Gun Nico ook ff wat rust.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef 2live het volgende:
kijk nicolaas en jaap samen eens goede tv maken, toppertjes!![]()
Stefan1, zo is die foto opgeslagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef lady1 het volgende:
waar staat stephan 1
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het wegspitten van z'n bord eten ontdekt Japio een hard stukje. Kijkt even rond en stopt dat dan maar in de bloembak op tafel.
[afbeelding]
Cora ben jij het?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhmm......dat is logisch en goed voor je lichaam (spieren). Als je niet eet na sporten wordt je spiemassa aangesproken en ga je dus spieren verliezen.
Nee ik denk het niet. Ik heb het idee dat hij Jaap wil overhalen om iemand immuniteit te verlenen, als lokkertje gebruikt hij dat hij Jaap voor de eerst komende 3 maanden niet eruit zal stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55
Na 21.00 de vila uit ?
Als je kijkt naar de foto die beequeen heeft geplaatst, er op gaat staan met je cursor en met je rechtermuisknop naar eigenschappen gaat, dan zie je onder welke naam de foto is opgeslagen. Beequeen heeft een foto van Nicolaas geplaatst, maar het de naam Stefan1 gegeven. En dat valt Kleinzusje opquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef lady1 het volgende:
ik vat het niet marije leg me eens aub uit
ben ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef lady1 het volgende:
nou das knap als je dat opvalt
mee te gaan met de unanimiteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Ik heb het idee dat hij Jaap wil overhalen om iemand immuniteit te verlenen, als lokkertje gebruikt hij dat hij Jaap voor de eerst komende 3 maanden niet eruit zal stemmen.
En vanavond geeft Nicolaas dan Brian immuniteit.
Een echte dijenkletserquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
Ik olvarit
Jij olvarit
Hij/Zij/ olvarit
Wij olvaritten
Jullie olvaritten
Zij olvaritten
Geinig.
verledentijd is olvaratquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
Ik olvarit
Jij olvarit
Hij/Zij/ olvarit
Wij olvaritten
Jullie olvaritten
Zij olvaritten
Geinig.
Juistquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
mee te gaan met de unanimiteit
Ja, je wilt natuurlijk niet dat iemand ziét dat je zoiets ranzigs doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het wegspitten van z'n bord eten ontdekt Japio een hard stukje. Kijkt even rond en stopt dat dan maar in de bloembak op tafel.
[afbeelding]
Serieus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |