van de bewoners???quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je dat nou net zo vaak herhalen als hem![]()
Dat is juist een reden je totaal niet serieus te nemen
De vraag is: op welke stream kunnen wij dat volgen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Zelf zou ik toch echt liever 1 keer een hoer bestellen dan elke avond, in een kamer vol mensen, onder een dekbed liggen ketsen.
Hij geeft wel toe, maar hij staat er niet achter. Grappig wel, want ik ben ook zo. Ik zeg heel makkelijk, je hebt gelijk want. En vervolgens draai ik me om en doe rustig het zelfde nog 100x want dat ben ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Je lult Huub niet snel onder de tafel omdat hij heel makkelijk toegeeft als hij iets verkeerd heeft gedaan of gezegd.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Thuissss
had hij nog een langspeelplaat....
Om dan met die hoer in een kamer vol mensen, onder een dekbed liggen ketsen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Zelf zou ik toch echt liever 1 keer een hoer bestellen dan elke avond, in een kamer vol mensen, onder een dekbed liggen ketsen.
Jij begonquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nou over mij posten in plaats van de bewoners???![]()
COS = Commentaar Op Scanman01 ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nou over mij posten in plaats van de bewoners???![]()
Die ene.... waarop jij Leandra ligt te bewerkstelligen op gezette tijden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De vraag is: op welke stream kunnen wij dat volgen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Om dan met die hoer in een kamer vol mensen, onder een dekbed liggen ketsen?![]()
Op S4quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De vraag is: op welke stream kunnen wij dat volgen?
Op de melodie van:quote:
Poo! Met Gaby was het de eerste keer niet in een kamer vol mensen! De mensen die door de deur en het raam gluurden daargelaten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Om dan met die hoer in een kamer vol mensen, onder een dekbed liggen ketsen?![]()
Nicolaas is gewoon een beetje triest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
Zei die dronkenlap nou dat ie z'n grensen kende op het gebied van alcohol misbruik?
(Iets wat ik niet begrijp die alcohol want ik drink dat soort dingen niet) Mare hij zit toch ver over die grens of niet.
Huub heeft gewoon mazzel dat hij niet mag zuipen wat hij wil anders was hij nog veel triesterquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas is gewoon een beetje triest.
Misschien heeft Moots een voetballert bewerkstelligt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is de stream van VoetbalVrouwen![]()
Restrictie was toch opgeheven!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon mazzel dat hij niet mag zuipen wat hij wil anders was hij nog veel triester
Ja, die is opgeheven, met in de kleine letterjes "We houden het wel in de gaten"quote:
Moet je voorstellen als er een hittegolf aankomt en zij nog onder dat dekbed liggen te 'ketsen'quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Ik vond Huub vanavond anders ook diép triest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon mazzel dat hij niet mag zuipen wat hij wil anders was hij nog veel triester
Weet ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |